♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onnea @Piusy ja tsemppiä odotusaikaan! :)

Tervetuloa @Ann33! Tässä ketjussa on kyllä huomannut, että odottavan aika saattaa tosiaan olla pitkä. Mutta viime aikoina on kyllä tässä keskustelussa puhaltanut reipas plussatuuli, toivottavasti se jatkuisi sellaisena ja teilläkin tärppäisi pian! :)


ON: Täällä edelleen kuumeillaan kovasti ja odotetaan, että pääsisi edes yrittämään :D Vaikka olenkin aika eri vaiheissa kuin muut tässä keskustelussa, vähän väliä tulee käytyä täällä tsekkailemassa, onko uusia viestejä ja tykkään pyöriä täällä :D Innolla ja ilolla seuraan muiden uutisia plussista ja haaveilen, että meilläkin sitten joskus.

Paras ystäväni on ollut sinkkuna jo vuosia, osittain tahtomattaan, joten hänen kanssaan en oikein kehtaa hirveästi kuumeilla ja haaveilla, kun tiedän, että hänellä on kova parisuhteen kaipuu ja omat vauvahaaveiluni tuntuvat varmasti hänestä hieman ikäviltä. Muutenkin lähipiirini jostain syystä näyttää koostuvan ihmisistä, jotka ovat ihan erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä, niin vertaistukea ei oikein löydy ja siksi tämä keskustelu ja sen aktiivisuus on ollut ihan mahtavaa. Vaikkakin on kyllä varmasti jopa pahentanut vauvakuumettani :D
 
Tervetuloa @Ann33 ! :)

@Önnö Tämä on kyllä hyvä paikka avautua kaikkeen yrittämiseen ja jopa yrittämisen odottamiseen liittyvästä :D ei tätä kaikkea kehtaisi kavereille edes kertoa.

Täällä on tosi jännä päivä edessä, kun miehen spermatestin tulokset tulevat. Lisäksi mulla on nyt menossa dpo9 ja huomenna olisi hyvin alkoholihuuruiset kemut tiedossa. Voi kunpa testi näyttäisi huomenna plussaa... <3
 
@tilliina, totta kyllä, ettei kaikkea kehtaisi kavereilleen jakaa. Ja hyvä varmaan niin :D Toivottavasti teillä tulokset on hyvät ja plussakin osuisi kohdalle! :)


Tämä yrityksen aloittamisen odotus on kuin joulua odottaisi… “Joulukalenterikin” löytyy, kun pilleriliuskoista saa aina yhden “luukun” avattua joka päivä :D Enää 2,5 liuskaa jäljellä ja alkukeväästä gynekäynti ja sitten toivottavasti päästään oikeasti yrittämään :)
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Saatiin spermatulokset. Kuulemma normaalin rajoissa, mutta hieman alentunut hedelmöityskyky, koska liikkuvuus hieman normaalia heikompi. Siittiöitä kuitenkin paljon. Eli hedelmöitys voi kestää vähän kauemmin, mut ei kuulemma mitään näkyvää syytä, etteikö se kuitenkin normaalein keinoin voisi onnistua. (y) Ja jos ei onnistukaan, niin tuolla tavaralla pystyy kuulemma hoidoilla saamaan jälkeläisiä aikaan.
Ihan hyvä näin, minä kun täydellisenä pessimistinä olin jo ajatellut, että mies on steriili ja suunnitellut, miten edetään, jos näin on :D
 
@tilliina testasitko tänään? :love:
Kiva, että saitte tulokset! Toihan kuulostaa kuitenkin aika lupaavalta ja tavallaan ite ajattelisin, että tuntuu hyvältä tietää, mistä raskautumisen kestäminen saattaa johtua. Ei tarvii sitten ajatella, että on jotain totaalisesti vialla. Itekin odotan tuota, kun mies lupasi joulun jälkeen mennä. :)

Täällä varmaankin dpo9, eikä tälläkään kertaa mitään oireita. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Voi @Nadine88 mie oon nyt surullinen siun puolesta..
Mä laskeskelin tossa että mulla oli ovis viime kierrossa niin että just 2 päivää ennen sitä peitto ei heilunut joten sinällään oon ihan tyytyväinen kun tiedän että siinä voi olla syy ettei tärpännyt. Ja sillo ovispäivänä mulla oli alamaha niin kipeä että oli pakko ottaa särkylääkettä. Mun kroppa siis toimii (y) ovistikut tilattu joten tää kierto ei jää hyödyntämättä :whistle::ROFLMAO:
 
Itse olin tuossa lokakuun lopulla osittain suojaamattomassa ja menkat olivat juuri loppuneet ja alkoivat ed. Maanantaina, sen jälkeen pari päivää yhdynnän jälkeen halu oli suurta niinku aina menkkojen loputtua muutama päivä niiden jälkeen. Noin viikon sen jälkeen kipuilua alavatsassa, viiltäviä, ja yllättäen sen jälkeen kahvia juonut todella vähän ja alkoholi ei maistu, rinnat aika-ajoin kuumat ja arat, sitten noin 2 viikkoa yhdynnän jälkeen tuli aika vaimeat kuukautiset väriltään kirkkaan punaiset, ja se ihmetytti ettei samanlaista halua seksiin ollut kuin yleensä ja valkovuoto vähäisempää, nyt 46kp jos ei laske noita yhtiä tossa välissä, raskaustesti nega, tosin epäsäännölliset menkat hajonta 29-49 ehkä, en ole seurannut tarkasti vuosiin, ja viime la todella kova alavatsakipu, ja nyt parina viikkona valkovuotoa jonkin verran lähes päivittäin mitä ennen ei ollut. Voinkohan olla raskaana? Kauankohan vielä odotan mekkojen alkavan?
 
@tilliina mä aion kans alottaa testailut huomenna eli dpo10. :)

@Neppa88 Kertomasi perusteella raskaus ei ole mielestäni kovin todennäköinen. Jos sulla heittelee kierrot muutenkin ja nyt menkat on kuitenkin tulleet ja raskaustesti näyttää edelleen negaa, niin ainakin se on hyvin epätodennäköistä. Kaikkihan on mahdollista tietysti. Ehkä sinuna laskisin ne edelliset menkat ihan normaaleiksi menkoiksi ja lähtisin siitä laskemaan taas kiertopäiviä. Jos olisit raskautunut tuolloin lokakuussa, niin kyllä testin pitäisi jo näyttää plussaa, ellet kuulu siihen mikroskooppiseen vähemmistöön, jolla testi ei näytä plussaa missään vaiheessa raskautta.

@Nadine88 Ettekö siis olleet ollenkaan oviksen aikoihin yhdynnässä? Äh, ensi kierrossa sitten! :)
(y)
 
Oon ihan järkyttynyt tästä, tänään siis dpo11. Tän kierron piti alunperin olla taukokierto, mies kävi spermatestissä, jossa todettiin lievästi alentunut hedelmöityskyky ja ostin 42 raskaustestiä, että riittää, kun tää yritys kerran kestää. Mulla oli koko viikon sellainen jännä olo, tuntemuksia alavatsalla, rinnat ei oo kipeytyneet, kuten normaalisti pms-aikaan, oon itkeskellyt ja hengästynyt tosi helposti. En kuitenkaan uskaltanut alkaa herätellä mitään toiveita, koska no, oon superhyvä kuvittelemaan oireita. Tällä kerralla ois kyllä pitänyt luottaa siihen fiilikseen.

Tein eilen (dpo10) tosiaan negan ja menin sitten juomaan alkoholia ihan hyvällä otteella pikkujouluissa. En mitään perseitä vetänyt, mutta kyllä mä humalassa olin. Nyt on tosi ristiriitainen oli. Tosi onnellinen, mut mietin vaan, että voi helvetti, kun piti juoda. Nyt yritän rauhoitella itseäni. Mies on vaan hangonkeksinä ja sanoi, että ehkä viina sai hänen laiskoihin siittiöihinsä vauhtia (tietäen kyllä, että olivat tehneet työnsä jo kauan ennen eilisiltaa). Oivoivoi. Ehkä en kuitenkaan pilannut sitä vielä?
 
Jep samaa mieltä olen kajo88, että epätodennäköistähän se on, mutta oireet kummittelee vaan mieltä, ensi kierron noitten jälkimmäisten pitäisi ehkä alkaa ensiviikolla, ja jostain luin että hormonit alkaisivat nousta 50pv ja korkeimmillaan 70pv en tiedä onko luotettava mut 50pv tulee ma joten odottelen ensi viikkoon jos mitään ei kuulu nii sit alkaa jo epäilyttää onko jokin vinossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kajo88
@tilliina onneksi olkoon! Älä huoli juomisesta, minäkin vietin edellisenä viikonloppuna kosteat syntymäpäivät ja plussa pärähti tikkuun heti maanantaina :rolleyes: tuleeko teille siis elokuinen? Ihanaa!

Terveisiä odottajista, käyn edelleen lukemassa teidän kuulumiset ja elän mukana yrityksessä! Erityisesti plussat lämmittävät mieltä suuresti :love: Täällä tuli jo puoliväli täyteen ja ensi viikolla edessä on rakenneultra. Raskaus on sujunut hyvin ja vauvan liikkeet tuntuvat vatsassa.

Hurjasti plussaonnea kaikille vauvaa vielä yrittäville! Tästä ketjusta oli oikeasti niin mahtava apu yrityksen aikaan, että oli oikein vieroitusoireita poistua. Ihanaa, että keskustelu on edelleen säilynyt vilkkaana. (y)
 
@tilliina onneksi olkoon! Älä huoli juomisesta, minäkin vietin edellisenä viikonloppuna kosteat syntymäpäivät ja plussa pärähti tikkuun heti maanantaina :rolleyes: tuleeko teille siis elokuinen? Ihanaa!

Terveisiä odottajista, käyn edelleen lukemassa teidän kuulumiset ja elän mukana yrityksessä! Erityisesti plussat lämmittävät mieltä suuresti :love: Täällä tuli jo puoliväli täyteen ja ensi viikolla edessä on rakenneultra. Raskaus on sujunut hyvin ja vauvan liikkeet tuntuvat vatsassa.

Hurjasti plussaonnea kaikille vauvaa vielä yrittäville! Tästä ketjusta oli oikeasti niin mahtava apu yrityksen aikaan, että oli oikein vieroitusoireita poistua. Ihanaa, että keskustelu on edelleen säilynyt vilkkaana. (y)
Kiitos @Bluebelle :love: ihanaa, kun tulit kertomaan kuulumisia, oonkin välillä miettinyt, miten sulla raskaus on edennyt :) Mukavaa loppuodotusta sinne! Ja kiitos lohdutuksesta, ihan tuli tippa linssiin. Ehkä minäkään en onnistunut aiheuttamaan vahinkoa. :rolleyes:
Jos tämä kaveri pysyy matkassa, niin laskettu aika on 21.8. Ihan hullua. Vaikea uskoa tätä ja varmasti jatkan testailua lähipäivinä. Että meillekö oikeasti tulisi vauva... :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
@tilliina mä aion kans alottaa testailut huomenna eli dpo10. :)

@Neppa88 Kertomasi perusteella raskaus ei ole mielestäni kovin todennäköinen. Jos sulla heittelee kierrot muutenkin ja nyt menkat on kuitenkin tulleet ja raskaustesti näyttää edelleen negaa, niin ainakin se on hyvin epätodennäköistä. Kaikkihan on mahdollista tietysti. Ehkä sinuna laskisin ne edelliset menkat ihan normaaleiksi menkoiksi ja lähtisin siitä laskemaan taas kiertopäiviä. Jos olisit raskautunut tuolloin lokakuussa, niin kyllä testin pitäisi jo näyttää plussaa, ellet kuulu siihen mikroskooppiseen vähemmistöön, jolla testi ei näytä plussaa missään vaiheessa raskautta.

@Nadine88 Ettekö siis olleet ollenkaan oviksen aikoihin yhdynnässä? Äh, ensi kierrossa sitten! :)
(y)
Luulin että ovis olis ollu jo aiemmin,joten peittoja oli heiluteltu monena päivänä alkukierrosta mut sit 2 päivää ennen ovista jäi välistä. Hitto ku huono tuuri. Mut tikkujen avulla tiedän nyt sit tän kierron oviksen toivon mukaan, jotta päästään hyödyntään
 
Onnea plussista :love:. Toivottavasti @tilliina viiva vahvistuu :)

Oon lueskellut juttuja yhtä säännöllisesti kuin ennenkin, mut vähemmän tulee kirjoitettua itse. Nyt on viikko harrasteltu joka toinen päivä taktiikalla lääkärin ohjeiden mukaan enkä ole koskenutkaan ovistesteihin. Ei ole kyllä hajuakaan mikä päivä ovis olisi ollut. Viime letrokierrossa ovis oli kp 16, joten ehkä nytkin (eli torstaina). Talletteluviikko tuntui kyllä hurjan pitkältä. Toivottavasti tulevat pari viikkoa kuluis nopsaan, testailen varmaan vähän ennen joulua, jos menkat ei ole alkanut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä