♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@peanut_butter Missä vaiheessa meet? Mulla nyt tosiaan vajaa viikko menkkojen alkuun. Tänään ollut metallin/outoamakua suussa ja vähän äklöttänyt kun en syönyt aamupalaa :D kai tuo mielikuvitus laukkaa taas :cool::p
 
@Emmae Hauskaa lomaa :) ja oirettomuus ei ole aina huono asia :) mun mielikuvitus laukkaa kyllä. Eilen puhuin vatsalleni sillai että ootko koht tulossa ja mies oli että "Kuka?" nauroin ja sanoin että puhuin käärölle eikä hänelle :D Se varmaan uskoo että olen ihan pöpi!
 
Onko kellään kokemusta ovulaatiotestin käyttämisestä raskaustestinä? Millä dpo:lla olette saaneet positiivisen tuloksen ovistestillä ja millä dpolla raskaustestiplussan?

Tai onko täällä sellaisia, jotka on tikutelleet koko kierron ja joilla ovistestit alkaa näyttää plussaa aina ennen menkkoja ilman että se tarkoittaa raskautta? Kuinka monta päivää ennen kuukautisten alkamista on alkanu plussat näkymään?
 
@Apustaja En oo mäkään kokeillut, mutta oon kans ymmärtänyt että ovistesti voi näyttää vahvemman plussan kun r-testi näyttää vielä haamun.

@Bambinen Hienoo että ovis hyödynnetty, nyt plussatuulia sinne päin! :love:

Mites muut piinailijat? Meitä on täällä monta samassa veneessä :) Täällä kipeytyi rinnat eilen dpo6, mutta se nyt ei tarkota vielä mitään sillä ne on kipeytyneet nyt joka kierrossa samoihin aikoihin. Aivan malttamaton olo, haaveilen niin plussasta ja pelkään negaa.. Ja tähän tää on taas mennyt, että luen läpi kaiken maailman oirelistausketjuja netistä :ROFLMAO:

Entä @Emmae joko tänään testaat?:love: Paaaljon plussatuulia sinnekin!
 
Täällä kp25 ja dpo 9-10. Menkkamaisia jomotuksia menny kohdun kohdalla melkeen viikon välillä ja siis lievinä. Mielialat heittää ihan härän pyllyä ja tissit ollu kipeet jo kauan ja kipeytyy entisestään. Ja siis jos en nyt oo raskaana niin, sit menee kyl järki jos pms-oireet alkaa oleen tätä luokkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Mulla on nyt vasta dpo 6 ja jo eilen hölmönä pissasin ovistikkuun vaikka se oli ihan liian aikaista, eihän sitä vielä mahdollista kiinnittymistäkään ole tapahtunut. Pitää nyt yrittää malttaa vaan odotella ensi viikon keskiviikkoon asti eikä tuhlailla mitään testejä.
Niin ja mitään todellisia raskausoireita mulla ei luonnollisestikaan ole, mutta mieli on kehitellyt jo muutamia oireita, samoja mitä negakierroissakin on ollut, eli ihan normaaleja kiertoon kuuluvia oireita, joita vain haluaisin pitää raskausoireina. Ärsyttää kun viikonloppuisin tulee mietittyä liikaa näitä asioita ku on luppoaikaa, en haluais mitään stressiä itselleni kehittää. Onneksi huomenna on taas töitä niin jää nämä asiat taka-alalle. :)
 
Viimeksi muokattu:
@peanut_butter joo meen tänään hakee pc:n testejä pari pakettia ja testaan illalla ja aamulla. Kevään KU raskaudessa sain ekan haamujen haamun dpo 13 illalla onestepin ei-herkällä testillä. Ja musta tuntuu et toi herkkä testi on vielä huonompi näyttään mitään :D

Muoks:
Mää testaisin dpo 10 ekan kerran :D Mut mää en ookkaa mikää himotestaaja:) Nyt vasta alan pääseen yli negan pelosta ja ymmärtään tän testaamisen "hauskuuden" vaik se nega oiski
 
@Emmae Juu melko oireetonta on, sen takia vaikea uskoa että olisi tärpännyt. Mutta katsotaan nyt rauhassa.. Muissa kierroissa tässä vaiheessa on tuntunut tosi voimakasta paineen tunnetta, nyt hyyvin valjua painetta jos sitäkään. Mä uskon että se paine on liittynyt siihen kiinnittymisyritykseen tai hetkisen kestäneeseen raskauteen. Myös dpo8 on yleensä ollut heikotusta ja etomista. Oon kyllä ehkä vähän turhan innokas tekemään omia analyysejä, että herran haltuun vaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. (n)
 
Moi! Oon käynyt vielä palstaa lukemassa, vaikka plussasin nyt syksyllä. Ei sitä niin vaan osaa täältä lähteä, kun vuoden verran kirjoitteli! Onnea kaikille plussanneille ja hurjasti plussatuulia kaikille yrittäjälle :)

Tulin kommentoimaan tota ovistestin käyttöä raskaustestinä. Mä siis testasin sillä ja sain vahvan raskautta tarkoittavan plussan, mutta se oli kyllä vasta dpo 13 illalla, kun en sallinut itseni testata ollenkaan aiemmin niin paljon testejä tuhlanneena :ROFLMAO: Olen ymmärtänyt, että ovistestiin pitää tulla tasavahvat viivat, kun sitä käyttää raskaustestinä, ja että haamu ei tarkoittaisi raskautta. Raskaustesti vahvisti asian.
 
@Emmae tuttuja tunteita. :/ Toivon kyllä teillekin pikaista plussaa :love:

Mä testaan varmaan huomenna ekan kerran raskaustestillä, vaikka aikaistahan se on vielä silloinkin. On kyllä semmonen tympääntynyt olo että alkaispa jo pian menkat kun ei tästä mitään tule, mutta kumminkin vielä joku pieni osa mielestä toivoo että ihme tapahtuis ja oisinki yllärinä raskaana. Eihän tätä yritystä meilläkään vielä edes kauaa ole takana, meillä on yritys alkanu kesäkuussa mutta nyt on vasta eka yk ku oikeesti ois mahdollisuuksia raskautua ku neljä ekaa yrityskiertoa oli kohtutulehduksen takia toivottomia.

Tunnen pariskuntia jotka on yrittäny saada lasta yli 10 vuotta tuloksetta, ja tuntuu todella pahalta sellaisten ihmisten puolesta, enkä voi edes kuvitella miltä se heistä tuntuu. Tuntuu väärältä kun itse näin alkuvaiheessa jo turhautuu kun ei tärppää, mutta toisaalta kylähän kaikilla on oikeus kaikkiin omiin tunteisiin.
 
Päivän pc nega :( Kattelin just flota taaksepäin, että toissa kierto oli kans oireellinen ja nega, viimekierto oli oireeton ja nega... Keväälle en edes jaksanu selata. Nyt siis yk3 KU:n ja tauon jälkeen ja kokonaisuudessaan yk 5. Silti tuntuu ku ois yritetty tosi kauan kun 1/18 jätin pillerit pois hyvin toiveikkaana, että tänä vuonna plussaan. No plussasinhan mää, mut se ei vaan johtanu toivottuun tulokseen :(
 
eieieiei mua plussanneisiin :D Siirryn vasta, kun saan jotain varmuutta asiaan, joten takaisin listan kärkeen kiitos :whistle:
Käytiin perjantaina ultrassa, mutta näytti viikkoja 5+3 kun piti olla 6+0. Perjantaina mennään uudestaan, mutta oon niin varma ettei tämäkään tarina pääty hyvin joten enköhän mä täällä pysy :unsure:
 
Odotetusti negatiivinenhan se One Stepin herkkä testi oli, vaikka kovasti yritin tihrustaa :whistle: Dpo 8 siis vasta. Yhden sivuston mukaan (sivuston luotettavuutta en ole selvittänyt) vain keskimäärin 18% raskauksista näkyy testissä dpo 8. Dpo 11 vastaava luku on jo 79%. Yritän nyt malttaa perjantaihin asti jolloin kuukautisten pitäis alkaa.

Eilen illalla tuli niin kova pahoinvointikohtaus, että turhan yökkimisen jälkeen oli vain yritettävä nukkua se paha olo pois. Tälle on varmaan olemassa joku muukin syy (esim. vanha vaivani närästys), mutta kyllä siinä raskaustoiveet vähän nousi. Äsken aamupalan jälkeen alkoi taas oksettaa niin paljon ettei se voi kuviteltuakaan olla. Googlailin tietenkin eilen kovasti että voiko pahoinvointi alkaa jo näin aikaisin, ja kyllä se joillakin alkaa. o_O Nyt on kuitenkin vaan yritettävä rauhoittua ja odotettava muutama päivä että alkaako menkat vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 7 ja vihdoinkin vuoto loppunut. Voi sitä veren määrää! Tyhjennysvuoto vissiin eikä kierrosta varmasti voi sanoa kun viime viikon maanantaina poistettiin ehkäisykapseli.. Haavakin tulehtunut ja siihen sain eilen antibiootit :unsure:

Latasin Flo'n ja tuntuu hassulta kun ei ole tullut koskaan pahemmin kiertoja seurailtua. Kuinkahan pitkäksi eka kierto venyy? Jos ei ihan kovin pitkälle ensi vuoteen menisi :)
Ovulaatiota tuo ennustaa ensi viikolle ja aionkin vähän sitä tikuilla seurata että onko toivoakaan tässä kierrossa. Ei kai tässä muutakaan tekemistä ole heh.

Itse olen tullut vahingossa raskaaksi vuonna 2013 ja silloin ainoana oireena oli järjetön väsymys. Ensin tuntui että ei jaksanut työmatkoja kävellä vaan ihan kuin olisi polkenut paikallaan. Kun sitten nukahdin työmaalla istuen työskennellessä, tajusin tehdä testin yhtäkkisen väsymyksen syiden googlettelun jälkeen. Raskaus kuitenkin keskeytyi viikolla 9..
 

Yhteistyössä