voi elämä sentään
siis kello on kymmentä vaille neljä, oon valvonut epätodellisen
mua ei väsytä olon kanssa nyt kaks tuntia.
Köriläskin lähti parikyt minsaa sitten ajelee töihin... lyhyt viikko tiedossa tuon, helatorstain takia... Tulevat jo keskiviikkona kotiin
nyt pohdin
mitä sitä tekiskään istunkonko lisää koneella? alanko tuijottaa tyhmää ohjelmaa nukahtamisen toivossa? vai pitäiskö lähteä kiskomaan saunan paneleihin, värillistä saunasuojaa???
Herännyt kuitenkin parina viimeyönä aikaisin valvomaan... ja sit on valvottu iltaan saakka... korkeintaan tunnin päikkylit päivällä saanut otettua.
Meillä
möntti osoitti vissiin eilen mieltään, ei sitten halunnut liikkua eikä heilua väärinpäinkään... söin suklaata ja join tuoremehua, taisin muutenkin tehdä kaikki poppakonstit, mitä vaan voi tehdä.
Sykke kuului kuitenkin erittäin selvästi ja voimakkaana. Joten en suuremmin huolestunut...
Illalla suvaisti vasta antaa pari selvää liikettä...
Ja nyt tuntui pyöräyttävät pyllynsä toiselle kyljelle
Pitää katsoa mitä tehdään keskiiviikona olis seuraava neuvola...
En vaan ymmärrä... kun musta tuntuu että tää kaveri vaan rauhottuu rauhottumistaan...
Silti ultrassa sanotaan, että liikkuu hyvin. käyrät sanovat liikkuu hyvin... neuvolan sykkeitä lähtee aina karkuun... eli liikkuu hyvin.
Jos ei tänään liiku kunnolla, niin pitää varmasti jo soitella neuvolan suuntaan.
ja muutenkin voisi kysellä, onko mahdollista tavata lääkäriä, tahdon todella tietää onko mitään tapahtunut, kun tuntuu että kaikki synnytystä enteilevät supparit ois loppuneet.
Jomottaa ja kolottaa kuitenkin... mutta ei mitään voimakkaampaa, paitti tuo järjetön painon tunne, ihan kuin masu voisi tippua vain alas ja pomppia pitkin lattiaa, kun ei enään pysy paikallaan liian painonsa vuoksi
mutta ennen kun olen kirjoittanu, pidempää tarinointia... taidan siirtyä tuonne @postin puollelle ja kirjoittaa köriläälle viestin
Yökukkuja Hanta ja Uninen Möntti 39+2