täällä sitä vedetään "aamupalaa"
hengissä ollaan, mut olipa rankka keikka... syömättömyyden suhteen ei ollu ongelmia, mutta yöllä alkoi taas tuota vasenta puolta kivistämään :/ vähä arvelutti lähteä autolla liikenteeseen, mut aattelin et kuhan tk:n pääsen ni en mä varmaa siel kipuihin kuole.
verikokeitten otto ei menny sit ihan putkeen... mussa on nyt 9 reikää, käsivarret, kämmenselät ja sormet piikitetty. multa otettiin siis näytteet loppupelissä sormenpäistä putkiloon puristelemalla!
-ja ekan tunnin jälkeen alko vähän heikottaan. hoitaja käski mut petiin makaamaan ja sillon iski tajuton tuskanhiki ja olin ihan varma et oksu lentää! mua ei sit enää siit pedistä pois päästetty ku olin niin huonon näkönen... koko ajan siinä pötkötellessä oksetti ja tuli kylmä ja kuuma vuoron perään. kaiken kukkuraksi siis edelleen vatsaa koski ja kotiin ku pääsin ni panadoolia vaan nassuun.
alkaa jo vähän helpottamaan, mut ihmeellisiä nää kivut on. täytyy huomen mainita taas terkalle kun soittelen noit testituloksia. saas nähä miten sokereitten kanssa käy :/
Onnea ja tervetuloa
Minttulille ja
EM:lle isot poksuonnittelut!!!!
Toivotaan, että sulla kans
Sompio kivut hellittää ja saisit kunnon saikun :hug: