Chiballa on ihan selkeesti vauvamasu :heart: Siitä se masu lähtee kasvamaan hurjaa vauhtia
Mitään pläskiä sulla ole missään!
eskapismi Oih, sulla on jännät paikat :heart: Onkohan mulla mennyt jotakin ohi, kun kalvot on irrotettu??? Kun eikös sulla ole laskettu aika vasta parin viikon päästä? Vai irrotettiinko kalvot siksi, että olit sormelle auki?
Joka tapauksessa vautsi vau, paljon tsemppiä!
syysmyrskyn ja
mynttiksen kuulumisia odottelen minäkin kuumeisena!!! Oli ihan pakko tulla sitä varten pällistelemään tänne, josko olisi jotakin uutta tietoa
Emby^ Hyvä juttu, että sait saikkua ja saat nyt levätä! Muista muru nyt ottaa ihan iisisti :heart: Tallinnassa taitaa olla aika lailla samoissa hinnoissa vauvan vaatteet mitä täällä Suomessa. Niin ne mummot höösää, ala vaan tottua siihen
Meillä miehen äiti oli ostanu pojalle jo kumpparit!!!! Ja jalan koko olikaan
No onpahan jemmassa jo odottamassa, kun sen aika on. Me ei olla itse ostettu juuri mitään vauvan vaatteita, vaan ollaan saatu kasapäin lahjoja ystäviltä ja sukulaisilta. Mut mummot on kyllä pahimmat, voi hyvä jestas sentään
Omaa napaa Meillä on tänään ollut väsy päivä... mä oon ollu tosi väsynyt ja poika ei oo asettunut kunnolla missään vaiheessa. Toinen on vaan haukotellut ja meinannut nukahtaa, mutta sitten sitä onkin pojotettu silmät auki ja aika paljon itketty. Luulen kyseessä olleen masuvaivat
Vettä ja räntää on tullut taivaan täydeltä tänään ja olin eka sitä mieltä, että tänään pidetään välipäivä ulkoiluun (ollaan joka päivä koetettu ulkoilla kera koiran ja poitsun :heart
, mutta tulin toisiin aatoksiin, kun poika ei rauhoittunut sitten millään ja tiesin vaunukyydin olevan varma nukuttava tekijä
Kävin siis kaupassa vaunuillen ja poika nukkui melkein pari tuntia! Ihanaa, hetken aikaa oli hiljaista ja kuulin jopa omat ajatukset. Ei siinä muuta, mut tää väsy ja vauvan lähes jatkuva huuto tunnista toiseen ei oo mikään hyvä yhdistelmä... sit oli kauhee nälkä ja en pystyny tekemään ruokaa, kun en raaskinu antaa pojan huutaa yksikseen, vaan hyssyttelin sitten sylissä ja pidin olalla, kun se oli ainoa paikka, missä poika viihtyi hetken itkemättä. Piti odottaa mies kotiin ennen ku pääsin ruuan tekoon, äkäisenä ja puolikuolleena väsäsin kunnon satsin ruokaa
Nyt on taas pariksi päiväksi ruokaa. Onneks mies hoiti tän illan vauvaa, että mä sain vähän taukoa siihen... kävin tuolla niin ihanassa töhnäsateessa koiran kanssa, teki hyvää saada tuulettaa päätä ja päästä ulos. Mies sai pojan nukkumaan vähän ennen puolta ysiä. Ja nyt tää mamma lähtee sänkyyn!!! Hyvää yötä murut :heart:
P.S. Ensimmäiset vaatteet menossa pieneksi ja siirtyvät laatikkoon odottamaan madollista pikkukakkosta :heart: Niin, ja poika on tänään jo 7vkoa 3pv :heart: :heart: :heart: