~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Sompio kiva juttu että saitte hyllynkin myytyä.
pääset sitten kivaan puuhaan.sisustamaan lastenhuonetta :heart:

SuukkoSuulle Meilläkin melkein kaikki neuvolassa. Mutta mulla sinne
neuvolaan on sen 10km. Yksi ois ollut jossain kirkon tiloissa ja yksi on
sairaalassa. Kaikkiin noihin siis sen 10km ja rapiat. Mutta kyllä mä
ainakin siihen synnytys perhevalmennukseen meen
joka on just sairaalassa. =)
Ai että sinulla ei sitten enää tosiaankaan kauaa oo töitä! :heart: Mun pitäis vielä näiden
lomien ja lomautusten jälkeen jaksaa 6päivää töitä...ei sekään siis mikään pitkä aika. :D

Nyt tulee liian omanapainen teksti, mutta ette usko mitä eilen tapahtui! Makoilin sängyllä lukemassa lehteä kun tunsin, että nyt alko Elmalla bileet. Edelleenkään en uskonut, että onkohan nuo liikkeitä, KUNNES se mojautti yhden kerran oikein kunnolla. Laitoin käden siihen kohdalle missä liikkeen tunsin ja sain kaksi monotusta lisää niin, että tunsin sen käteen asti!! Tottakai heti kun huusin miehen paikalle niin se loppui.

Nyt jaksaa pitkän päivän kun jäi tuosta niin iloinen mieli!! :heart: Nyt olen vasta ihan varma, että ne on liikkeitä.

Vilma ja Elma 16+6

Suukkiksella viimeinen työpäivä tänään :D Mulla olis vielä 7viikkoa, mutta saa nähdä palataanko tästä vielä töihin vai ei. Hassua kun töissä ollessa halusin jäädä jo kotiin ja nyt kun olen sairaslomalla niin haluan töihin. Olen kuitenkin niin kiintynyt jo meidän lapsukaisiin töissä, että en tällä tavalla halua pois jäädä :eek:

TA Kiitos, niin on tosi kiva juttu :heart: Sunnuntaina hakevat tuon hyllyn pois ja jos maanantaina menisi heti ostoksille :D Meillä on kyllä katsottuna aikalailla ne huonekalut mitä halutaan, mutta mies ei ole kaikkia nähnyt kaupassa. Vain netissä. Mutta ei me saada niitä tuotua kotiin :( Ja vaikka tilaisi kotiinkuljetuksen tai hakisi isän kanssa, niin ei mies saa niitä nyt koottua :(

Vilmalle hurjasti onnea :heart: On se ihana tuntea liikkeet kunnolla. Ja tosi aikaisinkin vielä tunsit :D Meillä kanssa käynyt monta kertaa, että Nuppu monottelee ihan kunnolla ja mies kun laittaa käden, niin sitten se lopettaa :ashamed:

Huomenta!Tää lähtee kohta verikokeisiin jälleen,tän flunssan takia tietty.
Sompio Onnea paketin saamisesta,miekin tykkäsin niistä :heart: Ai niin ja kiva kun pääset sisustaa vaavin huonetta,mie en vielä pääse kun miehen lipasto on sielä laitettavana ja kaikki muut seb vermeet.Ollu nimittäin työhuoneena.
vilmaIhanaa että tunsit liikkeet,se on niin iloista kun saa tuntea ensimmäiset liikkeet.Ja vieläpä tuolleen ettämojauttelee kunnolla :heart:

Mulla oli taas kamalat unet yöllä.Näin entisestä luokkalaisesta taas kerran unta,ja me kuherreltiin sen kanssa taas :eek: Alkaa ahdistaa kun en nää omasta miehestä unia.Mut eipä mulla muuta,nyt menen laittautuu jne.Ja klo 12 pitää olla vahtimassa paria poikoo ja tekemässä ruokoo niille :)

Sannya ja Nuppu 31+2 :heart:

sompio
olohuoneen valokatkaisijasta...
laitoin valon päälle, niin samaan aikaan tuli isku takaisin...
Silmissä sumeni hetkellisesti... ja lamppu tippu lattialle, ihan mustana... sillein et kanta oli jäänyt kattoon :( nyt pitäis tuo koko spotti hökötys ottaa katosta irti et sais sen lampun kannan sielt jotenkin pois :D

Noniin, paremmalla mielellä taas. :D Siis ei ne supistukset mitään kovin kipeitä ole, ilkeitä enemmänkin. :| Kiitos vaan myötätunnosta. :) Joo on ne meilläkin vapaaehtoisia mut niitä kun ei järjestetä kovin usein... haluisin kuitenkin imetysosion ainakin päästä kuuntelemaan.

Suukkikselle mukavaa viimeistä työpäivää! :flower: :flower:

HanTA hui sentään! Sähköisku! Onneksi ei käynyt mitenkään... :hug:

Vilmalle onnea!! :heart: Niitä liikkeitä on sitten ihanaa tuntea!! :D

Sannya no unet nyt on mitä on, eihän ne mitään merkkaa. Oon mäkin unissa tehnyt vaikka mitä ja vaikka kenen kanssa... :LOL: Jos joku mun unista yrittäis päätellä jotain niin mä olisin sen mielestä varmaan umpihullu... :D :D

(.) Ompelin eilen pinnasängyn reunasuojuksen ja vitsit tuli hieno!! Vaikka ite sanonkin. :p Laitan myöhemmin kuvaa sit. :D

EM ja Dodoliina 30+2 :heart:

HanTa no onneks ei käynynnä pahemmi! Mieki aikoinaa tos pari vuot sitte sain kunnon tällin :D Mut se tuli siitä ku tiputin vahingossa pöytälampun lattialle ja se lamppuosa tietty särky. Nooh, minä sitten "fiksuna" likkana aattelin, et no pyöritän sen pois ja vaihdan ni enhä mie ollu katkassu virtaa siittä vielä :LOL: :LOL: Se oliki sit iha mojova tälli :D

Onnea liikkeiden tuntemisesta vilmav!

Ja kiitos kaikille tsempityksistä viimeiseen työpvään, tuntu tosi kivalta :) Mies ku meni töihin ja heräs kolmen-neljän maissa ni miut valtas semmone iha kauheen ihana tunne ku tajusin, et ois viimonen pvä!! :heart:

Tosin ny ku heräsin uudellee ni eiköhä maha kiukkuile taas... :( Tai ei se muutoin kipee oo muuta ku iha vähä enne ku menee vessaan. Sit onkin taas ripulilla.. Äh, ärsyttävää! Noh, mie koitan ny semmosta kasveista tehtyä Agiocuria (ton niminen se muistaakseni ol), joka on tarkotettu suolen toiminnan häiriöihin. Sitä saa raskaanaki käyttää :)

SS/mytty 34+6
(huomenna POKSUU TAAS!! :heart: )

huih sähköisku...pitänee varmaan laittaa kumihanskat käteen kun valoja sytyttää.. :/ onneks ei käyny mitään.täällä rupeaa jo kahvi maistumaan :) ennen olin sellanen kahvikissa että saatto menna pari pannua päivässä mut plussan jälkeen ei menny edes aamukahvit kurkusta alas :) kamalaa närästystää ja todella turvonnut olo.. :/ jalat mulla kyllä oireilee todella paljon, vasen polvi etenkin tuntuu että olis ihan turvoksissa :/
hooyo+pikku-kiukku

Noni nyt on kokeissa käyty :)
Ai niin Suukkis Mukavaa viimeistä työpäivää ja oikein rattoisaa äippälomaa.Mie tääl kans innolla ootan enskuuta,ku miul kans alkaa.

EM Joo laita ihmees kuvaa,mie haluan ainakin nähä millanen tuli.Mun pitäis ommella päivä peitto pinnasänkyyn,mut pitäis viel keksiä millasesta kankaasta ja kävisin kai hakemassa yhestä penkkipukimosta siihen valmiiks leikatun vanun väliin :whistle: :heart:

Sannya mut miten se äippäloma eroaa tavallisesta jos kummiski muutoinki oot kotona? :p Paitti onhan sillon kyl nii ihanan pitkällä, et seki jo tuntuu kivalta :heart: Ja oha se tietty, et siit alkaa ne jännät vaiheet sitten..

Miten muuten ku tuli mieleen, et ku äippärahan saa sit vasta kuukauden päästä siittä ku ä-loma alkaa.. Ni millä ne aattelee ihmisen pärjäävän siinä sen yhen kuukauden ajan? Vai olettaako ne aina, et palkan saa loppukuusta ja sillä sit kitkuttelee sinne asti kuha saa sen ä-rahan likellä laskettua aikaa? Mulla ei tietty ongelmaa oo, mut mietin semmosia, joilla mieskin vaikka opiskelee eikä rahaa ole.

SS Meillä maksetaan kuukauden palkka aina 5. päivä etukäteen. Niin siinä tulee tosiaan mulla sitten 2 kk:n välein maksut. Heinäkuussa saan vielä palkan. Eli 5.7. tulee vielä palkka ja tuleeko eka äippäraha sitten elokuun viimeinen? Tänään on muuten palkkapäivä :wave:

EM Kuvaa kehiin :attn:

Sannya Mun pitäs kanssa tehdä päiväpeitto. Eka meinasin tehdä sellaisen ihana Nalle-Puh-ristipistopeiton, mutta olisi pitänyt varmaan aloittaa jo viime vuonna, että ehtisi saada valmiiksi :whistle: Tilkkupeitto olisi ihana :) Mutta olisi varmaan ihania kankaita ihan päiväpeittokankaissa, jos kävisi kangaskaupassa katsomassa.

HanTa Voi hurja :/ Pitäskö koko kattolamppusysteemin virta tutkia, että ei pääse toistumaan? Meilläkin paloi eilen yölampusta lamppu ja mä meinasin mennä kuumaa lamppua vääntämään irti :| Eihän siinä olisi kuin sormet palanut, mutta mies ehti varottamaan :)

onnittelut tosiaan SS äippäloman alkamisesta! eihän se varmaan sun kohdal tunnu sellaselta, ku niil ketkä on olleet päivät töissä, mut voit ainakin olla ihan luvan kanssa tekemättä mitään erikoista B) -ja jännityshän kasvaa loppua kohden :heart:

mie ootan NIIN kovasti töistä pois jäämistä. ei tartte enää olla mielin-kielin kettumaisillekaan asiakkaille, ei ylitöitä, kotona aikaa tehdä ruoka itse ja syödä rauhassa. toivottavasti kunto on sitten sen verran viel hyvä, että jaksan puuhailla tääl kotona kaikkea mitä oon suunnitellu. pieniä remppahommia, ompeluita, taimikasvatusta kesää varten... :whistle:

toivon olevani mahd. pitkään kotona, mutta sitten kun töihin pitäis mennä, niin haaveena olis joku muu työ.

Sompiolle onnittelut hyvin menneistä kaupoista ja äippäpakkauksesta. mie aattelin yrittää saada sen 2009 pakkauksen ja viedä ne laput vast huhtikuun alus... tosin ei ole vakavaa jos saan sitten viel vanhankin :)

Suukkis Jooh ei se oikeastaan eroakkaan.En tiedä mikä on kun niin innolla odotan,mieskin sanonu että "mikä loma"? :LOL: Mut noh eipähän ainakaan työkkäristä painostele.Vaikka ei ne ole kyllä nyt soitellutkaan ym.Ja olen kyllä katellu työpaikkoja aikaisemmin.Sitä miekin mietin,että mitenkä sen rahan kanssa? Ku se kuiteskii tulee sillo vasta kuukauden päästä.Ja meil tosiaan mies pakkolomalla.Mut nyt sit vietiin toimeentulotuki hakemus soskuun ja sieltä pitäis miehen nyt saada ja miehän olen joka kuukaus onneks saanu.Mut ei niil mun tuilla pitkälle olla pötkitty :kieh:
Hih,me saatiin maksusitoomukset nyt niihin vauvatarvikkeisiin,viel pitäis lähtee ostelee ne kamat :heart: Vois tänään yrittää houkutella miestä jos lähettäis kunhan olen tullu lapsenvahti keikalta :whistle:

johanna niin siis puhuin Sannyasta, itsehä mie oon ollu töissä. Ok, en oo ollu kuin marraskuussa sekä nyt ollu viitisen vkoa mut kyl se ihan lomalta tuntuu kun on joka pvä joutunu sen 6h ja eilen 8 tuntia seisomaan/kävelemään/kyykistelemään.. Et kyl se mulle ainaki kunno loma on :)

Hei onko ihan normaalii et napa alkaa työntyy ulos :eek: ??Kun eilen miehen kaa huomattii et napakoru törröttää oudosti ja tarkemmin ku kävin kahtoo ni miun napa on tullu ulommas ja yläosasta alkanu työntyy ulospäi..tekeekö tää mahan suureneminen sen vai onko miun navassa jotai häikkää :snotty: !?
Nyt on parina päivänä nivusissa ja vatsan sivuilla tuntunu nopeeta repäsevaa kipua, onko se niitten kannattimien löystymistä..? Kauheeta ku tuntuu et nyt on iha urpona eikä tiiä mistää mittää tän mahan kaa..
Vilma miulla anto kans Kitku ekaa kertaa kaks monotusta peräkkäi eikä siitä voinu erehtyy etteikö ne ois ollu selvii liikkeitä =) onnittelut ekoista potkuista :heart: !

tyty Elä hätäile normaalia on :heart: Itselläni ei ole työntynyt kuin vähäsen,mutta ei silleen näkyvästi.Se on söpön näköinen kun joillakin se pompahtaa sitten ulos :D ai niin ja tuosta repäisy kivusta,itselläni myls ollut ja ohi menneet.Vieläkin niitä tuntuu välillä tulevan.Eli luulisin niiden ihan olevan lantion löystymisestä ja tietty siitä kun massu kasvaa :heart:

sannya :eek: kääk!Sitä just pelkään et jos se napa lupsahtaa ulos :LOL: ku en voi sit enää tota napakoruukaa pitää..eilen miehelle valitin et kaikki viiä miulta napaa myöten :LOL: on tää raskausaika mukavaa :D :kieh: !

Pinnasängyn reunapehmusteet à la EM :D

sisälle on pilkottu sellainen vanha jumppamatto/makuualusta ja tuo on kolmessa osassa, jokaisessa on tarra päädyssä että saa ommeltua vaikka uudennäköiset kun nuo alkaa tympimään. Eiks tullukki aika hienot? :p

Pinnasänky on Ikean Hensvik, lakanasetti on kans Ikeasta...

Yhteistyössä