~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Huomenta kaikille!

Tänään vointi oikein hyvä. :heart:
Eilen hieman närästi, mutta meni ohit ilman lääkettä.
turvotus iltaa kohden lisääntyi, nilkoissa ja ranteessa.
Kohta pitää mennä katsastamaan auto. Ei huvittais yhtään!

TinyAngel & Pikku Pirpana rv 32+6
jännä nähdä meneekös ekalla kerralla läpi?!?!
 
Talvis Juu lumityöt :ashamed: Meilläkin mies normaalisti on tehnyt lumityöt, mutta kun se on nyt sen välilevyn pullistuman takia vielä huonommassa kunnossa kuin minä, niin ajattelin kerrankin tehdä. Ja tein sitten naapurinkin puolelta, koska se on niin monesti tehnyt meidänkin alueelta :ashamed:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

Ihana lukea teidän juttujanne ja kuinka pitkälle teidän raskaudet jo onkin!!

EM Mä muuten luulen tietäväni/tuntevani sut =) Ainakin sä tunnet mun pikkusiskon joka oli ilmeisesti miehes 30-v. syntymäpäivillä...
 
Huomenta kaikille...

Taas on flussa pukkaamassa pääle, pää ihan tukossa ja räkänen...
Pitäis tänään soitella taas neuvollaa, kun lääkäri on siellä paikan päällä huomenna ja saikkuli loppuu perjantaina, että mitäs tehtään... selkä on kipeä...

Kävin eilen Psykologin luona, puimassa näitä ongelmia...
ratkasuahan hän ei antanut, mutta ajattelemisen aihetta kylläkin... parin viikon päästä uudelleen :D

sanya masu vain kasvaa :D nätti :heart:

:( musta oltiin sitten eilen huolissaa, oli soitettu poliisit ja sairaalat, kun olin kaksi tuntia sovitusta myösässä, ja ihan turvassa istuin kaverilla :D
Näyttääpä tuo körjäke välittävän jollain tavalla...
Saatiin eilen istuttua kolme tuntia jopa nätisti vierekkäin ja juteltua...
mutta ratkasua ei yhdellä kertaa jostain syytä tule...
täytyy taas jatkaa joku päivä kun on voimia :D

Mutta nyt min älähden nukkumaan takaisin...

Pitäkää palsta pystyssä naiset, ja voikaa hyvin...
 
Zoe no eihä su pidäkää viel synnyttää, oottelet vaa rauhassa, kyl ne paikat aukee sit ku on oikee aika :xmas: Onks sul muute ollu ripulointia? Ku mietin ku ollaan kummatki jo vähä pidemmällä ni sillä aattelin kysyy.. Ku mulla on eilen ja tänää ollu, et muutoin ihan ok masu ja olo, mut sit ku menee pöntölle olevinaan pissalle ni jysähtääki kauhee ripuli :D (ihanaa... :x ) Ja sit nousee ylös ja tuntuu et on ihan ok ja pesee kädet ni taas pitää istahtaa :x Nyt jo kahesti käyny noin.. Onkoha se sitä ku se vauva painais tonne alas? Ku ei tunnu yhtään tavalliselta vatsataudiltakaan ku muutoin vatsa on ihan ok eikä oo sekasin.
 
Zoe :LOL: Ja juu, mulla siis sama. En ny rupee kuvaileen (jostai syystä :D :x ) mut just tuo, et on löysällä mut muutoin ihan ok olo. Tiiä sit oisko vaa tosta ku on pidemmäl.. Hmm.. Mul tosiaa vast ny pari pvää ollu. Toivottavasti ei kauan jatkuis kummiskaa :D
 
Huomenta Leidit! :flower:
KP Kiva juttu kun kävit täälläkin.Toivotaan,että pian tulisi se kauan odotettu plussa teillekkin :heart: :hug:

Kiitos masu ja kuva kehuista =) Tässä olisi eilisen potku tulosta vaavilta.Päätti mojautella sitten ihan kunnolla.Paitsi on vain vähän pimeää,enkä raaskinut lähteä laittamaan valoja päälle,ettei vaavi sitten lopeta tätä hienoa näytöstä :D
Tässä olisi videota.
http://s246.photobucket.com/albums/gg101/Sannya69/Raskaus/?action=view&current=310vaavimojauttelee001.flv

Sannya ja Nuppu 31+1
:heart:
 
KP :hug: toivottavasti olisi pian jo teidän vuoro!!

TA toivotaan et menee auto läpi katsastuksesta! b:)d

Minttuli jos sun pikkusiskos oli se joka naarmutti teidän äitin autoa samaisella reissulla niin tiedän kuka oot. :D :LOL:

HanTa :hug: hienoa kuitenkin että teette asialle jotain vaikka ratkaisua ei heti tulekkaan. Toivottavasti pääsette eteenpäin kuitenkin. :hug:

kakkakeskusteluun... :D Mulla on kans vähän sellainen ummetuksen ja löysän kakan välimaasto. joinain päivinä ei tuu mitään ja sit joskus lorahtaa oikein kunnolla... :LOL: nauttikaa mielikuvista. B)

(.) Tänään olis eka perhevalmennus... :)

EM ja Dodoliina 30+1 :heart:
 
ElinaMaria JESH! Läpi meni. Nyt pääsee taas
vuoden verran ajelemaan. :D

Meilläkin ois tänään perhevalmennus, mutta jätän
väliin.Tänään ei vaan jaksa lähtee mihinkään. Sama valmennus on
joskus myöhemminkin meen vasta siihen, jos siihenkään...pitää miettiä.
 
TA hieno juttu!!!

Mie meenkin ny sit 8 tunniks töihin (yleensähä mul o aina 6 tuntia) ku soittivat töistä, et voinko olla puol tuntia pidempään ja ois kiva jos pääsisin aiemmin. Olin ihan suostuvainen ku mukavahan se on rahaa saada :) Ku ei kuitenkaa tääl kotona oo muuta ku koneel istumista ni mikä jottei :D Harvoin ku saan itteeni raahattua lenkillekään.. Mut töis tosiaan kaks ainaki saikulla ni tuntuu kivalta ku voi jeesata ettei ne oo iha pulassa siellä :heart:
 
HanTa Saako udella :wave: Asutteko siis vielä yhdessä ja olette muutenkin yhdessä?
Jaksuja sinne flunssaa, selkäkipuun ja kaikkeen.

Mun tukivyöhousuostokset ei mennyt mitenkään putkeen. Se mitä puhelimessa sanottiin, niin ei ollut oikein tukea antava. Eli aika lähtökuopissa taas ollaan. Fysioterapeuttikaan ei osannut sanoa mistä niitä saa :|
 
Neuvolassa jälleen käyty,mittasivat siis uudelleen kohdunpohjan korkeuden.On kasvanu vähäsen mut ei kuulema riittävästi.Eli ens viikolla kai saan ultraan ajan.Ja siel sit katellaan tarkemmin.
Väsyttää kamalasti joka ikinen päivä ja tää flunssa vaan jatkuu :snotty: Kävin lääkärisk ans ja laitto lähetteen verikokeisiin.Hitto että potuttaa rampata siel.Mut pakko se on.
 
Minttuli :D

TA hienoa et auto meni läpi!

Sannya kaikki on varmaan hienosti. Hyvä että pääset ultraan varmistamaan asian. :) JAksuja väsymyksen kanssa.

(.) En menekkään sinne perhevalmennukseen tänään... :( On taas supistellu siihen malliin koko päivän että päätin jättää menemättä. Selkääkin on taas alkanut sattumaan enemmän... äh. Podin huonoa omaatuntoa ja soitin neuvolaankin että mitä jos en tuu.. Sanoi että on ihan ok. Ei siellä olis tänään ollut kuin isätapaamisen info, synnytysvideo ja rentoutus. Et en sinänsä menettäny mitään .. vähän harmittaa silti kun olisin halunnu mennä mut kun ei vaan jaksa... :ashamed:

Olis pitäny ensin kävellä bussipysäkille 1,5 km päähän ja mennä sit bussilla muutama kilometri ja sit kävellä viel jonku matkaa neuvolaan. Jos omistaisin auton niin olisin voinut mennä... :headwall: Ei oo helppoo olla autoton ja raskaana. :(

sori valitusvirsi.... :ashamed:

 
kp:lle plussapuhuri++++++++ :whistle:

nyt vaan pikasesti omanapa...
eli mun sokrurasitus oli ihan normaali!! Jei! sain siis mun pyörrytyskohtauksen vaan piikityksien takia. on muuten noi sormenpäät vähä hellänä kun se täti "lypsi" niistä ne verinäytteet...

mukavaa iltaa :wave:
 
Kiharapäälle paljon plussatuulia täältäkin :heart: :wave: :whistle:

EM Mä olisin ollut kanssa helisemässä ilman autoa tässä näitten kipujen kanssa. "Onneksi" mies siis sairastaa sitä selkäänsä, että mä olen päässyt lääkäriin, labraan yms. Muuten olisi joutunut äitiä soittelemaan kuskiksi. Ei oo helppoo ei :hug:
 
sompio
saathan sinä udella...
virallisesti paperilla käytännössä... jokainen voi olla toistensa kaltaista tai täysin erinlaista...
tällä hetkellä olemme muutaman päivän viettäneet nokikkain täällä kämpässä, ja yrittäneet puhua ja ihmetellä.
Kuitenkin tämä asunto on yhteinen niinkuin asunnon velkakin
samoin autot ja muut pelit ja vehkeet
Eli jonkinlaisessa sovussa pitää olla, että pääsee liikkumaan, esim lääkäriin.

sompio minkä vuoden pakkaus tuli???

uusille plussalaisille oikein paljon onnea :flower:
Käytiin äsken sairaalassa, päivystys polilla...
Saatiin kevyt tälli, sähköisku...
Vauva voi hyvin, tässä kohti voinee oikeasti puhua pojasta... koska se mitä sieltä koipien välistä löytyi, ei jäänyt enään epäselväksi...
Poika painoikin jo 1200g :D
ja on keskikäyrällä kaikissa mitossaan tällä hetkellä...

 
HanTa Mistä te sähköiskun saitte :eek:
Toivottavasti saatte väleihinne jotain selvyyttä :D
Saatiin v. 2008 pakkaus niinkuin odotinkin. Kun ei Kelan sivuilla näkynyt vielä uuden pakkauksen tietoja ja joku sanoikin, että vaihtuu yleensä huhti-toukokuulla.
 
ElinaMaria no harmillista ettet päässyt valmennuksen.
toivottavasti supistelut on loppuneet.
oletko oikein varannut sen ajan sinne vai miten teillä toimitaan.
Meillä meinaan ei kukaan valvo kuka menee mihinkä valmennuksiin
eikä niihin etukäteen ilmottaudutakkaan...sinne vaan mennään jos
haluaapi.tai niin mä ainakin käsitin- pitää vissiin vielä varmistaa neuvolasta.
joo kyllä tuo auto on kyllä ihan kätevä peli omistaa. meilläkin kun neuvolaan
vähän yli 10km ja samoin noihin perhevalmennuksiinkin.
 
TA Kiitos :heart: Toinen onnittelun aihe olisi, että saatiin HuutoNetissä meidän kirjahylly kaupaksi hyvällä hinnalla. Ensi viikolla pääsee sisustamaan lastenhuonettakin :heart:

Meillä ei tarvi perhevalmennukseen ilmoittautua. Sinne menee kuka menee.
 
Meilläki valmennukseen menee kuka menee. Meil tosin onneks ne oli neuvolassa, eli sinne ei oo ku 1-1,5km ja sen matkan mie ain kävelen :)

Huh huh.. 8h seisomista.. Oli kyllä aika pitkä pvä, mut huomisen jälkeen alkaakin MAMMALOMA!! Ai että mie oon ilonen!!! Sit mie kyl taidan ostaa iha suklaata juhlan kunniaks!! :heart:

SS/ mytty 34+5
 

Yhteistyössä