Sit voisin omia kuulumisiakin vähän kertoa, välillä oon käyny vilkuilemassa tänne enkä vaan oo saanu kirjoteltua
Eli täällähän mennään jo 39+3 eikä mitään enteitä tulevasta. Vielä ois 4pv laskettuun aikaan, mut en oikein jaksa uskoa et Pikku-A syntyisi edes ens viikolla.
Mä epäilen edelleen vahvasti et sillon np-ultrassa on sattunu mittavirhe, minkä takia oltas 8pv aikasemmassa tuon lasketun ajan kanssa. Kaikki neuvolakäynnit, ultrat yms vastaa sitä viikkoa mitä ite oon ajatellu eli oisin nyt viikolla 38 ja la ois 5.3 Vauveli kasvaa tällä hetkellä nimittäin alakäyrillä ja viime viikolla käytiinkin sit lisäultrassa tarkistamassa tilannetta kun mun sf-mitta on tipahtanu ihan alakäyrille. Saatiin 38+4 päivälle paino ~3100g ja la päivänä se ois n. 3,5kg kuulema kasvaa n. 200g viikossa syntymäänsä asti. Tyttelillä muuten kaikki erinomaisesti :heart:
Koko raskaus on menny ihan älyttömän hyvin, mitään suuria vaivoja eikä kipuja ole ollut. Suurin kivun tuottaja on mulle ollu ilmeisesti tää rannekanavanoireyhtymä, jonka seurauksena mulla puutuu osa sormista öisin ja välillä menee käsivarretkin ihan kipeiksi
Töistä jäin pois jo joulukuun alkuaikoina kun töissä ei oikein pystynyt enää tekemään mitään, siinä vaiheessa oli parempi ajatella itteesä ja vauvaa et otetaan vaan rennosti. Aluksi oli ihan hirveetä koittaa jäädä vaan kotiin ku ei kuitenkaan sinäänsä kipeä ollu, kaipasi koko ajan jotain tekemistä, jossain vaiheessa tähän löhöilyynki on sit oppinu ettei enää ees tee mieli tehä mitään muuta ku surffata netissä ja ootella miestä kotiin :heart:
Mä epäilin pitkään ettei mulle mitään pesänrakennusviettiä koskaan tulisi kun kotona oleminen oli vaan loikoilua, mut tossa tammikuun lopussa se sit iski ku metrinen halko! Vaihtoon on menny olohuoneen sohva, matto, eteisen matot, olohuoneen hyllyt, keittiön pöytä
Voiku ois rajattomasti rahaa ni täältä vaihtus kaikki niin vilauksessa. Nyt ei auta kuin tavara kerrallaan vaihtaa kun on sopivasti rahaa
Muuta mä en osaa tällä hetkellä kertoa, mut jos haluutte kysästä ni koitan täällä alkaa vähän aktiivisemmin käymään
Sit jos mä koittasin vähän kommentoida teiänkin teksteihin :heart:
Tännehän on tullu "uusia" nimiä. Ensinnäkin myöhäiset onnittelut (voiko ne koskaan olla myöhäisiä?) viimeaikoina plussanneille! Varsinkin Chiballe!!! Pitkä odotus palkitaan nyt "heart"
Siis uskomatonta miten pitkällä täällä jo muutkin ovat! :O Tiuhtikin on kohta jo rv30! :O Onko siitä tosiaan niin pitkä aika kun täällä oon poikennu? Tuntuu et tää aika nyt vaan lentää jonnekkin... Mä en ees tajua et meillä on 2vkon sisällä täällä vauva!!! Musta siihen hetkeen on vielä ainakin kuukausi(a) aikaa....
verenpaineista voin kans ite sanoo sen verta et mulla ne on ollu koko raskauden ajan tuossa 110/70 hujakoilla vaihtelevasti molemmin puolin. Ei oo ollu kuulema mitää hälyyttävää ja enemmän ollaan huolissaan jos tosiaan korkeeksi alkas menemään.
Espapismi!!! Voi että sulla on kultanen mies!!! Aivan ihana yllätys!!! Voiku munki mies osais noin ihanasti yllättää!
Apua, siis mä en osaa enää kommentoida!
Koitan aktivoitua nyt tähän loppuajalle, eiköhän tässä kuitenkin viikko-kaks vielä vierähdä...
Memelisa & Pikku-A 39+3