~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Zoe-F Mullakin on litran vesikannu josta aina otan päivän mittaan
ja täytän kun tyhjenee.Ei sitä muuten muistais juodakkaan näin paljoa. =)
ja viikonpäästä kun meen taas töihin...en taas muista varmaan juoda
ollenkaan.... :eek: no onneksi ei oo enää kun 6päivää ja sitten taas
pääsen vesikannuni ääreen eli äippälomalle. :D :D

Zoe-F oho, oletpa kova juomaan. mä en kyl pystyis litraa
juomaan kerralla. en ees 0,5 litraakaan...mutta kyllä mä päivän
mittaan saan aina tuon pari litraa kyl juotuu. Lasi kerrallaan :)
joo kyllä tässä vessassa saa ravata ainakin tunnin välein jos ei
useamminkin. Onneksi öisin en sentään herää vessaan...ainakaan
vielä...

no mutta taidan kömpiä nukkumaan...väsyttää nykyään niin kamalasti.

Huomiseen :wave:

Mulle on tuo vedenjuominen ollut aina kans vähän kinkkistä. Mulla on muutenkin niin kauhean nopea aineenvaihdunta, että sit jos vielä lisään juomista niin oon koko ajan vessassa :LOL: Työharjoittelussa on jotenkin niin kamalan huono ilma ja koko ajan vaan istuu niin sormet on aika nakit. Oonkin yrittänyt siellä aamukahvin sijaan juoda pari lasia vettä ja joka kerta kun kävelen kahvion ohi niin juon muutaman lasin. Ja aina kahvin ja teen jälkeen myös. Kyllä se helpottaa vaikka vessassa on saanut ravatakin.

turvotuskeskusteluun yksi myös mikä ananaksen tavoin poistaa nestetttä, monelle varmasti mieleen: mansikat :heart: eli eiku pakastinta tyhjentämään!

kirjottelinkohan tänne ku koira oli pipinä. se on ollu nyt kolmatta viikkoa mun isovanhemmilla hoidossa, ku mulla on harjoittelussa niitä pitkiä päiviä. helmikuun puolella sillä alkoi taas juoksu, jonka piti olla ohi viikko sitten sunnuntaina 1.3. mummo soitti tiistaina 3.3 että koira on vähän allapäin, ei suostu ulos lähtemään saati syömään (ennenkuulumatonta!), oli paskonu ja kussu yöllä matolle ja nukkuu+makaa vaan. sovittiin että seurataan keskiviikkoon, ja sitten vie lääkäriin, jos on jokin mahatauti/alkava valeraskaus. no keskiviikkona sitten ell sanoi että on todennäköisesti emätintulehdus, pientä kuumetta oli ja vatsa pinkeänä. sanoi ettei vaikuta kohtutulehdukselta, mutta saa antibioottia sen varalta että tulehdus lähtis leviää kohtuun. torstaina oli jo parempi, söikin hiukan, mut to ja pe välisenä yönä oli oma makuualusta ja eteisen matto veressä. mummo sitten soitti koiran omalle eläinlääkäriasemalle ja kysyi voiko tuoda näytille. sanoivat ensin että ei ole vapaita aikoja, mutta kun mummo sanoi että eikö muka järjesty kun koira on vuosikaudet käynyt heidän asiakkaana. no parin tunnin päähän annettiin aika ja suoraan oli viety leikkauspöydälle. diagnoosina paha kohtutulehdus eli märkäkohtu, munasarjat ja kohtu lähti meiän 8v seniorivuffelta.

käytiin siskon kanssa perjantaina katsomassa kun isovanhemmat haki koiran eläinlääkäristä. voi se oli niin raukka :'( :'( kauluri päässä ja side masussa sekä tassussa.. otin koiran mummolta syliin ni hento vikinä alkoi kuulua, yritti rassu ilmoittaa että tunnisti minut.. :'( häntääkin yritti varovasti heiluttaa... :heart: mutta ei mennyt kuin puoli tuntia tuosta niin koira otti jo askeleita ja kävi moikkaamassa kaikkia perheenjäseniä ja joi hiukan vettä.. olis halunnu sohvallekin hypätä :D on kuulemma paremmassa kunnossa, mennään tänään vielä katsomaan häntä.

anteeks oma napa... mut huoli oli suuri.. on oikeastaan vieläkin.

Talvis 26+0 POKS! vauvalla oli eilen mega-aktiivinen päivä... tais liikkua koko viikon pitämättömät jumpat pois.. :) mua rupes jo ihan ärsyttämään ku koko ajan tuli jytinää millon minnekin.. ja tänään tuntuu sama vauhti jatkuvan.

Talvis teijä potilaalle paljon paranemisia :hug: ja onnee poksuista..kauheeta,siulla jo kota 30 menee rikki :eek: !

Täällä on mukava v.loppu vietetty siskon ja serkun kaa..tänää illal heitetää be junalle,mieskii tulee kotii. Eilen käytii shoppaa ja löysin jopa topin joka on ihan nätti ja sopii tän mahan kaa..oon huomannu et alkaa olee kaikki omat vaatteet kinkkanoja :/ enkä kyl millää haluis ostaa kauheesti mamma vaatteita ku ei niit sit muute tuu käytettyy enää raskauden jälkee. Tioikii toppi oli iha naisten osastolta, tissien kohalta tiukka ja muuten toosi löysä..eli sitä tulee kyl sit käytettyy ku ei joskus oo tätä kuulaa. Masu kipujakaa ei oo ollu..niitä menkkamaisia..mutta tuntuu et tää masu vaan kasvaa :snotty:

Tyty ja Kitku 19+0 *poks* :heart: !

Huomenta kaikille ja hyvää naistenpäivää.. :)

Zoelle ja Talvikselle :hug:

Tänään tehty vielä CB:llä tarkistustesti ja selkeetä plussaa näytti heti.. :) väsymystä, pientä ällötystä heti herättyä ja menkkamaisia jomotuksia oireina..

Te pidämmällä olevat.. :attn:
neuvoja näin alussa olevalle? mitä kannattaa/saa syödä/juoda? mitä vitamiinilisiä ym?

Kiitoksia jo etukäteen vastanneille.. :hug:

Huomenta!
teddybear Ihanaa ja onnea :heart:

Hyvää naistenpäivää! :heart: :flower:
Zoelle ja Talvikselle Haleja :hug:

Tänne ei kummosia,vaavi potkii minkä ehtii ja kylkiin paukuttelee.Ääh,ei sit lähdetty sinne vauvatarvike ostoksille.Noh jospa ens viikol =) Hmm.En oikein tiedä mitä kirjoittelis,ku meinaa olla vähän laiska olo.Noh kuitenkin,voikaa hyvin ja hemmotelkaa itseänne ja vauvoja :flower:

Sannya ja Nuppu 31+5 :heart:

:heart: naistenpäivää teille kaikille :heart:

Talvis: hui kamala, sulla on ollu kova huoli siellä! onneksi koiruus pääsi samantien hoitoon :hug:

Zoe: noi on niin pyllystä tollaset tilanteet.... mutta jos/kun meette sinne leikkaukseen ni älä ihan satasella luota siihen et koirasta tulee säyseämpi. toki toivon et auttaa! meil piti kans toi toinen uros leikkuuttaa, mutta eläinlääkäri sai meidät epäilevälle kannalle kun kertoi et saattaa auttaa pehmentävästi kipakkaan luonteeseen tai sitten tekee vieläkin agressiivisemman.. -ja erityisesti toisia koiria kohtaan.

MÄ OON ELOSSA!

viime yönä mietin tosissani jossain vaiheessa että mä kuolen ihan varmasti...kahden aikaan aloin oksentamaan ja sitä jatkui tuohon puoleen päivään saakka tänään. Tunnin - puolen tunnin välein oksensin. Join vettä, ja oksensin sen pois, maitoa, oksennus, tuoremehua, oksennus. |O |O |O |O

Mut nyt näyttää onneks siltä et se on ohi! =) Oksennustauti rv 30+ ei oo kamalan kiva juttu. En suosittele kellekään... :x

Vauva oli ihan stressissä koko yön! Aina kun oksensin se verti hirmuiset tsembalot masussa... voi parkaa. :(

Topiuva EM ja stressaantunut Dodoliina 30+5

EM toivu kunnolla, ja anna vauvallekin aikaa toipua...
Juu oksupoksu tauti ei ole koskaan mitenkään ihana...

Onnen toivotukset toivikselle nimen annon johdosta ja Eetule :flower:

Pitäis lähteä siskolle syömään :D Nami... jostain pitäis vain löytyä ensin voimia...
Väsyttää ihan hirmuisesti, mutta luvattu mikä luvattu...
Nykyään taas voisin nukkua aina ja jatkuvasti... vaikkakin sitten nuissa parin tunnin pätkissä...

HanTa ja Möntti 29+1

EM toivottavasti meni ohitte tuo yrjötauti! Mulla ei mahan toiminta oo vieläkään oikein normalisoitunu kunnolla mut ehkä jo parempaan päin..

Turvotuksesta vielä.. Jos ananas poistaa nestettä kehosta ni kyllähä sen tosiaan pitäs auttaa jos iha järjellä aattelis.. Mut sit jos juominen auttaa ni mikäs idea siin on? :D Jos siis turvotus aiheutuu siitä kerääntyneestä nesteestä.. Vai liuottaaks se sen pois? juu, mie en tiiä näistä mittää :D miulta ei kannata kysyä :saint:

Yhteistyössä