~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Onnea johannalle ekojen potkujen tuntemisesta!!

Eikös tässä vaiheessa pitäs potkut jo tuntee iha kaikki? Siis ainaki ne jotka tulis mahaan? Ku tuntuu et tää meidä mytty ei tee muuta ko nukkuu.. Ja aamupväl sekä illal joskus mekastaa mut sekin on aika vähäistä. Muutamia potkuja satelee, noin parisen kymmentä tunnissa (en oo laskenu, tuo o arvio=)) mut muutoin tosi hiljaa masussa..

SS & rauhallinen mytty 25+5
 
kiitos tytöt
nyt vaan odottelemaan niitä lisää :p

Sompio: mä makoilin sängyssä leffaa katsellen ja sit tunsin. enkä varmast ois tajunnu jos oisin ollu liikkeessä tai se ois jääny vaa siihe yhtee muksaukseen, oli se viel sen vert hentonen.

Haaveileeko muut kehdosta?
mua niin himottas joku rottinkinen kehto tai sitte hommataan se vaavisänky ihka ekaks sängyksi joka mahtuu tuonne makuuhuoneeseenkin hyvin. meillä ku on noi vilkkaat koirat ni pitäs olla joku jaloilla oleva, kevyt liikuteltava nukkumapaikka. pinnis menee sitten suoraan lastenhuoneeseen...
 
SuukkoSuulle ei mullakaan potki ihan hirveesti.Olet kyllä jo hieman edempänä raskaudessa, mutta mulla istukka takaseinässä... Eniten illalla nukkumaan mennessä ja joskus aamulla herätessä. Päivällä potkut on aika harvinaisia.Aika usein iltaisin potkut jää johonkin 5-10 potkuun ja sitten saan alkaa nukkumaan. :D



HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!!!
TinyAngel & PIkku Pirpana 22+6
 
me otettiin sitten Turvan junior plus vakuutus. Tänään vein
paperit vakuutusyhtiöön. :heart:
ja samoin vein tänään kelaan paperit onneksi vein, koska siitä
puuttuikin tietoja. yksi rasti puuttui ja sitten selvitys maksaako
työnantaja mulle palkaa äitiyslomalta...että hieman viivästyy
mun äitiyspaketin saaminen kun meen vasta 7pv töihin ja pääsen vasta sitten viemään tarvittavat paperit työnantajalle.
 
Johanna minä haaveilen :) iskä lupas tehä semmosen ihan ehtan vanhanaikasen kehdon :) sitte mä muistelen että mun siskolla oli semmonen ensisängyn nimellä kulkeva rottinkinen jaloilla seisova sänky. sillä ei ollu pinnistä ollenkaan ku ei oikeen mahtunu mihinkään. vasta kun mä muutin kellariin niin pikkusisko sai oman huoneen ja siirty heti pikkusänkyyn.

yks josta mä haaveilen on semmonen vanhanaikanen rautanen valkonen sairaala vauvasänky :D mutta en oo löytäny vielä muutenku jossain vauvalehessä oli mainittu joku paikka joka vuokraa niitä. mut se ei oo sit sama asia.

sain vähän mainoksentapasen mun sähköpostiin sellaisista vauvan pesistä :) semmonen ois ihana mutta pikkasen hintava. mut ois hyvä just jos hauu vauvan nukkumaan viereen, niin ei heti ois vyörymässä siihen päälle (mun suurin pelkoni)

enää kaks tuntii ja kymmenen minuuttia tässä duunissa :) kyllä tulee ikävä. mut ei aivan heti kuitenkaan :D
 
johanna Mulla tuntuu kyllä lähes päivittäin sellaista "kutittelua". Ja ehkä ennen joulua yksi potku. Olin sängyssä aamulla lukemassa ja tuntui sellainen "nytkäys". Mutta se oli yksi niin nopea, että en ehtinyt tajuta mikä se voisi olla. Mutta sen jälkeen ei ole sellaista tullut, että voisi potkuksi ajatella.

Meillä olisi miehen perintökehto jossain sukulaisten nurkissa. Ei oikein tiedetä tarkasti kenellä se on. En ole sitä edes nähnyt. Kovasti sitä haaveilen, mutta en tiedä haetaanko.
 
:'( nyt se koitti sitten TAAS... eikä edes kävelyllä...
sattuu niin vietävästi, ei vielä kertaakaan ole koskenut näin paljon.
siivoilin päivällä... ja aloin leipomaan... tuossa vaahtoa vatkatessani seisaltaa... tuli aivan hirvittävä kipu... ei pystynyt seistä ei istua... ei liikkua... sattui vain tuonne jonnekkin vasemmalle puolelle alavatsaa/nivusta...
kyyneleitä vuodatellen ja täyttä kurkkua huutaen tiputtautua lattialle...
pahin kipu kesti pari kymmentä minsaa...

nyt sattuu enään vain seisominen ja kävely...
huomenna soitan lääkäriin aamusta... jos ei tarvitse illan aikana tilata kyytiä sairaalaan.
verta ei vieläkään tule...

Mietin vain että onko mahdollista kystien puhkeaminen näin raskausaikana???
viime kesänä, jouduin umppari leikkaukseen... kipu oli silloin samanlaista... vain toisella puolella...
leikkauspöydällä selvisi että umppari ihan kunnossa oli... oikeassa munasarjassa oli vain verinen kysta poksahtanut ja vuotanut vatsalaukkuun :x

vauva potkii kuitenkin... eli en usko sillä hätää olevan... minulla itselläni enemmänkin.
 
Chamorphis
HanTa kyllä se on mahdollista, että raskausaikanakin niitä kystia syntyy. Joillakin tulee herkästi noita kystia munasarjoihin, jotka käsittääkseni pitäs olla ihan vaarattomia. Eli saatat olla oikeassa siinä epäilyssä, että kyse voi olla kystasta. Eli vauvalla tuskin on hätää en usko kyllä sullakaan olevan hätää, mutta kannattaa toki ottaa yhteyttä lääkäriin ja mainita, että sulla on ollut aiemminkin sellasta ongelmaa. :hug: Koita jaksella ja yrittää ottaa rennosti.
Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti! :wave:

Chamorphis ja Nasu 37+1
 
Pahoittelut heti alkuun, et TAAS tulee omaa ).(... :ashamed: On vaan ollu pää pyörällä koko päivän.

Jotain kuitenkin mitä nyt muistan, ni onnea johannalle potkuista :hug: :heart:

Kehdosta ei tarvitse vain haaveilla, ku pikkunen sai papaltaan sellaisen lahjaksi, omatekoisen siis :heart: :heart: :heart:

Kaikille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! =)

Ja niin, tänään käyty Oysissa, lantio kuvattu, eikä täytä heidän kriteereitä; eli ei ole tarpeeksi tilava lantio normisynnytykseen vauva perätilassa, vaikka vauva ei ole mikään isokokoinen; arvio tänään n. 2900g =)
Niimpä ensi viikolla tehdään sektio ( tarkempaa päivää en vielä paljasta... ) ja pääsemme näkemään meidän rakkaan pikkuisen pitkän odotuksen jälkeen :heart:
Tämä päivä on ollut varsinaista tunteiden sekamelskaa... =) :'( :D :heart: :eek: :whistle: :xmas:

toivis & :heart: ( nvla 38+4 )
 
Hei! Voinko liittyä tänne vaikka en tuolla vauvakuumeen esikoishaaveissa kirjoitellutkaan? Olisi nimittäin kiva vaihtaa ajatuksia nimenomaan esikoista odottavien kanssa!
Olen 24 - vuotias, naimisissa ja perheemme koostuu minun ja miehen lisäksi kolmesta koirasta. Esikoista siis odotellaan syntyväksi ja la olisi 24.3. Rv 28+1 siis menossa. Tyttö on meille tulossa. Synnytys tapahtuu OYS:ssa.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

mama + pikkuneiti :heart:
 
Näin on bb =) Mut jotenkin olin kuitenkin ajatellut, et mahtuu syntymään ihan normisti alakautta, vaikka onkin perätilassa. Olin kyllä ehkä ihan hivenen äimänä, ku lääkäri meinas, et ei aleta alakautta yrittämään, ku ei oo kuitenkaan tarpeeksi tilava lantio. Muuten hyvänkokonen ja ok, mut ei tarpeex. Siinä sit alettiin miettii päivää, et millon meidän pieni ihanuus näkee päivänvalon :heart: :heart: :heart: :heart:
Hui että, meinas ihan alkaa pyörryttään, ku päätettiin päivä.... :heart: :xmas: =)

Tervetuloa mamamm, ja onnea :wave: :flower: =) Meil onki sama synnäri :D
Kuis sun odotus on sujunut?

Kiitti suukkis =) No on ihana juttu :heart: :D Vaikka meniki vähän eri tavalla, ku olin ajatellut, mut harvompa ne taitaa mennä... :D

Kuis DD teidän arki on alkanu sujumaan? Tuuhan kertoon kuulumisia =)
 
Toivis Toisaalta tiedät nyt minä päivänä pikkuinen syntyy, eikä tarvi jännätä päivää ja kuulostella suppareita yms. Onnea :flower:

Tervetuloa mamamm :heart:

HanTa Me ollaankin kahdessa samassa pinossa :heart: Ajattelin tuolla toukokuun tuhisijoissa, että useinhan sä kirjoitat ja paljon käyt. Mutta tämä oli aktiivisempi pino :D Käyhän lääkärissä, että saisit selvyyttä. Liiat kivutkaan ei ole kovin kivoja :(

Minulla reistaa tuo selkä pahemman kerran. Eilen en päässyt edes tuolista ylös ilman miehen tukea :(
 

Yhteistyössä