~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

suukkis Onnea kuivausrummusta tai siis pesutornista! Tänne kans kelpais kuivausrumpu,mutta eipä nyt taideta ostoo.Ellei sit netanttilasta tai muualta löytyis tohon meidän koneen päälle sopivaa,niin voisi erissä maksaa =)
 
Onpas täällä ollut aamuvirkkua väkeä, huomenta vain kaikille =)

Sannyakin jo ehtinyt ultrassa käydä, onnea hyvistä kuulumisista. Rt on lyhenne raivotarjonnasta, mutta joku asiantuntevampi voi sitä valaista enempi :D
 
Aamuja aamuja!
täällä nukuttu ku tukki 11 tuntia, sama eilen. ja ei ees omatuntoa kolkuta kyllä mä oon nyt niin levänny että ei ikinä.

zoe sun pitää nyt vaan imuroida joka päivä :D ettei kerkee tulla sotkusta. kyl se muuten olis tympeetä tulla sotkuseen kotiin synnäriltä. eihän se varmaan vauvaa haittaa jos on vähän pölyä nurkassa, muttakun se siivoaminen ei ehkä oo se eka juttu mitä haluu tehä ekana päivänä kotiin tultua.

nyt mun pitäs päästä siivoamaan kans vähäsen ja laittamaan yhtä puskaa ruukkuun. sitte vaan innolla odotteleman että lumet sulaa ja saa alkaa istuttaa pihallekki jotain. mun puutarharupeamaan kuuluu keväällä perunamaan ja porkkanamaan teko ja istutus, sitte jostain pitäs löytää talkooporukkaa terassia tekemään sillä aikaa ku mies on pois. niin ja tuohon pihaantulokäytävän viereen auringonkukkien sijaan tulis tänävuonna herneitä. koitan saada jotain hyötypuutarhaa käyntiin. nyt on ruukkupuutarhassa noita mausteita vaan... *varautuu lamaan hamstraamalla pakastimeen leiv'nkannukoita ja sekunda jauhelihaa* :D
 
zoe niinhän se kannattaa tehä. ja kannattaa sit tehä pullaaki sinne pakastimeen ku sitä ei tiiä miten paljon ihmisiä teillä sitte ramppaa ku pääsette kotiin :) vaikka omalla kohallani tuntuu kyllä että vois pyytää vieraita odottamaan pari päivää että voidaan kotiutua kunnolla mut ei sitä varmaan kehtaa....
siinä siivoamisessa on seki ku ihmiset lupaa että raskauden viimesinä päivinä tulee hirvee siivousinto niin ehkä sä ootki jo siistiny koko talon että riittää nopee pyyhkäsy sieltä täältä ja avvot :)

ite ootan tuota siivousintoa innolla :d meijän keittiö on ihan karseessa kunnossa ku joka raossa on jotain nöhnää :(
 
oih! multa olikin päässy unohtumaan tuo Pyllerö :LOL: ihania :heart:

mä oon ihan huuli pyöreenä ku luen noit Zoen touhuja :eek: mistä ihmeestä sulla virtaa riittää???

eipä muuta, tää pyllerö taitaa lyllertää töihin :wave:
 
mä katoin tota kania ku se on just sen näkönen ku niissä ohjelmissaki :)
lähetin äitille linkin tuosta ehkä se ostaa ainoolle lapsenlapselleen nuo kaikki :saint: minä itehän niillä en leikkis juu en :whistle:
oi jos jostain sais alfred j kwack leluja :heart: tai sykerö! barbapappoja saa vissiin joka lelukaupasta nykyään et neki pitäs kerätä.

mikä muuten on lotta på bråkmakargatanin suomenkielinen nimi? mun pitäs löytää se sen possu.
 
Zoe-F
nibbler No tossa yhtenä päivänä tekasin omenapiirakkaa pakastimeen, ja sitten siellä on myös lihapiirakkaa, ja kyllä miäkin meinasin sanoa, että tulla saa sitten kun kutsutaan kylään, ei aikaisemmin. Kuitenkin haluu asettua rauhassa ja totutella joihinkin rutiineihin pikkusen kanssa ennen kuin alkaa kauhee härdelli siinä ympärillä.
Ja jos totta puhutaan, niin mulla ei kyllä mitään siivousintoa ole ollut missään vaiheessa, mutta tympääntyminen koiran miniversioihin, jotka ei ees heiluta häntää, on ainaista, ja kaks kertaa viikossa imuroiminen on minimi.

johanna83
Miä kytken itteni yöks kahtee 24:n voltin akkuu kiinni, niistä sitä virtaa saa :D
 

Mä ootan sitä et saan luvalla alkaa puunaamaan. :) Nyt pitää ottaa iisisti kuitenkin, sen verran mä oon ylivarovainen ja höntti että en seuraavaan muutamaan viikkoon meinaa hötkyillä. Selkäkivut ja supparit tosin estää sen ihan hyvin... :D

Mut leipoa voisin kyllä! =)

nibblerille onnea poksuista! :D Ja mulla olis kans suunnitelmissa pistää kohta siemeniä ruukkuihin... :p




Siinä päivän masukuva, eli 31+0.
 
daadeli on pistän tuulemaan :D
Pitäis varmaan hiljalleen laitella meidän äipälle viestiä että milloin mennään ostaa vaunut... sormet syyhyäisi jo... mutta vielä on aikaa :D
tosin pitäs varmaan ensin saada tää vauvelin huone siivottua... että ois jokin paikka johon ne vaunut sitten tyrkkäsis odottamaan kuljetettavaa ;)

Onko TA saanut mitään uutta tietoa, mahdollisesta myrkytyksestä???
 
vilmav2 ja talviksenkin masut vain kasvavat.... :D

onnea suukkikselle pyykin pesu on mukavaa :D mäkin haluisin tuon kuivurin... mutta joudun odottamaan ainakin seuraavaan asuntoon... eli muutaman vuoden :D
tänne kämppään ei valitettavasti mahdu...
kyllä se helpottaa kuivaamista varsinkin kun pestään peittoja ja tyynyjä... ja muuta isompaa :D

kuka puhui siitä menkkamaisesta kivusta
täällä ollut kahtena aamuna, samanlainen vihlova hetkellinen kipu, kuin menkkojen alussa... en ole huolestunut, kun on mennyt ohi hetkessä... eikä muualle ole sattunut... on vain tuntunut ikävältä :(
 
EMkin masu kasvaa :D

Josko nyt olisin saanut kahlattua kaikki jutut parin päivän ajalta läpi :D

kävin just naapurin mamman kanssa kävelyllä.... tassuteltiin kaupungilla puolitoista tuntia... teki mukavaa päälle.. mutta muu kroppa on vähän eri mieltä... seuraavaksi jos sitä lähtisi pötköttelee ja lepäilee sohvalle, niin saisi ehkä illalla vielä siivottuakin ;)

Te kellä on liikaa virtaa niin minulle saa lähettää :D

HanTa ja Möntti 29+3
 
Kiitos kaikille ku huomioitte meidä pesutorni ostoksen :) Siit tuliki kyl hyvä mieli. Ja mie taasen oon kuullu, et ei ne kuivausrummut niin energiasyöppöjä enää nykysi ois ku ennen. Tiiä sitten..

Hyvä et Sannya pienellä oli kaikki hyvin! :heart:

TA onko jo uusia uutisia? Vai millo saat tietää enempi mikä on tilanne?

Täällä maha on hitusen rauhottunu.. Mut niinhä se rauhottu kerran aiemminki alkaakseen vaa uudestaan pahempana samana pvänä. Eli saas kahtoo nyt. Aamulla neljän aikaan jouduin kyl menee vessaan kahdesti ja oli ihan sekasi edelleen. Ny juon jaffaa :D Mut jospa se tästä vielä.. Onneks oon sentää pystyny syömää iha hyvin tänki aikana. Tosin tänää oli heikompi olo ku koskaa aiemmin.. Varmaa just siks, et aamul ei ollu syöny muuta ku omenan ja sit oli käyny sillo aamuyöstä veskis.

SS/ mytty 35+4
 
Siivous-ja leipomisintoa täälläkin kaivataan :wave:
Mutta meillä voidaan tarjota kyllä kaupankin pullaa, kun tulevat vauvaa ekan kerran katsomaan. Ei haittaa meitä :D

Kävin ostamassa kasan lankoja, että saa jatkaa kutomista/virkkaamista :D
 
Voi jehna olin kerennyt kirjoittamaan jo pitkän ripsun tekstiä, niin enkö mennyt möhläämään ja se hävis sitten kokonaan :headwall: :kieh:
No eikun uudestaan!

Onnea poksuttelijoille :hug: Em:lla ja Nibblerilla näkyis olevan poksupäivä =)

Suukkis: Toivotaan et sun maha alkaisi pikkuhiljaa rauhoittumaan. Ei varmaankaan ole kivaa kärsiä moisesta montaa päivää putkeen :x :$
Kateellisena onnittelen sua uudesta pyykkitornista. Itse olen haaveillut kuivausrummusta pitkään. ehkä mä sen sit saan hommattua, kun joskus uuteen ja omaan kotiin pääsen :D

Zoellakin se vaan H-hetki lähestyy minä päivänä tahansa :eek: =) :heart: Tuntuu, et vasta oisin lukennut kuumeilupuolelta sun plussauksesta kateellisena vauvakuumeen kourissa ja nyt luen sitten täältä odottajien puolella kateellisena, kuinka jaksat touhuta kaikkea mahdollista. :LOL: :D
Työpäivän jälkeen tuntuu, etten jaksa tehdä mitään. Pikkurillin nostaminenkin tuntuu niin ylitsepääsemättömälle :LOL: :ashamed: Saati sitten siivoaminen ym. kotiaskareet.

Jee! Sain tänään äitiyspakkauksen töiden jälkeen kävin hakemassa sen ja kerkesinkin penkoa sen läpikotaisin.. Ja ihastuin kaikkeen :heart: Jopa naistenkondoomiin.. mut ku se on niin söpö, ku kaikki mikä äitiyspakkauksesta tulee niin ne on söpöjä ja ihania :LOL: :D
Tänään olisi myös perhevalmennuskin, mut taidan jättää sen väliin tällä kertaa.
 
Onnea poksuttelijoille..:) Ja Sannyalle hyvistä ultra kuulumisista..

SS Toivottvasti vatsasi voi jo paremmin..:hug: ja onnee pesutornista.. :)
Ja EMlle myös paranemisia..

TA Toivottavasti kaik hyvin..

Sompio Täällä myös yksi joka tykkää neuloa..

Mitäs muuta...
Eka neuvola varattu tän kuun loppuun..:D tänään siis huikeat 5+1 kasassa
 

Yhteistyössä