¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

no voi prkl.en prkl....
uusia ongelmia insuliinin kanssa... sitä ei tässä kylässä myydä kuin viiden kynän pakkauksissa... helsingissä on lähin piste josta saa ostaa kynä kerrallaan :(
ja mä en todellakaan tarvitse viittä kynää enään tälle ajalle, jos yksi kynä riittää kuukaudeksi :(
JA ne ei taaskaan suvaitse vastata polilta mulle...

muoks :D

Noh kohta lähden sairaalaan, käyn sieltä hakemassa sen yhden kynä :D jolla pärjään raskauden loppuun... olipas kiva, ei tarvii mennä apteekkiin.

Asioilla näyttää olevan tapana järjestyä, kunhan ensin on ollut hermoraunio.

tb rentouttavia löylyjä :)

Mekin tultiin just kotiin, käytiin hakee kodinhoitohuoneen pöytälevy... eli vauvanpyllyn pesupaikka alkaa valmistua :D ja tottahan toki, kävin hakemassa yhdeltä pelastavalta kätilöenkeliltä uuden kynällisen insuliiniä ;)
käytiin myös katselee lamppuja yhdessä ja syömässä subileivät :D eli mukavaakin mukavampi iltapäivä...

nyt rauhotun telkkarin ja körilään pariin... ja katsellaan huomenissa lisää.

täällä oli puhuttu seksistä. Niin miten ihmeessä sen kuuluis onnistua kun tuntuu et miklää asento ei oo hyvä ku joho ahdistaa tai joku painaa... :/

Ja häistä niin me mennää tänävuonna maistraattii ja ens vuonna kirkossa sitten oikeen näyttävästi ja isot häät pidetää :=

Huomenta. Elossa edelleen.

Eipä oo tännekkään aikohin tullu kirjoteltua mitään. Onhan tässä tavallaan tapahtunu, vaikka mitä. Tunteet on heitelly laidasta laitaan niin, että välillä on epäuskonen onko masussa elämää. Kohta sekin piina selviää, kun tiistaina on eka nt-ultra. 3 YÖTÄ!. Toivottavasti kaikki on hyvin, meinaa aika moni tietää tällä hetkellä tästä raskaudesta. Pakkohan se asia on myöntää, jos kysytään. Muutamalle ihan tietosesti siis kerrottiin vappuna ja äitienpäivänä. Mikä parasta oma äiti oli sanonu ettei uskonu saavansa enempää lapsenlapsia. Eli kuvitteli koko ajan ettei me avokin kans "hankita" lapsia ollenkaa :LOL: Oli aatellu, ett me ollaan niitä joille on moottoripyörät yms tärkeempiä, aika paha :p ;)

Mieskin yllätti. Tosin seki meni ihan vähän pilalle, kun ei se malttanu olla sanomatta asiaa. Käskin sen kakistaa ulos, kun kaks päivää se oli, ku malttamaton pikku muksu. Oon aina sille sanonu ettei se koskaan yllätä minua ja nyt ainaki yllätti. Oli tilannu sellasen AngelSound- laitteen millä kuulee ne sydänäänet. Eilen tuli paketti ja mehä heti sitä testaamaan. Eka ei saatu kuulumaan mitään. Sit ku söin ja odottelin vähän aikaa, nii kokeiltiin uudestaan. Sit saatiin vähän ajan etsimisen jälkeen kuulumaan sydämen syke todella selvästi! Ei se voinu muukaan olla. Siihen ainoaan kertaan se on sitten jäänykki. En saanu enää eilen illalla enkä tänä aamuna bongattua sitä. Mutt silti odotan ultraa, kun siellähän kaikki vasta lopullisesti selviää.

Sellasta tänne. En paljon jaksa kommentoida, kun on tullu juttua niin paljon. Paitsi naimisiin menosta näyttää olevan juttua. Meki mennään sitten joskus. Tosin anopin tekele kyllä jo tavallaan vihjas, kun paukautti yhden kerran vitsillä asiasta. Mutta sitten joskus, kun on aikaa ja rahaa. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa on? Sehä on vaan "viimenen sinetti" Eihän se mitään muuta, paitsi mulle tulee ainaki yks sormus enemmän :LOL:

Viimestään tiistaina kertoilen tänne ultrakuulumisia.

:heart: JääKyynel ja Lilli 11+3 :heart:

Kiitokset onnitteluistanne :)

Mukava kuulla että Hantan asiat järjestyi :)

Kuulostaapa kurjalle Talviksen kohtaus :| Toivottavasti voit paremmin!

Jääkyyneleelle tsemppiä ultraan, kaikki on varmasti hyvin pikku Lillillä :heart:

Mitä kuuluu Nibblerille? Ho hoiiiii :wave:

Vilma ja Elma 27+1

Huomenta kaikille!

jääkyynel oi ku kiva ylläri :) ja hyvä että saitte kuulumaan. pieni varotuksen sana kuitenki tuosta laitteesta että siitä voi olla vauvalle jotain haittaa. tosin sekin vaan jos käyttää päivittäin ja useita tunteja, normaalikäytöllä ei pitäs tulla mitään :)

me miehenki kanssa aateltiin uudestaan että jos tommosen ostais. vaikka turhaahan se nyt on.

tänne ei kuulu mitään. inhoon tätä neljän seinän sisällä istumista ja avuttomuutta. ja sitä miten kaikki menee aina pilalle.
löysin vanhasta kaksplussasta 1000 grammasen vauvan paidan ohjeet ja aloin sitä tekemään matokuteiden saksimisen lomassa, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Jääkyynel Onnea sydänäänistä :heart: Noilla viikoilla ne ei tosiaan vielä välttämättä kuulu. Meillä ainakin taidettiin rv 13 kuunnella vasta neuvolassa ekan kerran. Että jos niitä ei vielä kuuluisikaan, niin ei iskisi paniikki asian suhteen. Onnea ultraan :heart:

Nibblerille Paljon jaksamista :hug: Vieläkö supistelee vai onko lepo auttanut?

BB Meillä on tasan yksi asento, missä voidaan ässäillä :/ Ja täytyy kyllä sanoa, että ei meillä kummallekaan se suurempi nautinto ole, kun miehen selkä on aina sen jälkeen kipeämpi ja mulla häpyliitokset kipeämmät. Mutta aina silloin tällöin yritellään, että ei ihan unohtuisi asia :heart: Mutta hellyyttä meillä muuten on, joten ei se seksin vähyys ole ongelma kummallekaan.

Meilläkin mies yllätti :heart: On me muutaman kerran oltu yhdessä ostoksilla ja hän on muutaman vaatteet yms. valkannut. Mutta yksin ei ole ostanut mitään, mutta on katsellut kaikenmaailman unileluja ja puruleluja. Niistä kotona puhunut, että ei ollut oikeaa väriä :heart: Mies ei usko, että Nuppu voisi olla poika ja katselee vain kaikkea vaaleanpunaista :heart:
Ja mun nähden ei ole lukenut juurikaan mitään oppaita tai esitteitä. Mutta yksinään on, koska tässä puhuttiin imetyksestä ja tiesi aika paljon kaikkia juttuja :heart: Sanoi sitten lukeneensa kaksi kirjaa, mitä mun yöpöydällä on ollut :heart:

Sompio ja Nuppu 38+0 (Tasan 2 vkoa laskettuun aikaan :heart: )

nibblerille jättipaljon jaksamisia ja voimia! :hug:

JääKyynel voi kuinka ihanaa, että pieni sydän kuului! Onnea siitä! :heart:

seksistä meillä ei tietenkään vielä masu tai muukaan ole tiellä, mutta kun on ollut niin kova väsy ja pahoinvointi, niin ei kyllä oo tehny mielikään. Tälläkin hetkellä niin, ettei vähempää vois kiinnostaa... Oliko muilla jossain vaiheessa haluttomuutta? Toivottavasti menee ohi. Ukkoparka... :D

HanTa ja Sompio teillä vaan H-hetki lähestyy... :) :heart:

Delfis ja pikkudee 11+4 B) Enää 4 yötä np-ultraan..

Heipsis! Miulta kanssa kirjoittelu tänne on jääny niin vähäiseksi, että ihan itteä nolottaa.. Mutta päivittäin oon teijän jutut lukenu, en vain oo jaksanu aina kirjoitella. No, jos nyt ottaisin itteäni niskasta kiinni, kun nämä aktiivit tuntuu täältä "jonnekkin katoavan" ;)

Tänä aamuna on omituinen aamu sillä, että meijän pienoinen ei ole elonmerkkejä vatsasta miulle esittäny... Hmph, ja enköhän tottakai oo ihan täällä taas paniikissa, vaikka tiiän, että turhaa!!!

Häistä olitte puhuneet: meillä hääpäivä on päätetty kesälle 2011. Nyt tosin tässä oon miettiny/ollaan mietitty, että pitäisikö kaikilta salaa käydä maistraatissa virallistamassa suhde, ihan siis vain noiden laillisten oikeuksien takia. Mutta siis kuitenkin niin, että vuonna 2011 ois sitten kirkollinen siunaus. Tänä kesänä on meille jo tulossa kirkollinen kihlaus (mies on ortodoksi ja meille tulossa ortodoksiset häät). Sormuksethan vaihdettiin, kun raskaustestiin saatiin plussa (hääpäivä oli kyllä jo päätetty paljon aikaisemmin :D ).

Nibbler: ne jalat ristiin nyt siellä!

Nyt jos itteni saisin laitettua ihmisen näköiseksi ja lähtisin ettimään kevään juhliin mekkoa... Siinäkin mahtaa homma olla...

DsariaL ja Nökerö 18+2

Sompio vielä supistelee, ei kuitenkaan niin paljon. :hug:

tuntuu vaan et kaikki muu menee päin helvettiä. siis semmoset pienet(kin) asiat... :'(

seksiä me ei harrasteta. tai mies harrastaa mut minä en. siis mies harrastaa mun kanssa, mut mä en oo mukana koska mehän ei "oikeeta" seksiä voidakkaan harrastaa. tai ei uskalleta.

Sompio no en oo kyl kuullu et kukaan ois jokaisen käyttökerran jälkeen steriloinu pulloja.. :eek: taitaa olla jotain valmistajan läpätilää-juttuja vaan.

JääKyynel VOI miten ihana yllätys!! =) :heart: hih, miehet on kyl niin parhaita ku ne yrittää jotain salata :D

seksi, mitä se on? :LOL: ei vaiskaa... meil on välil aktiivikausia ja välil hiljaisia kausia.. ja nyt siis puheista päätellen hiljainen kausi.. täytyypi pikkuhiljaa aktivoitua ettei kasva umpeen :p (kiva mul on kaksmieliset jutut heti aamusta) asennoissa ei olla kauheesti jouduttu jättää pois, vaik maha onki tiellä. ainut mihin en suostu on et olisin päällä, ku mies näyttää niin kamalan pieneltä siellä alla ja mahat hinkkaa toisiinsa :LOL: :LOL:

Dsarial ehkäpä pikkuinen on vaan tänään aamu-uninen. hyvä piirre lapsessa ;)

lähden parin tunnin päästä katsomaan city-elämää.. mennään pienellä porukalla syömään, juhlistaen yhden syntymäpäiviä. sitä ennen pitäis käydä vaihtaas hennesis yks toppi joka purkaantu ihan kamalaks pesussa, ja käydä ostamassa hoitolaukku+imetys/pehmoliivit (jos löytyy hyvät) sekä muuta pikkusälää kun vielä saa turun osuuskaupassa tuplabonusta ;)

mieskin on vielä maistelemassa miltä tuntuu ryypiskellä kavereiden kanssa ilman eukkoa ja mukulaa. :D illaksi varmaan tulee kotiin kun joutuu sunnuntaina klo 9 aamulla töihin eli rattiin.

ei muuten tullut eilen enää semmosta kohtausta... söin kyllä vähän väliä jotain. ilta meniki sitten siskon kännisotkuja selvitellessä, olisinpa vaan pyytäny sen tänne, ni ois niiltäki säästyny. :/

huomenna saatte pitkästä aikaa poksujen kunniaksi masukuvan :heart:
35+6

Huomenta täältäkin! tai eihän enää mikää aamu ole :ashamed:

Seksistä oli puhe, meillä on niin päin, että minä haluaisin enemmän kuin mies. Tai tuntuu ettei meillä halut/ajankohta kohtaa. Mies on aina väsynyt silloin kun minun tekisi mieli ja toisin päin. Luulen, että mies myös hiukan pelkää satuttavansa mahavauvaa seksillä. Hän kun on muutenkin niin suojelevainen mahaani kohtaan :heart: Jossain on puhuttu seksin tai siemennesteen aiheuttavan harmittomia supistuksia ja neuvottu käyttämään kondomia. Itsellä ainakin viimeksi tuli yksi alamahan yli menevä pieni "menkkakipu", olen miettiny tettä pitäisikö siis ostaa kortsuja vai olla vain välittämättä. Eihän se kyllä tunnun yhtä hyvältä kuin ilman :)

Minunkin pitäisi ostaa joku mekko itselleni ensi viikonloppuna oleviin ristiäisiin sekä seuraavana viikonloppuna oleviin valmitujaisiin. Ei ole aikasempina vuosina ollutkaan näin monia juhlia keväällä, mutta ihan kiva kuitenkin kun on kutsuttu. Tosin pehreemme budjetti ei ole parhaalla mahdollisella tasolla ja kaikkiin pitäisi viedä jotain lahjojakin... :| DsariaL: KappAhlissa oli sellaisia tavallisia mekkoja, mitkä näytti siltä, että masu mahtuisi alle, ja olet aika lähellä omia viikkojani, että siellä ehkä kannattaa käydä katsomassa.

Alley ja Vilpertti 16+4

nibbler mietinkin eilen että missä olet :D
Hyvä ettei supista niin kovasti :D onhan jalat ristissä???

DsariaL onnea hääpäivän johdosta, johon kyllä vielä tovi on :D
Jos teistä siltä tuntuu, niin käykää "virallistamassa" suhteenne ;)

delfis Alussa ei kiinnostanut pätkääkään... kun vessanpönttö oli se suurin kaveri :D
puolessa välissä alkoi kiinnostamaan, niin miestä ei kiinnostanut, kun maha ahdisti häntä...
Nyt kun kiinnostaisi molempia... on tuo vatsa aika pahasti tiellä :(
ja asento vaihtoehdot hyvin rajallisia.

sompio ihana mies sulla :D

jääkyynel onnea sydänäänistä :D

tuosta angelsoundista :D
Mulla on se... ja uudet plussaneet, jos joku suunnittelee ostamista, niin laittakaa yksäriä... voin myydä sen meidän nurkista pois :D

no voi

kettu

oon valvonut aamu neljästä saakka.... ei tullut uni.
Aamun ramppasin veskissä... masu vaihteeksi ihan sekasin :(
nyt on sit mukavan sekanen ja tööt olo... pitäis yrittää nukkua. mut ei unia näy :(

HanTa ja Vauveli joka poksuu viikko laskettuun
tänään 39+0

alley jos tilanne on ihan normaali, niin ei oo tarvis käyttää kondomia. ite en usko et sinänsä siemenneste sais aikaan supistuksia. siemennesteessä on kyllä niitä prostaglandiineja mitkä voi pehmentää kohdunsuuta, mut käytännös sitä tarvittais paaaalljoooon ja usein, että sais mahdollisesti jotain aikaan. siks käsketään harrastaa seksii et sais synnytyksen käynnistymään, mutta kuinka moni onkaan sanonu, ettei oo mitään vaikutusta.

orgasmin jälkeinen kohdun supistelu.. ei useimmille sekään aiheuta haittaa, voivat parhaassa tapauksessa olla vain kohtua rentouttavia supistuksia. asia taas eri, jos lääkäri on määränny et kaikki mikä aiheuttaa supistelua on kielletty.

mun on nyt ihan pakko kirjottaa meiän koirasta. jos joku tietää, mikä rotu on kleinspitz ni se on semmone.

sillä lähtee aina keväisin talviturkki tollee hassusti, et karvanlähtö alkaa ikään ku peräpäästä ja etenee päähän. nyt sillä on peppu, takajalat ja puoleenväliin selkää tommosta kevyempää kesäkarvaa ilman pohjavilloja, ja pää ja etujalat on vielä muhkeaa leijonankarvaa :D se näyttää ihan "puntilta" :LOL:

laitan vaikka myöhemmin kuvaa siitä :heart:

Yhteistyössä