@vauvahaave- tervetuloa, meilläkin menee ens vuoteen ennen kuin aloitetaan, mutta täällä sitä roikutaan jo
Varoitan, että tätä touhua pitkään seuranneena useimmat päättää aikaistaa yritystä ja aloittavat heti seuraavasta kierrosta kuitenkin jo yrityksen
Täällä joku kyseli pitkistä kierrosta, mulla oli eka kierto Nuvaringin lopetuksen jälkeen 80+ päivää ja sen jälkeen on ollu 35-40 jotain kiertoja. Mulla ehkä johtuu alipainosta yhdistettynä kilpirauhasen vajaatoimintaan, mutta tarkoitus ois varata lähiaikoina gynelle aika ja tarkistuttaa onko mussa muutakin vikaa
Osaisko joku kertoa miltä sellanen kysta tuntuu? Mulla on joku tosi kipeä kohta toisella puolella alavatsaa. Oon miettiny, että onko se lihas vai mikä. Hirveen runsaat menkat tällä kertaa ja olin juoksukisoissa viikonloppuna joiden jälkee alko tuo runsaampi vuoto ja kipupiste ilmestyi... Hyvin jännä, ei juoksua haitannut onneksi
Mutta kunhan ehdin ja kerkeen ni se gyne...
Ja jälleen kerran miten mä muka saan käytyä ne raskausneuvolat, kun oon tätä lääkäriä ja gyneä suunnitellu jo puoli vuotta
@Jennipä alkoiko sulla ne menkat? Ja
@voittamaton loppuiko sulla vai vieläkö jatkuu?