~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

johanna Kiitos, pari viikkoa tässä lepäillään =)

Suukkis Mä olen kanssa hieman huono juomaan vettä, mutta menee sitä päivässä sentäs ehkä litra ilman tsemppausta. Mulla kanssa sormukset on välillä pois, kun on turvotusta. Mutta hetken aikaa menisi ehkä pelkkä vihkiosrmus ja jättäisi toisen pois. Mä haluaisin kanssa pitää kyllä sormuksia loppuun asti, kun niitten merkitys on mulle niin suuri :heart: Tosin mulla on sellainen säädettävä valkokultainen miehen ostama sormus, että ajattelin sen sitten laittaa loppuajaksi, jos joudun luopumaan vihkisormuksesta.
 
Zoe juu kokeillu oon tuotakin.. Eli siis et ois joku isompi kannu ja siittä sit jois pikkuhiljaa.. Tai sit on ollu puolen litran urheilujuomamuki ja sitä täyttäis ain ku sais edellisen juotua.. Ei vaan onnaa ei sit millään :/

Ja mieki oon miettiny ottavani jonku leikkisormuksen ees sitten loppuajaksi jos ei muutoin.. Mut seki kyl o aika tökeröä jos semmone on mistä het näkee et on kindermunasta saadun näköne :D Mut kahtoo nyt..
 
mie aattelin laittaa sormuksen sit vaikka kaulaketjuun kun ei enää sormeen mahdu =)

ja mulla on koko raskausajan ollu käytössä iso vesikannu johon ain välil laitan sitruunan viipaleen. kotona en muuta juokaan ku vettä, teetä, maitoo ja kaakaota
 
Zoe-F
Suukkis Mut ajattele mikä hyöty siit veden lillittämisest on, munuaiset yms tykkää, ja sormuksetkii voi killuu sormii komistamas ja suoliki toimii paremmin (toimii toisil ja toisil ei vaik jois 3litraa)
 
Mieki oon miettiny tota et pistäis ne kaulaan mut ei se oo enää sama :ashamed: Ja tiiän ne kaikki hyödyt.. Mut siltikää siit ei tuu mitää.. Aina uudellee ja uudellee yritän et no ny mä onnistun! Ja oon intoo täynnä mut ain käy samal taval :| Pitäs olla joku joka koko aja pakottas juomaa :p
 
Zoe-F
Suukkis Miä keksin B) pikkulapsille ku laitetaa tarra johonki kalenterii ku ne on vaik siivon tai jotaa, ni pyyä sun miestä laittaa joku kiva tarra kalenterii tai vaik euro per päivä vaik "sisustusrahaa" purkkii tai jotaa sellast :xmas:
 
kiitos muistutuksesta! hain tuossa ison lasillisen vettä taas tähän... lähipäivinä mua onkin janottanut ihan kamalasti, ei oo ollu ollenkaan vaikeeta toi veden juominen. En kyl laske et paljon mä juon mut yhteensä kaikkia maitoja, mehuja ja vettä menee varmaan sellainen puoltoista-pari litraa päivässä..

mul ei viel paljoa turvota mut vähän on sitä havaittavissa...

zoe toi on hyvä idea. :LOL: Mä haluun kans jonku "projektin" et voin tienata "sisustusrahaa"... :D :D
 
Minttuli82 tervetuloa! :heart:

SuukkoSuulle Mulla ihan sama ongelma. Sormukset
ei mee enää sormeen. :| on tosi outoo ollakkin ilman niitä
kun nuo sormukset on ollut aina sormessa. no jospa sitten
taas vauvan synnyttyä mahtuis...
 
Em kyllä humaa että siulla on tyttö massu :heart: oikeen kauniin pyöreä!

Tänään on tullu taas touhuttuu..imuroitu,ruoka laitettu..tiskattu ja kukkiin vaihettu uudet mullat =) nyt otan et hiusväri vaikuttaa päässä ja pääsen pesulle. Viel pitäs eteisen pikku matto pestä kun koira kusi siihen :kieh: ! Ekaa kertaa ilman närästyslääkettä ja paha olo ollu vähän välii tänää, luulen et johtuu varmaa siitä etten ottanu aamul sitä närästys lääkettä jonka sain reseptillä..huomenna pitää siis taas ottaa. Soitin verikokeen tulokset ja JIPII.. :D tupla annos rautaa on auttanu, viimeeks HB99 nyt 110 =) ja kaks viikkoo oon syöny tota tupla annosta rautaa..hyvä homma,olokii ollu pirteempi..nyt jatkan samaa rataa loppuun saakka.

 
Päätettiin miehen kanssa et mennään 4D-ultraan vaikka se onkii aika kallis :heart: löysin täältä omasta paikkakunnasta yksityisen lääkäriaseman jossa tekeevät kyseistä ultraa..varailen varmaan aikaa rv24-25 haarukalle..muut 4D:ssä käyneet, mitä ootte saanu mukaan?kuvia..dvd:n?
 
Heippa!

Taas melko rankka päivä takana.. Loppupäivästä alkoi mahaa ja selkää vihloa niin inhottavasti, että oli ihan pakko lähtee suosiolla kotiin.

Minttulille tervetuloa :heart:

EM, ihana masu :heart:

Nyt ei jaksa muuta, voikaa hyvin! :wave:

P.s Päivitin profiiliin mahakuvan, miten musta tuntuu, että nyt se vaan kasvaa ja kasvaa :p Neljä päivää sitten otin edellisen, mutta tuntuu että siitäkin jo kasvanut hurjasti :eek:

Vilma ja Elma 16+4
 
tyty Kiva, että menett 4D:n. Mekin meinattiin, mutta ei sitten raaskittukaan maksaa sitä. Täälläpäin 4D maksaa 225 ?. Osa on ainakin saanut dvd:n mukaan, jotka ovat käyneet. Kannattaa varmaan varmistaa etukäteen, ettei tule pettymystä.
 
Sompio kuis sattukaan, ku olin tyytyväinen ettei oo nivuskipuja.. eilinen viipotus-ilta töissä teki tehtävänsä, ja nyt on sit kaikki kipeänä: nivuset, alaselkä molempien pakaroiden päältä, häpyalueeltaki kivistää välillä... :headwall: hyvä että sulla pystyttiin totee, missä se kipu on, eikä vaan arvailla. lepoa ja jaksuja :hug:

johanna mä en oo taas muutamaan aamuu käyny puntaril, en viitti. =)

Suukkis ei sulla semmone vesipullo-idea toimi? mulla on aina vesipullo mukana, ja kyllä se tulee 2krt päivässä tyhjäks juotua, plus sit ne mitä hanasta/ruuan yhteydessä juo... ilman pulloa olisin hukassa.

tyty ja EM söötit masut :heart: ja ElinaMarialla hyvät ultrakuulumiset!! :flower:

Hooyo no sitähän ne sanoo et isot kaupungit voi olla parempia "massasta" erottuville, ku siellä ei jotenkaa erotu niin helposti massasta.

tuli näistä rasisti-jutuista mieleen, mä olin tänään harjoittelussa semmosessa paikassa missä jutskaillaan ikäihmisten kanssa, ja meit oli 3 opiskelijaa, kaks vaihto-oppilasta mun kanssa. toine oli aasiasta ja toine afrikasta ja ovat tietty sen näkösiä/värisiä. ni yks pappa sit totes (mulle ilmeisesti???) että on tainnu pojalla jäädä kädet pesemättä. ei naurattanu yhtää, pikemminki häpesin meiän suomalaisten puolesta, ja koitin olla näyttämät sille pojalle mitä oli sanottu. onneks ketään vanhuksistakaa ei hihitelly ni se kävi helposti (en joutunu siis "vitsiä" tulkkaa).

niin juu Suukkis mul on niit kestoliivinsuojii 3 paria, ostin noit kertoi silt varalt et ovat kaikki pesus enkä oo viel kerinny uusia ompelee. kestot on ihanan ohuita :heart:

Talvis 25+2
 
4D me maksettiin siitä 135e, mukaan saatiin pari kasvokuvaa neljädeenä ja kaksdeenä ne kuvat mistä lääkäri otti mittoja määrittääkseen pikkuisen ikää. pikkusta katteltiin n 20min, ja tämä koko kuvaus on meillä dvd:nä (kuului hintaan).
 
Talvis Kiitos :heart: Mulla kanssa kipu taisi pahentua kun tein perjantaina ensin lumityöt pihassa ja sitten imuroin. Nyt onneksi naapuri teki meidänkin lumityöt tänään. Jaksuja sullekin kipujen kanssa :hug:
 
Ouska, tyty, vilmav ja talvis kiitos kaunis masukehuista. :D Se on suorastaan rantapallo. :LOL:

Talvis hyi että mä sitten vihaan tuollaisia "vitsejä". Yleensä vaan mulkaisen murhaavasti enkä kommentoi mitenkään kun muuten tulis sanottua varmaan aika ilkeesti. :kieh:

tyty mäkin vaihdoin kukkiin mullat. :D Heti vaan pisti supistelemaan sekin touhu... :|

 
Sompio lumitöitä :eek: juu ei varmasti ole sit ihmekään :D imuroinnin annan aina ihan suosiolla miehen tehtäväks, ku mulle on puoletkin kämpästä liikaa. :ashamed:

mä syytän omia kipujani taas ihan siitä, et olin vuorossa henkilöstövuokrausfirmasta olevan tuuraajan kanssa... se oli jotenki ihmeen veltto, istuskeli tuolil vaan, ni mä tein sitten pikkusiivoustöitä sosiaalitilojen puolella, täytin hevin, kierrätin maidot ja lihat sekä tein tuotteiden eteenvedon ja päiväysten tsekkailut, hän oli oikeestaan vaan kassalla+jotai pikkuhommia... sit ku tulin kysyneeks et mites oot s-ryhmän kassajärjestelmän noin hyvin oppinu (tehny vuokratöitä kuulemma 2kk) ni hän vastas "juu mä olin 3 vuotta s-marketis töissä" :kieh: :kieh: :kieh: ei tehny mieli aiemmin sanoa, ku mä selitän sille kaikki jutut et tee näin ja näin yms.. mokoma vanha eukko :kieh: ja varmasti näkiki ku välil puhisin mahani kanssa...

EM joo mä en kans sanonu mitään. yleensä mul on aina jotai sanottavaa, mut oon oppinu hillitsee itseni etten päästele hirveit sammakoita. joten lähden aina vaan pois tilanteesta.
 
Iltaa täältä päästä.:) Uusia tainnut tulla,tervetuloa :heart:
Meille tuli tänään hoitopöytä ja äsken miehen kanssa kasattiin se.Drewex on merkiltään,ja sen verran kälätän siitä että ne osat on leikattu huonosti,laatikot ei mene loppuun asti kiinni ja laatikoiden ja muiden juttujen väliin jää väliä.En osaa selittää :D Mutta muuten tosi mukavan näköinen ja käytännöllinen,mie äsken vähän laittelin vaavin juttuja jne.Ja tässä olisi tulosta :whistle: En yhtään sit innostunut.
Tuo sininen hylly mikä on seinällä,niin sen alle ei jää tuo hoitopöytä,ettei vahingossa vaavin pää kolahda siihen.

sit vähän leluista kuvia :D


Ja POKS 31+0 :heart:


Hyvää illanjatkoa kaikille ja pitäkää masuja hyvänä.:heart: Mie en jaksa nyt kauheasti istua koneel :(

Sannya ja Nuppu 31+0
 
hyvää iltaa :) en päässyt miehen äidille lepäilee kun miehellä onkin kouluu.. :/ nyt stressi helpottaa tänään saatiin avaimet uuteen asuntoon!! :D mutta rankka urakka tulos viikonloppuna.. :( olis tarkoitus maalata uudes asunnossa ainakin olohuone ja kaks makkaria...varmaan hauskaa mut rankkaa :) vähän jänskättää ton selän puolest kun se on nyt jo niin kipeä..viikon aikana ollaan jouduttu ajamaan ainakin neljä kertaa kouvolasta epooseen ja takasin..aamusra lähdetty ja illalla vasta takasi... :/ ja ens viikol jo pitäis ruveta viemään tavaroita..huh, uuvuin jo ajatuksesta :LOL:
 
Anteeksi että tuppaudun..
Kiva käydä lukemassa teidän kuulumisianne näin yövuorojen ratoksi..
Se on hyvä, että kaikilla tuntuu raskaus sujuvan ihan hyvin...

Valitettavastikaan meillä ei ole vieläkään tärpännyt..

KP
 
Huomenia!

Kissa herätti joten se niistä pitkistä unista. Mut en valita, on tää luksusta mennä vasta ysiin töihin. Huomenna tosin olen vasta suunnilleen samoihin aikoihin illalla kotona. Noh, saanpahan tunteja niin voin sit loppupäästä harjoittelua lomailla.

Sannya, kivoja kuvia ja onnea poksuista :heart:

Talvis, tollaset tilanteet on inhottavia. Mä yritän aina silloin miettiä, että ne on niitä ihmisiä jotka ovat jo äidinmaidossa imeneet sen, että kaikki vähänkään massasta poikkeava on väärin. Nyt oon tosin huomannut, että kun yhä nuorempia ihmisiä (50-70) on tullut vanhuspalvelujen piiriin niin osalla niistä on jo varsin avoin maailmankatsomus :)

KP, kiva kun kävit kylässä. Toivottavasti pääset tänne pian :heart:

Mukavaa päivää kaikille!

Vilma ja Elma 16+5
 

Yhteistyössä