Huomenia mammoille! :wave:
Enpäse eilen muistanut toivottaa uusia odotteljoita tervetulleeksi :| huomasin, et muutama olisi tullut
Joten
tervetuloa uudet :flower:
Onnitteluja hyvistä neukku-kuulumisista kaikille, jotka ovat tässä poissa oloni aikana käyneet!
TA:lle ja
sannaylle annetaan erityishalaukset :hug: toivotaan, että kaikki olisi kunnossa!
Ihania massukuviakin oli laiteltu.. Hauska huomata, kuinka erikokoisia ja muotoisia massuaja on :heart: Esim.
Talviksella on huomattavasti suurempi massu kuin mulla, vaikka meillä ei taida olla viikoissa eroa kuin muutama päivä
Mun massu on samaa kaliberia ton
vilman kanssa. vaikka mulla onkin sitten viikkoja pikkuisen enemmän =)
Olitte myös puhuneet
turvotuksista ja painonnuosusta: Niin mulle ei ole vielä tullut, kun 2kiloa lisää painoa. Mutta toisaalta mulla olisikin sitä ihan jo tarpeeksi ennen raskauttakin
olen 158cm pitkä ja painoa oli enne raskautta 68kg. Alussahan mulla painoi tippui sen nelisen kiloa eli siis 64kg:n on tullut sitten lisää se pari kiloa.
Painon laskuun on ja sen vähäiseen nousuun on varmasti vaikuttanut se, et tän raskausajan dm:n takia olen joutunut annoskokoja pienentämään ja syömään säännöllisin väliajoin. Ja olen aloittanut sen uinnin. Eli olen muuttanut elintapojani huomattavasti mitä se oli ennen raskautta.
Turvotuksiakaan ei täällä ole vielä haivaittu.
En muuten muistanut eilen hehkuttaa sitä, et miehen siskolle ja hänen miehelle odoteltas vauvaa syntyväksi syksylle.. :heart: Siippa on aivan haltijoissaan, kun hänestä tulee eno
Dadde & Mokkula 25+5 :heart:
Muoks: pahoittelut kirjoitus virheistä.. :/ Pannaan tän aamun piikkiin