♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Emmae Tässä toinen viikko loman jälkeen, olen koittanut pysyä stressittömänä mutta vaikeeta on ollut kaikkine koulutehtävine :) dpo 11, kp 29/31 joten kai sitä torstaina testaillaan ekan kerran :) jos ei täti tule kylään aikaisemmin jo...
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Ekassa raskaudessa en muista että ois ollu mitään pahoinvointia, rinnat oli vaan arat ja raskaat ja siitä tiesin tehdä testin rv 5+0. Nyt olis vissiin vasta 3+4-3+6. Jännä nähdä miten käy. Lupaava oire, mutta voi se johtua muustakin kuin raskaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Apustaja toivotaan et nuo olis raskausoireita, ainakin lupaavalta kuulostaa!

Täällä menossa dpo 2 tai 3. Sunnuntaina tein vielä ovistestin ja viiva oli haalistunut jo edellispäivästä, eli ovis varmaan tapahtunut la-su välisenä yönä. Talleteltu on ainaki urakalla :ROFLMAO: olo on tosi seesteinen ja rauhallinen, ihme kyllä. Testata ajattelin aikaisintaan sunnuntaina tai jos kykenen niin venytän maanantaille. Mulla ei kyllä oo kun noita onestepin ei herkkiä testejä kaapissa, toki ehtishän raskauskeijun herkät testit tulla vielä postissa ennen viikonloppua:whistle::LOL:
Oon jo miettinyt että miten pystyisin pitämään raskauden salassa jouluna, jos testi ois +, koska rakastan graavilohta, sekä yleensä on juotu viiniä ruuan kanssa ja illalla glögitotit (n)
 
@Kataaaan Onhan joillakin vuotoa raskaudesta huolimatta, tee uusi testi? :)

Tuuhan @Emmae kertomaan, miten kävi testien kanssa! :rolleyes:

Mulla tuli eilen dpo9 nukkumaan mentäessä ihan hirveät alavatsakivut, tuntui että menkat alkaa NYT (ei koskaan ala näin aikaisin). En saanut oikeen nukuttua kipujen takia. Raskauteen en jaksa enää uskoa ja aamun pc:kin oli nega. Nyt stressaan, jos onkin kohtutulehdus tai endomerioosi tai jotain muuta ikävää :unsure:
 
Mä testasin ovistikulla, ei ollut hailura viiva vahvistunut. Ylihuomenna alkaa varmaan menkat, ku mulla on liian lyhyt luteaalivaihe.
 
Kp 28 muuttui kp1:ksi ja starttas yk 4 KU:n ja tauon jälkeen. Kokonaisuudessaan yk6 ja ya 1/18, plussa tuli 3/18 ja sen jälkeen olikin kaikkee, eka km dg ja sit KU ja sellaista. Ja laitettiin yritys tauolle ja jatkettiin 9/18.
 
Omanapailua: tänään tuntuu vähän kuin ois menkat tulossa...oiskohan mulla ollut ovis hieman aikaisemmin siis`? No odotellaan ja katsellaan, huomisen lounas anoppilassa peruttu niin ei tarvi vältellä raakaa kalaakaan :) Viikonloppuna testailen kai sitten jos ei mitään menkkoja ole alkanut :) ja varmaan jollain halvalla pc:llä vaikka tiputtelua tulisikin jospa se ois valemenkkoja... ei kyl viimeksi ollut sellaisia.:coffee:
 
@peanut_butter En ole viitsinyt tehdä raskaustestiä, kun ovulaatiotestikin oli niin haalea. Lannistuin vähän kun selasin flo'ta, ku mulla on ollu ihan samoja oireita negakierroissakin. Huimaus on kyllä pahempaa ku ennen ja pahoinvointi voimakkaampaa, mutta molemmat oireet kuitenkin kuuluu mun peruskiertoonkin. Teen huomenna kumminkin yhden testin, haluan testata vielä kerran ennen menkkoja. Nyt kyllä on jo semmonen tunne alapäässä että kunhan tästä kotia pääsen niin liekö menkat jo alkanu :LOL:
 
@Apustaja Ymmärrän, toivotaan kuitenkin vielä plussaa. :)

Mä toivoisin teiltä mielipiteitä, näkyykö keskimmäisessä liuskassa teidän mielestä jotain? En yritä enää elätellä mitään toiveita mutta kiinnostaa oliko tässäkin kierrossa kemiallinen vai ei. Rivissä siis dpo 9 ja dpo 10 aamuliuskat ja alin on tänään iltapäivällä tehty, ei kuivunut.

IMG_20181205_164103.jpg
 
Näen keskimmäisessä ihan haalean viivan. On niin hailakka että väriä en taida erottaa onko sitä vai ei. Toivottavasti se vahvistuisi :love:
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 10 negatiivinen testi. Hyvällä mielikuvituksella jonku haaleista haaleimman varjon onnistuin näkemään testissä, mutta ei siinä mitään viivanpaikkaa kummempaa ole. Onko muut testaillu?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Pahoittelut negoista @peanut_butter ja @Apustaja :(
Selasin flota taaksepäin pari kiertoa ja mulla toissakierrossa(eli yk 1tauon jälkeen) ollut oireita ennen menkkoja enemmänkin, samoin tässä kierrossa (yk3) oli oireita ennen menkkoja, mutta viime kierrossa eli yk2:ssa ainoo oire oli tissien arkuus. Jännää. Nyt oon koittanu laittaa ylös kaikki oireet, niitä kun on kiva jälkeen päin katsella :D
 
Tässäpä ollaan pitkään oltu poiss kuvioista. En ole kyllä keskustelua edes lukenut, mutta jonnekki pitää päästä purkamaan. Kesäkuussa siis meillä oli ensikäynti lapsettomuuden suhteen. Kesän halusin taukoa pitääkin kaikesta. Syyskuussa alkoi hoitokierrot ovulaation induktiolla. Eka kierto oli hakemista, kaikki kuitenkin lääkkein ja pistoksin kasvoi hyvin. Samoin toinen kierros, pieni riski kolmosille oli, mutta ei plussaa. Siitä tiputtiinkin korkealta.

Nyt kolmas kierto meinas ensin jäädä kesken enne alkujaan, sillä samalla määrällä lääkkeitä kehittyi ihan liikaa follikkeleja. Päädyttiin pienentään annosta ja samalla bemfola vaihdettiin gonal-f:ään. No, kontrollissa olikin hyvin kasvanut vain yks follikleli, kaks selvästi pienempää. Joten kierto pystyttiin hoitamaan loppuun.

Tein tässä huvikseni alkuviikista testin, joka negatiivinen. Halusin testata, että miten kauan pregnylistä näkyy väärä positiivinen. No se oli negatiivinen. Joten tänään uskalsin huvikseni testata, vaikka menkat alkais vasta lauantaina. Tänään sitten aamulla testasin, enkä ollut uskoa. Ajattelin näkeväni väärin. Nyt illalla testasin uudelleen ja viiva on vahvistunut
 

Attachments

Näyttääkö One Stepin herkät testit usein viivanpaikkaa? Testiajalla tuli tommonen haalea viiva, mutta en näe onko siinä väriä. Ylempi on ovistesti. Dpo 11/kp 30, huomiselle olis odotettavissa kuukautiset.IMG_20181207_055636.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Livenä tuo viiva oli selvempi, ja rajasin kuvaa niin paljon että laatu kärsi. Piti tietenki kuvankäsittelyohjelmalla noita testikuvia pyöritellä ja zoomailla:ROFLMAO:, ja musta vähän tuntuu että kyllä siinä saattaa väriäkin olla, mutta pitää huomenna tehdä uusi testi, jos menkat ei oo alkanu. Jos siellä kohdussa nyt jotain yritystä on, niin toivottavasti pysyy matkassa. Mun elintavat ei oo ollu kovin järkevät nyt tässä oviksen jälkeen...
 
@Apustaja En tuosta kuvasta näe viivaa, mut sinähän sen livenä näet paremmin. Toivottavasti on ja tulisi räikeämmäksi kohta!
@Jahapa Onnea! TUollainen viiva antaa jo toiveita, nyt sitten viikonloppuna investoimaan digiin niin saa hieman rauhoiteltua mieltä, eikö vain :geek:
@Emmae Mä odotan että yk 6 alkaisi kohta. Mulla eilen oli kp 31/31, hieman vaaleanpunaista limaa tuli iltapäivän aikana, ja kipuja sillai että odotti kuukautisten alkavan mutta ei ainakaan yön aikana alkaneet. Mä en vain usko että tämä kierros onnistui, vaikka menkat ovat nyt myöhässä jo...pitää varmaan testailla että saa sellaisen vitivalkoisen testin. Sitten menkat alkavat :LOL:
@Päppyrä Mäkin olen tarkistanut edellisen kierroksen oireita yms. mutta en ole kyllä mitään oireita nähnyt tässä, mitään muuta kuin menkkojen tulo-oireita...:confused:
 

Yhteistyössä