ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Mä mietin sitäki, että sattuskohan olemaan niin hyvä tuuri, että mulla ois ovis! Ja se ois tavallista kivuliaampi kun kerrankin tapahtus! Hmm vai onkohan vaan toiveajattelua, täytyypä lähettää silti illemmalla varalta pataljoona simppoja asemiin :D Se oiski hyvä jos nyt ovuloidin, kun terot alotan sunnuntaina niin ne tukis tuota raskautumista...

Elähän Sinikka vielä luovuta, voihan sitä tuhrua tulla, vaikka oliskin raskaana!

Mulla ois huomenna vyöhis, vissiin uskallan mennä vaikka oiski se kysta..äiti kyllä kerto, että hänellä se vyöhis on auttanu niiihn kystiin, kuivattanu niitä jne.
 
Kyl mä tääl ainakin kirjottelen ja tarviin tätä pinoa! :wave:

Sinikalle:hug: , jospa se ei viel tarkottas mitää..:/

Duffy oispa magee juttu jos se ois ovis! Nyt vaan kauheesti peukkuja teille b:)d

Voi veetuvetunveettu, ku oli kauhee päivä...tosi, tosi paha mieli kaikesta mitä töissä tänään tapahtu..olin siis illassa ja aamulla meen seittemään..no mä varmaan valvon koko yön miettiessä niitä juttuja...hohhoijjaa..kultsi lähti eilen töihin ja tulee huomenna..
 
Mun piti tänään nukkua lyhkäset päikkärit, että saan illalla unta, mutta mitä sitä paskaa...eka nukuin kaks tuntia ja sitten myöhemmin vielä varmaan jonkun tunnin, puolitoista :headwall:
heihei yöunet...iiks mua jänskättää mitä mies on ostanu mulle synttärilahjaksi :D aattelin ettiä sen lahjakätkön, mut emmä sit taidakkaan. Mukavampi oottaa huomiseen =)
 
HalPe tarkoittaa se :p mies herää aamulla "teurastetun elukan" vierestä, lakanoista päätellen, veikkaamma. :p :D

Duffy hohhoijjaa, muakin nukutti parin tunnin ajan aika lahjakkaasti! ja tiedän, että silti yölläkin nukuttaa..
ai onkos sulla huomenna synttärit?? onneks olkoon! :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
sinikka voih:hug:..mä en tajuu miks me ei nyt vaan voitas saada niitä v**un kahta viivaa siihe v**un tikkuun ja siirtyy tonne odotuspuolelle! HÄH!!??sorry.. :ashamed: hermot riekaleina.. :|
juuri näin!!!!!

:hug: siniviuhkalle. Emmie viitti sanoo, et kyl se tästä, kun joskus on itelläki sellanen olo et tää toivominen on ikuista :/ Eilen miula oli niin rankka päivä! Vapaata töistä ja onnistuin sit koko päivän itkeä vollottaan omaa surkeuttani :ashamed: :headwall: |O Tänään ollut huomattavasti normaalimpi olo..
 
Kiitos Sinikka =)

Mä oon miettiny, että hitto mä piirrän sen toisen viivan siihen testiin kohta, jos sitä ei ala ilmestyyn säädyllisen ajan puitteissa :kieh: :LOL:
Pitääpä huomenna testata tass ovistestillä, tänään unohdin.
 
Mulla kans välillä aika epätoivonen olo tän yrittämisen kans, varsinki ku alkaa tuo 30vee kohta kolkuttelemaan ovella, enää muutama vuosi. Mulla auttaa tää palsta tosi hyvin tän asian käsittelemisessä ja se helpottaa kun tietää ettei oo yksin asian kanssa. Tai no, tietenki toivon, että kaikki oltas tuolal odotus-puolella, mutta kun ei olla, niin onneksi ollaan täällä toistemme tukena :)
 
Toivottavasti siula Duffy olis oviksesta kyse :) Miula on kans ollu useempana päivänä ihmeellistä "kipua" oikean munasarjan kohilla!? Yhtään en tiiä mistä on kyse.. pitäskös pissiä ovistikkuun? Toisaalta se piti olla kp18-19 ja ei tainnut olla ku testiu nega eikä menkkoja kuulu. Outoo!! Olis se oviskin aika hämärä vaihtoehto kun kp taitaa olla 43! Eipä taida tulla menkat enää tän vuoden puolella..?
 
Mii, kyllähän myöhäsiäkin oviksia tapahtuu =) Jospa kyse ois siitä! Toivotaan ainakin niin :)

Minä taidan lähteä suihkuu ja sänkyyn lueskelemaan, jos se unikin tulis. Oon yön yksin ku mies töissä :/
Hyvät yöt tytöt, huomiseen!
 
nooh..tuun sit huomenna ilmottelee tarkemmin millä kellonlyömällä muutetaan noi yk:t yhteentoista..typerää kun mielessä kiusaan itseäni et "joo eihän muillakaan oo lämmöt noussu välttämättä" ja et "kyllähän se voi tuhruttaa vähän mut silti voi olla raskaana"...paskanmarjat sanommä.

kiitokset lohdutuksista ja halauksista! on kyllä uskomatonta miten täällä saa tukea enemmän kuin mistään.. :heart: kiitos!
 
Duffy Olis kyl melkosen myöhänen ovis! Tänään siis kp44! Enpä kyl sen puoleen jaksanut/muistanut tehä ovistestiä, joten kait sitä vois sit puputa tänään.. ihan vaan varoix :p Vaikka oon niinsanotusti viskannut kirveen kaivoon tän kirron suhteen :headwall: mut sit johki aivosopukkaan tulee se pienen pieni toivonkipinä, et jos... :saint: Aagh, ei sais!!!

Jaaha, ukko lähetti just viestin, et on kuumeessa :( Se kai sit niistä pupuista.. On miulakin kyl ollu ihan hirveä olo nyt aamulla.. jotenki päässä pyörii, suihkussa käydessäkin oli pakko hetkeks mennä kyykkyyn, etten ihan suorilta jaloilta pökerry!? Tars kait kans mitata kuume. Ottaa vaan sit päähän jos se on se perus 36,4.. Vauvatoiveita vois typeränä elätellä jos olis pikku kuume :LOL:

Täti se varmaan onkin..?
 
Niin se piti viel sanoa, et eikö meekin niin et ennen menkkoja (dpo-päivinä) on tuolla alakerrassa kohtuulliset saharat? Kun miula ei oo missään välissä ollu (täs kierrossa, huom! :LOL: ) Halut tosin hävis yhtäkkiä pari vkoa sitten vaikka n. 3vkoa ennen sitä tuli ihan innolla puputtua joka toinen pv! Noloa, mut ihan oikeesti peitto heilu viimeks isänpäivänä.. kröhöm.. siis kauhean pitkä tauko. Joka tapauksessa plussauksen olis pitäny näkyä viime la, eikö!???

Niin ja hyvät huomenet kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
.mä en tajuu miks me ei nyt vaan voitas saada niitä v**un kahta viivaa siihe v**un tikkuun ja siirtyy tonne odotuspuolelle!
Toi on NIIN totta. Ja pisti vähän hymyilyttämäänkin.. mitä sitä nimittäin turhaan hienostelemaan, vaikka vauvanteosta puhutaankin. Välillä tää on ihan p****estä.

tällä hetkellä ottaa pattiin eniten se, että mulla on todennäkösesti tulossa virtsis, ja me ollaan lähössä reissuun ihan just. Rahaa ei oo käydä yksityisellä, ja vielä oireet ei oo niin voimakkaat edes että varmaan mitään tulosta sen mukaan ees tulis. Nykyään kun noi ei enää anna antibioottikuuria ilman testaamista, vaikka kuinka hyvin tietäis ite että vaiva on. Oon juonu varmaan kolme litraa vettä, että sais putsattuu itteensä. YÖK.

Syy tähän todennäköisesti tulevaan virtsikseen on vielä kaiken lisäksi se, että oon nyt alkanut pitään hyvän aikaa niitä jalkoja kohti kattoa... ja mun oikeesti pitäis käydä heti vessassa touhujen jälkeen tai muuten tulee pöpö. Näitä on nii vaikee yhdistää. Ja tietysti ne karpalopilleritkin on loppunu, perskule.

Tallinnasta ei taida saada antibiootteja käsikauppalääkkeinä?
 
Heps!

Sinikalle iiiiiso hali tollosta tädistä :hug: :hug: Päivitän uuden yk.n tonne listaan.

Lupu, kannattaa juoda karpalo-mehua, se voi estää tulehduksen ja jos ostat mehua niin osta sellasta hapanta, mitä ei oo hirveesti makeutettu, parempi teho. Onpa kyllä tyhmää, että ei saa lääkkeitä suoraan vaan pitää käydä antamassa näyte ensin, jos epäilee virtsistä! Meillä työterveydessä ei onneksi tarvi, mullahan on puoli kroonisena virtsis.
Mä melkeenpä kehottasin sua käymään siellä vessassa pupuilun jälkeen, kyllä niitä simppoja jää sinne sisälle ihan varmasti! =)

Mä sain mieheltä lahjaksi kimpun ruusuja, cd-levyn ja ihanan valkokultasen kaulakorun!! Olin ihan häkeltyny, ite annoin sille tässä syksyllä hupparin ja vein syömään, pitää ostaa joululahjaksi hyviä lahjoja :D
 
Mii vaikee vastata noihin sun kysymyksiin..no toivottavasti tulee pian selvyys niihin, eikä venyis hirveen pitkäks kierto.. :hug:

Siniviuhka :hug: :hug: tädistä! Eikö tää(11) vois olla nyt se meidän plussaus yk? ;)

Lupu nyt vaan litratolkulla karpalomehua! Toivottavasti menee ohi ilman AB:ta

on: mä vihaan aikasia aamuherätyksiä ja mul on nyt neljä peräkkäin(yks takana)..mä en kestä..mä ku nimenomaan pyysin iltavuoroja :headwall:
jeah mies tuli tänään kotiin ja aloitettiin jo harjottelut tuolla makkarin puolella ;)
 
Siniviuhka ja muut tädin yllättämät: :hug:

ON:Täällä odotellaan, että täti lähtee.. taas jää testaaminen tässä kierrossa pois.. juuri niinä päivinä, kun pitäis testata, mun työvuorot ovat ihan miten sattuu.. ei auta vaikka illalla testais, kun yhtenä iltana on töitä klo 12 asti.. höh.. no, ei auta kuin yrittää tunnistaa ovulaation oireita, jos niitä tulee.. ja saattaa jäädä noi makkari-hommatkin vähäksi, kun miehellä alkaa uus työ.. se on ainakin joinain öinä töissä ja taas mie oon päivät töissä, joten varmaan paljoa ei nähdä.. no, tää on kyllä vain väliaikaista työtä, joten pidämme sitten nyt vähän taukoa yrittämisessä..
 
tervehdys ihanaiset naiset.!:)

Duffylle myöhäiset synttärionnittelut.! :flower:

sinikka, lämmin :hug: ja pahoittelut pissipää tädistä.!!!!

:hug: myös kaikille jotka kokevat sitä tarvitsevansa....

ON: täällä odotellaan tädin saapumista. tällä kertaa olen ihan varma että se sieltä tulee... :/ enkä joudu sitten pettymään.!! tissit ovat kyllä oudon kipeet, tuntuu kauhee paineen tuntu, ihan kun ne ois räjähtämispisteessä :D ei koskaan oo ollu näin kipeet... koko ajan tuntuu että jtn lirahtaa housuun, mutta se onki vaan tosi löysää ja kirkasta valkkaria.... mistä johtuu.? :eek: lämmöt koholla aamusta oudosti 37,1
 
:wave: kaikille.. tulin ilmoittelemaan että hengissä ollaan täällä pahvilaatikoiden keskellä.. |O
mies tekee niin paljon töitä, eli tää homma on jäänyt mulle ihan totaalisesti..tänä viikonloppuna saadaan, tai siis mä saan kummipojan hoitoon. :heart: ja siks toi sanamuoto, että "mä saan hoitoon" koska mies on HE...tti taas töissä. ja koko viikonlopun.. tästä syystä just on meidän vauvaprojekti hiukan jäissä.. pakon edestä.. millä sitä mitään nyyttiä yritetään kun nähdään ihan ohimennen tällä hetkellä.. :/ ei yhtään kivaa..

lueskelen teidän kuulumisia tuossa paremmalla ajalla, en tiedä yhtään mitä kenellekin kuuluu, onko tullut plussia vai mitämitämitä.. :ashamed:
 

Yhteistyössä