♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Niin ja vielä piti sanoa @Jocrow , mä ainakin kamalasti mietin kaikkea. Miten jaksan, oonko oikeesti valmis? Oonko valmis luopumaan omasta ajasta ja elämän helppoudesta. Miten kroppa palautuu? Osaanko kasvattaa lapsesta kunnollisen ihmisen? Miten mun mies jaksaa? Miten mä jaksan? Jaksanko heräillä? Mites synnytys, pyörrynkö kipuun? Repeenkö?
Oon siis kanssa kunnon ennalta ajattelija ja stressaaja. Olen myös urheilullinen ja pidän kropasta huolta ja hyvin pinnallisena ajatuksena on myös se, että meneekö kaikki työ hukkaan ja saanko enää ikinä tämmöstä kroppaa, jossa vihdoinki alan viihtymään. Mutta, mulla samaan aikaan on niin kamala vauvakuume, lapsen kaipuu. Tiedän, että lapsi olis varmasti mulle se elämän täyttymys, mutta en voi olla miettimättä, että onko liian aikasta. Silti sitä vaan ei osaa odottaa.
 
N93
Onnea plussista!

On tuo lista omalta kohdalta niin masentavaa katsottavaa, jengi käy 1-4 kiertoa pyörähtää ja mää oon ja pysyn:ROFLMAO: ei mee kauaa niin on yk20. Usko aika vähissä, että onnistuu ikinä. Loppus jo tää paska jollain tavalla. Tässä kierossa pakkotalleteltu ihan sikana, mut ei mitää merkitystä kuitenkaa. Kp 23/29-31. Uskomatonta, kuin hedelmätön voi näin nuori ihminen olla!:poop:
Pahoittelut masentavasta viestistä
 
Kai mä siirryn varovasti plussanneisiin.

Liuskassa oli vähän viiva vahvistunut jo eiliseen verrattuna ja kai sitä digiin ainakin uskaltaa uskoa.

Seurailen keskustelua silti edelleen täälläkin :) Tuun sitten takas jos kaikki ei mee hyvin. Plussatuulia kaikille :love:
 
Ikävä kuulla @tilliina mut jotain toivoahan on aina ennen ku menkat alkaa. Ja jos ei nyt niin sit ens kierrossa :)

@Karvakorvat olis voinut olla ihan mun kirjoittama Flo-kuvaus! :D Mulla kans mittari käytössä ja tikut kans ja kaikki on ylhäällä! Oon ihan into pinkeänä seurannut lämpökäyrää vs tikutettu ovis! Todella mielenkiintoista, mitenköhän ihmiset on pärjänneet ennen kaikkia näitä vempeleitä :D
 
@voittamaton ei ollut syystä mitään. Sähköpostilla kyselin, kun ei siel oo sillee soittoaikaa muuten kuin ajanvaraukselle ja sekin on vissiin aika ruuhkainen nii sähköposti on kuulemma helpoin tapa pitää yhteyttä.

Hyvä että sun menkat alkaa olla ohi (y). Et käynyt aukiolotutkimuksessa?
 
@Jennipä okei! Harvinaisen :poop: kun kroppa ei toimi ollenkaan silloin kun sitä eniten toivoisi. Kolme viikkoa on tolkuttoman pitkä aika odottaa tässä vaiheessa kun olit asennoitunut jo syömään niitä clomeja (n)

En käynyt sit siellä aukkarissa. Sain järkeiltyä, etten todellisuudessa voita siinä välttämättä aikaa yhtään, mutta menetän ison tukun rahaa :ROFLMAO: Ja nythän se ei olisi edes onnistunut, kun nämä luomumenkat on niin loputtoman pitkät. Vieläkin vuotaa, tosin suht niukasti jo.
 
Tulin kertomaan kuulumisia tänne rakkaaseen ketjuun, josta koko vauvan odotus on saanut alkunsa. Aloitin joskus yli 2v sitten tämän esikoisesta haaveilijat ketjun ja pitkään täällä ehdinkin piinailemaan ja haaveilemaan. Lopulta yk 21 ja kolmas inseminaatio toi kauan kaivatun plussan. :love::love:

Nyt tämä plussa on jo yli 7cm pitkä päästä pyllyyn. Tänään ultrassa köllötteli kohdun uumenissa ja vähän innostui liikuskelemaankin. Sydän pompotteli hienosti ja kaikki rakenteetkin mitä ultraaja katseli näytti oikein hyvältä. Niskaturvotuskin oli normaali. Saatiin viisi kuvaa rakkaasta pienestä mukaan. :love::love::love: uskomaton tunne!

Jokainen teistä ansaitsee oman onnen ja plussan ja jokainen sen vielä voi saada. <3
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Ihanaa @Paputoive ! :love:

Täällä kp28/30 tänään testattu taas vaihteeksi uusi nega. Harmittaa yllättävän paljon, vaikka toki se oli tiedossa, ettei tää homma yleensä niin helppoa ole, että eka yk tuottaisi tulosta. Väkisinkin käy mielessä, että mitä jos tässä menee vuosia. Olen ehkä liian suunnitelmallinen ja pedantti ihminen tällaiseen touhuun, jossa kontrolli on luontoäidillä :mad: :X3:
 
Kiva kuulla @Jennipä , että menkat tekee tuloaan, vihdoin :)
Ja @voittamaton , hyvä että menkat alkavat kohta loppumaan.

Täällä vähän laidasta laitaan taas tunnelmat. Eilen oli ystävän häät, ihanat ja kauniit sellaiset. Mutta tosiaan niitä idiootteja kysymyksineen oli taas muutama :( "Ai vuoden ootte ollu naimisissa? No onkos teillä jo lapsia?" ...no ei ole ei... :cry:
Mutta tänään kotiin tullessa pääsin piikittämään ekan Bemfolan ja keskiviikkona olisi ultrapäivä, niin sillai hyvillä mielin, tuntuu että asia etenee, kun saa jotain asian eteen tehdä.

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
N93
@ToukkaHaave87 Noita kyselijöitä ei kyllä meinaa kestää :poop::cry: meilläki on riittäny. Yleensä aivan puolituttuja , suurinosa sukulaisista tietää meijän tilanteen. Oon nähny parhaimmaksi vaan poistua paikalta.:poop:
Hyvä, että hommat etenee!:)
omaa napaa; Mää en äkkiseltää muista, mikä kp on menossa. Joku 20 ja 30 väliltä :LOL: Onpa rentouttavaa, ku ei ees muista. Oottelen vaan, että tipahtaa kirje postilaatikosta tk käynnille!

Mukavaa alkavaa viikkoa !
 
@voittamaton joo huomenna alan syömään :giggle:. On kyl hirmu niukat menkat, mutta onpahan menkat kuitenkin. Oon kyl oottanut tätä kiertoo niin pitkää, et varmaan oon ihan hajalla, jos clomit ei toimikkaan kunnolla. Mut turha sitä nyt tietty on vielä miettiä :rolleyes:.

Onneks siellä vihdoin loppu vuoto. Ei vissiin oo pitkä aika enään ensikäyntiin? Meinasitko aloittaa terolut kuuria jossain vaiheessa?

@ToukkaHaave87 jänniä aikoja siellä, toivottavasti olis lääkitys kohdillaa (y)
 
@voittamaton , onnea menkkojen loppumisesta! Mun keskiviikon ultra on kp12, eli varmaan vähän parempi päivä kuin edellisessä kierrossa, jolloin oli kp10. Mut silloin ykkösasia olikin se aukkaritutkimus ja munasolujen määrä ja koko vähän sivuseikka. Tuun kyllä kertomaan, kunhan Tampereen keikka on keskiviikkona heitetty.
Joo @Jennipä , toivotaan, että olis lääkitys kohdallaan :ROFLMAO: Oliskin eka kerta..
 
Mikä tilanne @tilliina ? Alkoiko menkat vai Ootko vielä testaillut?

Täällä jälleen kerran lämmöt kääntyneet laskuun ja kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina. Edelleenkään ei sitten niin mitään oireita. Aika vaikea uskoa, että olisi nyt tärpännyt. Jos jotain hyvää, niin kierto ainakin toimii niin kuin pitää ihan lämpöjä myöten. Tämä kierto on kyllä mennyt huomattavasti rauhallisemmalla fiiliksellä kuin edellinen. Plussa saa tulla sitten kun tulee. :)
 
@Bluebelle Ei oo vielä alkanut menkat, enkä oo lauantain jälkeen testaillutkaan. Jos ei ala tänään myöhemmin, niin testaan vielä varulta huomenna aamulla. Mut en kyllä usko, että olisi tärpännyt. Olisi sen pitänyt jo lauantaina herkällä testillä testatessa näkyä, jos siellä joku olisi. Mut eipä voi mitään, ihan hyvä kun pääsee taas alottamaan "uuden elämän" näin syksyä kohden mennessä eikä tarvitse ihan heti alkaa voida pahoin :D kyllä näitä hopeareunuksia aina löytyy, kun etsii :D

Sulla onkin sit jännä viikko edessä! Ja muista, että oireettomuuskin voi olla oire ja mitä näitä nyt on ;) pidetään peukkuja! Ja tosiaan, kyllä se on varmaan itsekin vaan rauhoituttava ja yritettävä ajatella, että kyllä se plussa sitten joskus tulee, ei tässä ole mitään hätää :)
 
Hei kaikki, voisin liittyä seuraan, jos sopii. Eka yrityskierto menossa, aiemmin niin säännöllinen 28pv kierto on heti kiusallaan venähtänyt ja menossa öö, kp 44 kai. Tässä mietin milloin kehtaa varata ajan gynelle valittamaan. Kun haluis jo päästä yrittämään uutta kiertoa. Ihan tarpeeksi tullut jo rahaakin käytettyä testeihin jotka aina vaan sitä samaa negaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Tervetuloa @Vesinokkaeläin ! Oliko teillä millainen ehkäisy käytössä ennen yrityksen alkua? Pitkät kierrot on inhottavia, täällä on niistä kokemusta monilla :(. Toivottavasti tasaantuisivat nopsaa sinulla!

Omanapaa: sain ultra-ajan! Alkuu oli puhetta, että ultra ois kp 10-12, mut nyt se onkin vasta kp 14 :cautious:.. No ei kai sillä niin väliä, ehkä vaan parempi näin?
 
  • Tykkää
Reactions: ToukkaHaave87
Kiitos @Jennipä ! Ehkäisynä oli kondomi, viime syksynä lopetin ehkäisyrenkaiden käytön juurikin jotta vältettäisiin se mahdollinen ehkäisyn jälkeinen hiljainen aika. :confused: Mentiin heinäkuun alussa naimisiin. Sitä ennen kyllä meinas stressistä menkat muuttua jatkuvaksi tiputteluksi niin jouduin kaksi kiertoa tahdistamaan primolutilla. Liekö se sitten vaikuttamassa nyt vaikka ei kyse ollutkaan menkkojen siirtämisestä. :(Lohduttavaa kyllä huomata, että monet käy läpi samanlaisia asioita ja monella lopputulos on kuitenkin loppujen lopuksi vauva tuhisemassa rinnalla :love:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 14.8.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 11, hoidot alkaa 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 5, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 13
ToukkaHaave87 30v (mies 29v)...ya 7/16, yk 8
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 8
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 4
Tähtisilmä93 24v (mies 32v).........ya 6/17, yk 3
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
N93.................................................ya 3/16, kkm 2/17, yk 15 / 5 kkm jälkeen
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 1
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 2
Mimpsu93 23v (mies 23v).............ya 6/17, yk 3
Aurink0 23v (mies 25v).................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)..................ya 7/17 yk 1
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v)....ya 7/17, yk 2

Plussanneet 2017:
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä