~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

zoe-f Minäkään en voi sietää rusinoita... en sitteen missään...
nypin ne pullastakin pois, jos on erehdytty sinne laittamaan... ja jouluinen luumu-rusina soppa jää aina syömättä, syön vain sen riisipuuron :D

ounska parane pian, ja vietä mukavat syntymä päivät...
 
SuukkoSuulle oho! ompas paino noussut. Saa nähdä onko
mullakin samallalailla, koska sormukset ei mee mullakaan eikä kengät.
Ostinkin eilen itselleni uuden kengät, jotka menee jalkaankin, ei ees
purista jesh!...toistaiseksi!No sulla tuota painoo ei oo kuitenkaan
yhteensä paljoo tullut, mulla kun sitä oli jo viime neuvolassa tullut
yht. sen 7kg. että saattaakin maanantain neuvolassa ilmetä että kiloja
on tullut yhteensä 10kg...toivottavasti ei nyt vielä ihan niin paljoo...
vaikka siltä se alkaa jo tuntumaan kun kävely on tosiaan jo aika raskasta
tän masun kanssa...
Kyllä mä silti siivoilen tän kämpän yksinäni.Imuroinkin...ei onneksi selässä mitään vikaa. Se on terästä, heh!:D :heart:

TinyAngel & PIkku Pirpana 32+2
 
HanTa mäkään en tykkää rusinoista kun sellaisenaan.
Kylässä en ota pullaa jos nään siinä olevan rusinoita. ja
jouluksi äiti tekee riisipuuron kanssa mansikkakiisseliä, nam! :D :heart:
anopilassa syönkin vaan puuroa, en sitä kiisselii, jossa on vaikka mitä
luumuista lähtien...
 
TA meillä sitä soppaa kutsutaan sekametelisopaksi siinä on luumua ja rusinota ja ties mitä muuta kuivattua hetelmää...

kylläpä väsyttää taas kellon ympäri "nukkuneena"
Tuntuu hölmöltä... tietää että on nukkunut... mutta kun yöllä herää tai havahtuu vessaan... on olo sellainen ettei ole laittanut edes silmiä vielä kiinni...
Oon aina ollut huono nukkuja... mutta nyt etenkin...



kenellä asuu kotonaan menninkäisiä, peikkoja tai muita tonttuja... jotka siirtelevät tavaroita paikaltaan... tai hukkaavat kokonaan???
Mä haluan maalata nuo kerpeleen kahdet kehykset, oikean värisiksi... siis mulla on kaikki valokuva kehykset kirjahyllyssä mustia...
niin en löydä sitä hemmetin maalipurteloa mistään...

Samoin oli neuvola kortin laita, keskiviikkoa...
varsin hyvin tiesin jättäneeni sen tietokoneen vasemmalle puolelle... niin se löytyi eilen muksun sängystä :(

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa raskausajan hajamielisyyttä
hävitin meinaan tällä viikolla 40 euroa rahaakin... nekin löytyi, karkkipussista ;)

Hiukan hölmö HanTa ja Pinokkio-Poika 29+0
 
HanTa :wave: Meillä asuu :D Mutta se on varmaan sitä hajamielisyyttä, koska ennen mulla on aina ollut hyvä muisti :whistle:

Tyhjensin äsken tota kirjahyllyä ja nostin liian painavaa laatikkoa. Vihlaisi tuonne häpyluuhun tosi kipeästi :'( Niinpä tulin tänne sänkyyn miehen viereen lepäilemään. Kirjat veinkin muutama kerrallaan kun tietää että ne on painavia. Mutta keräsin kaikenlaista pikkusälää laatikkoon ja siitä tulikin yllättävän painava. Se on nyt tuossa keskellä lattiiaa odottamassa että veli tulee kylään :D
 
TA juu kyl mäki vähä yllätyin et miten oli niin paljon noussu et miltei kolme kiloa kahes vkossa. Tosin neukkutäti siis sano, et hyvinki voi nousta jopa monta kiloa vkossa jos turvotusta tulee. Et sillai en oikeestaan järkyttyny mut kyllähä se ny sillai ärsyttää ku tietää et pitäs juoda hyvin.. Eikä sit tuu kummiskaa kunnolla juoneeks :ashamed:

Ja täällä senkus ripuli vaa jatkuu... "mukavaa".. Jo varmaan neljättä pvää :x Sais kyl jo lähtee pois!
 
Sompio otahan nyt ihan rauhallisesti siellä!! :hug: Kyllä ne tavarat ehtii laittaa sitten myöhemminkin... ei saa rehkiä liikaa.

HanTa :D samaa havaittavissa täälläkin... kaikki hukkuu. Suurimpana ongelmana hukkuvat sanat ja ajatukset. :LOL:

mustikkajugurttirusinat on ihan JÄRJETTÖMÄN hyviä. Suosittelen... :D :D

suukkis koita syödä nyt paljon kuitua ja banaania. Ne saattais auttaa tuohon löysään vatsaan. :hug:

(.) ihan blööt-olo. :( Tympii. Johtuukohan tuosta kelistä... Onneks oon menossa tänään syömään kivalla porukalla. :) Se varmaan saa mielen pirteäksi. Ja taidan käydä ostamassa itelleni huomisen naistenpäivän kunniaksi kukkia... muru lupasi huomenna leipoa mulle jotain naistenpäivän kunniaksi. :D Taitaa kyl olla oma lehmä ojassa....

EM ja Dodoliina 30+4 :heart:
 
SuukkoSuulle Mulla ei ainakaan veden juonti
(1l-1,5l vähintää pelkkää vettä+muut päivän juomiset), ananaksen
syönti ja välillä lepään jalat ylhäällä auta yhtään. Tää turvotus on
vaan pahentunut oli vaan sormissa ja hieman nilkoissa ja nyt
tosiaan ranteet ja jalatkin ihan kokonaan nilkasta alaspäin
turvokkeessa. :( No jospa lisäis vähän veden juontia,
jospa alkais tehoamaan...toivon.
 
Kiharapäälle :hug:

EM Mä tyhjensin sitä hyllyä mikä myytiin ja huomenna se haetaan. Uudet kalusteet saa olla vielä kaupassa ja vanhojen huonekalujen järjestäminen uuteen uskoon saa kanssa odottaa. Mutta veli tulee tosiaan auttamaan ja saa nostaa telkkarit yms. pois. Kun mies on edelleen selkänsä kanssa vielä vaivaisempi kuin minä :|
 
Kiharapää :hug: siis sunhan vuoro olis ollu jo aikaa sitte!! mä halun sut nyt tälle puolelle! toivottavasti tää kierto ois nyt se. *läkähtyy puhallellessaan raskautumispuhureita niin että kiharapäästä tulee takkupää* :whistle:

täällä onki puhuttu paljon semmosista mitkä muaki on ihmetyttäny :)
Menkkakipuja oli mulla paljon alussa, ihan samanlaisia ku menkkakrampit. siitä ne sitte vähitellen väheni ja nyt ei oo tuntunu hetkeen. supistus mulla oli eilen tokaa kertaa koko raskausaikana ja ihmettelin sitä miten se ei sattunu melkeen ollenkaan. vähän semmosta kaukasta tuntua että joku puukottas keskelle alavatsaa ja se loppu sitte ja alko tuntuu ku joku sirottelis vatsalle hiekkaa. sitte koitin mahaa niin ihan kivikova ja outo.

turvotus mä oon tosi huono juomaan vettä, tai mitään muutenkaan niin se auttaa turpoomaan ihan kunnolla :D illalla ei toivookaan että vois pitää edes äitiysfarkkuja jalassa paitsi näitä ison koon lappuhaalareita (ah, mikä ihana keksintö! halit ja pusut niiden keksijöille!:heart: ). varpaat on ihan nakit iltasin ja siihen auttaa ainaki vähän kunnon tulikuuma jalkakylpy! kunnolla kylpysuolaa tai tavallista merisuolaa veteen ja avvot!

mitä mulla ainaki auttaa ananas :/

joko mä sanoin että mulla on eka pica oire? :) no mun ois pakko saada shampanjaa :D muutaki jännää tapahtuu. i make milk now :D what´s your superpower?

Suukkikselle jaksamisia varpusparvitaudin kanssa. joskus sen on ohi mentävä. :hug:

Nibbler ja the boy named sue 17+4
 
Kai se ananas sit jotai voi auttaaki :D Mut ainaki se terkka sano, et se poistaa nestettä ja niin oon kuullu useilta muiltakin.. Tiiä sit :p Sanotaanha paprikastaki et se aiheuttais närästuystä ja joillain se taas auttaa närästykseen.. Mulla ei oo mittää vaikutusta mihkää suuntaa :saint:
 
Suukkis mä aattelin että se siks just auttaski ku se poistaa nestettä :D mut en tiiä sitte... ehkä mä vaan toimin väärinpäin :D

Sompio sehän se just onki ku se voi tuntuu oikeestaan miltävaan. mut jotenki sitä kait pitää tunnistaa ku se tulee. ois hyvä kouluissa seksivalistustunneilla olla joku supistusstimulaattori :D
 
Zoe-F
Sompio Mulla noita viikkoja on sen verta, ettei sitä oikein osaa olla huomaamatta, jos kesken puuhastelun tai kävelyn alkaa tuntumaan että keskivartalolla on betoninen rantapallo. Jos kumartuu tai muuten "menee kasaan" supistuksen aikana niin ahdistaa.
 
Zoe-F No niin mäkin oon saanut ohjeeksi tuollaiset.
Mutta ei sekään mulla auta...veden juontia tänään lisäsin.
Ennen join sen 1l-1,5l vettä nyt päätin juoda vähintään
sen kaksi kannullista eli 2litraa...katsotaan tepsiikös. B)
 
Zoe-F joo niin mäkin oon juonut ylimääräisenä tuon vesi määrän (1-1,5l)
sen lisäksi tulee juotua ruuan kanssa maitoa, aamulla/päivällä/illalla juon teetä/kahvia.
Toivottavasti mullakin auttais tuon veden juonnin lisääminen. Minulla kun turvotusta tuppaa olemaan jo aika paljon aamupäivästä. koko ajanhan mulla pientä turvotusta on, koska en ees aamulla saa sormuksia sormeeni :|

ei ku vettä taas juomaan... :D
 

Yhteistyössä