Mul o vaavi vaatteit noin viis tai kuus muovikassillista :saint: Saatii siis sillo anopilta ja sit oon saanu lahjotuksina. Tosin eipä kaikki sentää niit pienii vaa oo, et sinällään noit kaikkii kyl tarvii. Mut en sillo tienny, et saan anopilta ni siks otin lahjotuksinakin.
Ja neidit/rouvat hei!! Se on REIMATEC! Ja REIMA on ihan eri asia! Sitä et voi muksulles laittaa ku sit sinet oo in lapses kans!! Kamala ku te ette näitä tiiä...
:kieh: No joo, leikki leikkinä
Mua vaa nii kans huvittaa noi, joitten mielestä o iha kauheeta jos ei oo Reimatecia tai et on vanhaa Reimatecin mallia.. Ja sit jos on Lassie haalari (mistä oon kuullu et on hinta-laatusuhde tosi kohdallaan!!) ni se o iha kamalata. Iha ko se laps tietäs mikä merkki sillä on vaavina päällä
Ja kierrätys on nimenomaan se ykkösasia!! Jos vain siis on ehjää ja tahratonta vaatetta! Tosin eipä nuo pikku kulumat potkareissakaa mua oo yhtää haitannu. Käyttöön ne tulee ku kummiski se laps nii nopeesti sit kasvaa.
Ja vaunuista.. Mie halusin Briot mut juurikin sen takia, et halusin laadukkaat vaunut. Ei niiden pakko ollu olla Briot, mut niist oon saanu käsityksen et on miltei laadukkaimmat vaunut koko markkinoilla. Ja tosi paljo hyvää niistä kuullu. Ni iha sen takia sit. Koska aiotaan kummiski käyttää noit yhdistelmiä sit kaikkien muksujen kans (jos toivot. saadaa enempi ku yks), ni kyl niiden tulis kestääkin sit.
Ja turvakaukalon halusin uutena, ku oon kuullu et viiden vuoden välein se pitäs vaihtaa. Ja sit jos ostaa käytettynä ni ei voi olla varma siittä, et kui sitä on säilytetty. Muoviosat kun haurastuu ajan ja pakkasen vaikutuksesta eikä sit enää oo turvallinen. Mut sitä neuvolan käytäntöö en ymmärrä, et ne niit turvakaukaloit vuokraa 8kk:deks. Ku mietin et vaihtaaks ne niitä ees aika ajoin? Tai siis säännöllisesti.. Vai sitten vasta ku se oikeesti menee iha rikki..