~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

SuukkoSuulle joo mistään netistä mäkään en
löytänyt tuota meidän vaunu kokoonpanoa, Kaikissa
näyttäis olevan se pehmee koppa ja se normaalirunko.
Meillä on se mmm...joku mikä menee vieläkin pienempään
tilaan oleva runko (en laiskana jaksa mennä ohjekirjasta lukemaan)
ja tosiaan kovakantokoppa.En kyllä tiiä minkä pitusille
suosittelevat Kombeja mutta luultavasti just sun kokoisille ja
ainakin sua pidemmille...se on niin makuasiakin noiden vaunujen kanssa. Että pakkohan se on vaan mennä itse niitä katselemaan ja kokeilemaan. Noi meidän vaunut olivat n. 100 euroa halvemmatkin kuin Kombit. Tarjouksessa kummatkin olivat.

:heart:
 
Täällä on neuvola terveyskeskus-sairaalan yhteydessä, ja neuvolan yhteydessä on naistentautien poliklinikka, eli varmaan silleen eroo se. mut ei haittaa vaik ei olis ultraa, jos ne sydänäänet vaik kuulis :heart:
Täällä np-ultra maksaa polimaksun...
 
Taitaa se kaikkialla maksaa sen poliklinikka maksun. Se ku on vaa se ultra mikä tarjotaan.. Sinänsä kyl aika typerää sit sanoa, et kunta TARJOAA ultran ku siin se noin 27? maksua on silti. Noh, mut onneks ei enempiä ja onneks tääl sai kaks ultraa :) Ja ihana ku se yhdenmukaistetaan vuonna 2010, et sit on joka kunnassa kaks ultraa :heart:
 
Juu näköjään niin erilaisia noi käytännöt. Oikein ärsyttää välillä ku riippuu nii paljon kunnasta et saako ilmasiks vai ei. Ja sit kaikkie noiden kuntalisienki kans. Miksei kaikki vaa vois olla yhtenäistä |O Ok, toiset kunnat varakkaampia ku toiset.. Mut miksei sit valtio vois tukee, et ois samanlaiset etuudet ja oikeudet kaikilla!
 
mulla muutes tänään kävellessä tuli sellanen hassu olo, siis et maha meni ihan kovaks ja tuli sellanen ahistusolo masuun. se oli varmaan sellanen harkkasupistus.... ehkä. :p

Ari meillä oli eka ultra rv 8+4 ku pääsin alku-ultraan mun historian ja pienen vuotelun takia. Sit oli np-ultra rv 12 ja rakenne rv 20.... normisti kuuluis vaan np-ultra. ja kaikista oon maksanu polimaksun. Mut nää maksut riippuu vissiin aina siitä et onko neuvolassa ultralaite vai mennäänkö sairaalaan ultraan.
 
Ultrista niin meillä on täällä Espoossa ainakin et tarttee tos np-ultras ainakin maksaa se polimaksu siit. Ja sit on kans rakenne ultra kunnan puolelta ettei tarttee itte maksaa, tai varmaa ehkä sit kans se polimaksu siit. :D

Kukkis tai kakkis (xD riippuu kumpi haluut olla) Anteeks se oli ihan vahinko! Väsyneenä ja nopeesti kun välil kato kirjottaa niin...

Zoe nonni jotai yhteistä kato. :) Josefina on kaunis nimi. :)

Nibbler EIHÄ vähä hassuu! Mun nimi on ihan JUULI JOSEFINA :) :) En ookkaa kuullu et ois jollai samanlainen. :) Juuli nimi on nyt alkanu yleistyy kovin. Se tuli kalenteriinki tänä vuonna. Ainkin mun ostamaa kalenterii. :) (2008 vuoden)
 
ElinaMaria kuullostaa ainakin harkka supparilta...neuvolassakin kyseli että
olenko jo kokenut semmmoisia, mutta en mä ainakaan oo huomannut mitään.
ja sitä ei kai voi olla huomaamatta?!? :D alavatsa särkyä kyllä on ollut jos
olet kävellyt paljon. esim. shoppaus maratoonit ei enää onnistu vanhaan tyyliin.
Viimeksikin oli pakko välillä istahtaa...
 
oi ahdistus mä näin unta että sain keskenmenon :( nyt alkaa tuo pöksyjen tarkistus sitte taas, vaikka just pääsin siitä eroon.

voi että vois kyllä jive ja juli kertoo kuulumisiaan :) oiskohan ne jo saaneet vauvan?

ois jo perjantai niin vois varata sen ajan ultraan. eikö niin että jos on lähete verikokeeseen niin saa nopeemmin ultraanki ajan? mun mielestä se neuvolantäti sano jotain sen suuntasta mutta nyt en oo varma. tuntuu että ei mikään mitä se mulle sano ois jääny päähän :/


 
Shoppailumielellä kyllä, mutta vielä olen malttanut :saint: Eilen pääsin iltavuorosta jo kasilta ja ehditiin sängyssä höpötellä ennen nukahtamista. Luettelin kaikki mahdolliset tarvikkeet, mitä ostetaan. Mies lisäs siihen sitten jo koulurepun yms. Oikeesti olen kanssa pihalla, että mitä sitä tarvii ja minkä verran esim. tuttipulloja yms. Mitään tarjouksia en ole katsellut ja löytänyt sen ihmeemmin. Että sama kai se koska niitä ostaisi.

TA Meillä joutuu kanssa kaikki sokerirasitukseen.

ari Meillä ei ultrata neuvolassa, koska neuvolassa ei ole laitteita. Se on meitin pikkupaikalle ostopalveluna Tampereelta. Ja sinne siis mennään ultraan. Ultrasta ei tarvi täälläkään maksaa itse mitään. Mulla ei ekalla lääkärikäynnillä kuuneltu sydänääniä, koska lääkäri sanoi, että ei välttämättä vielä kuulu 9+ viikolla, niin ei halua edes kokeilla, että ei hermostu. Edellisessä neuvolassa 13+ ne kuului.
 
huomenta!

joulut on vietetty ja alkaa tää flunssakin jo hellittää (vielä tosin limaa löytyy )
oksentaakaan ei ole tarvinu iha niin useesti ja varsinkin se on plussaa, ettei oo tarttenu yöllä enää herätä :x -olon takia.

eilen tunsin ihka ensimmäiset potkut! siitä ei voinu erehtyä kun tuli kaks peräjälkeen ja tuntu just siltä ku lämmin kupla puhkeaa. -ja oli niin jännä paikka, että ei voi suolistojutuiksi laittaa.

eilen illalla käytiin sitte tuon miekkosen kanssa naapurikaupungissa syömässä kahdestaan. ruoka oli ihanaa ja vähän suunniteltiin, et ennen syntymää voitas käydä ruokaravintoloita läpi missä ei olla kummatkaan käyty. kesäkuun jälkeen ei varmaan vähään aikaan treffeillä tuu käytyä :D

G: synnärille taitaa olla jotain 35km ja kyllähän mies mukaan tulee. kivun lievitystä otan ilman muuta, ei kukaan tule mitallia ojentamaan mun kärsimyksistäni ;)

sitten ootte kovasti shopanneet. alkaa kieltämättä kovasti syyhyttämään tarvikkeiden osto! varsinkin, kun me ei saada keltään lainaksi ni ihan kaikki tarttee hommata. -ja tosiaan semmonen järkevä mitä vastasyntynyt tarttee -lista ois hyvä, mutta taitaa tän palstankin kys. ketjussa olla jo niin paljon juttuja mitä ei välttis tartte. toki jokainenhan pitää tärkeenä erilaisia asioita, mutta sellasessa tiiviissä pähkinänkuoressa vois olla tämmöselle keltanokalle :D

toivotampa teille hyvää uutta vuotta! -ja vauvantuoksuista sellaista :heart:

tänään mennään appivanhempien luo koirien kanssa evakkoon kun tääl meilläpäin on niin kova pauke koko tän vuorokauden. -ja samalla päästään nauttimaan anopin uudenvuoden herkuista, pelaillaan jotain lautapeliä, valetaan tinaa ja lopuksi ammutaan muutamat raketit.

jossu rv 16+5
 
IHANAA UUTTA VUOTTA 2009!!



Ensi vuosi onkin meille kaikille ikimuistoinen...
Kiitos kaikille tästä vuodesta ja toivotaan että ensi vuosi on täynnä onnea, menestystä ja onnistumisia!!

Kiitos ystäväiseni, olette olleet korvaamattomia!


EM ja Dodoliina 21+1 :heart:
 

Yhteistyössä