♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@ananasbananas mulla on epäsäännölliset kierrot 30-67 päivän välillä vaihdellut. Ihan pisimmissä kierroissa en ollut ovuloinut ollenkaan ja näitä lyhyemmissä ovis on tapahtunut hyvinkin erilailla päivillä. Mulla tän vuoden puolella lähti kierrot hiljalleen lyhentymään itsekseen, mutta ei vissiin siltikään kunnollista ovista tapahdu. En siis oo kokeillut mitään apukikkoja.
 
@Myrsky10 @Eela- super jännää kun odotetaan ihan samalle päivälle menkkojen pois jäämistä

Mulla oli viikonloppuna kova turvotus ja ma-ke oli kokoajan jotain tunnetta alavatsassa. Sellainen tunne että alkais menkat mutta nyt ei enää mitää ja ihan hirvee ärsytys koko viikon tehnyt melkein pahaa kun en haluaisi olla ärtynyt. Haluaisin testata jo huomen aamulla mutta testissä puhuttiin että hedelmöittymisestä olisi pitänyt kulua ainakin 8 päivää. Huomenna olisi vasta 7...

Kuinka aikaisin yleensä testaatte ja millä testillä?
 
Nää viimiset päivät on niiiiin pitkiä :sleep: Pahinta on, kun koko ajan pelkää menkkojen alkavan minä hetkenä hyvänsä.
Malttamaton teki eilen ekan raskaustestin eli siis dpo 11. En tiedä näenkö näkyjä vai olisko testiin tullu haamujen haamujen haamu, oikeastaan juuri ja juuri erottuva varjo vain. Samanlaiseen pregcheckin testiin tuli viime kierrossa selvä haamu dpo 13, eli pieni toivo elää pelon keskellä :cautious:

Tiistaina oletetun menkkojen alkamispäivän lisäks lähdetään hakemaan parempaa autoa, tietysti sellaista mihin sitten sopis vaunut perään kunnolla :D Mehän siis ollaan jo päätetty vaunut ja turvakaukalo vähän ennen aikojaan, hups... :whistle:

Mites @Eela- ja @VauvaHaaveilija89 teidän piinailu?
 
Onpa kivaa kun täällä on nyt paljon jännättävää! Tsemppiä kaikille piinailijoille :love:

Täällä ollaan vähän huvittuneissa tunnelmissa, hyvähän se on testailla ovista ja lämpöjä et sitten voi olla harrastamatta seksiä oikeaan aikaan :D nyt näyttäisi siltä, että kilkelöidään vaan ennen ja jälkeen nappipäivän kun on menoja sovittuna. Saattaa vähän otsa olla kurtussa anopin kahvipöydässä :ROFLMAO:
 
@Myrsky10 ootte vielä pitemmällä näissä valinnoissa ku me :LOL: oon vasta päättäny tulevan lastenhuoneen sisustuksen. Auton vaihtoa mietittiin farkkuun, mutta katotaan ainaki ensin miten tuon nykysen mesen kans pärjää. Ei haluttais luopua siitä ja vaihtaa perhemalliin:p

Testi näytti vieläkin negaa, menkkoja ei kyllä näy. Ihan miniminimaalista iiiihan vaaleenpunasta vuotoa tuli aamulla, mutta sen jälkeen ei mitää. Vielä on siis toivoa :D
 
Täällä taas vastapainona venailen menkkoja kovasti. Odotin niitä jo eilen, eikä niitä oo vielä tänäänkään kuulunut :mad:. Jospa asiasta täällä valittaminen auttais. Otin viimesen terolutin siis tiistaina. Viimeks terolut kuurin jälkeen meni kolme päivää, että menkat alko ja nyt on neljäs päivä menossa. Vaihteleehan tuo, mutta ärsyttää. Olis hyvä aika alkaa menkat nii menis ensikierron ultrat sun muun sopiville päiville omien ja miehen aikataulujen kannalta.
 
Kiitos kysymästä @voittamaton , tänään alko vihdoin menkat, 3pvä viimesen terolutin jälkeen. Olin jo eilen ihan valmis repimään peliverkkarit ja toteemaan itteni totaalisen rikkinäiseks, kun mulla menny aiemmin vikasta terosta 2pvä menkkojen alkuun. Mut onneks vihdoin tänään alko vuoto ja maanantaina pääsen soitteleen polille ultra-aikaa.
@Jennipä , kyllä ne sieltä tulee, malttia (y) (Täällä paraskin puhuja :whistle:)
 
Täällä alkaa yrittäminen olemaan askeleen lähempänä, kohta lopetetaan ehkäsy, mutta jatketaan keskeytetyllä/varmoilla päivillä :D. Käskin miestä jo harjotella, totes lopuksi vaan että hups, unohin :ROFLMAO:
 
Pyydän heti anteeksi pelkkää omanapailua, nyt ei pysty muuhun.

Nyt todella pelottaa miten tällä kertaa käy, siinä se nimittäin on, haalea viiva :love: Luonnossa näkyy kuvaa paremmin ja luonnossa se on ihan varmasti haaleanvaaleanpunainen eikä harmaa viivanpaikka ja tuli testiajalla. Tehty päiväpissasta dpo 14 (väristä päätellen aika laimeasta sellaisesta).

http://aijaa.com/kcqYWV

Edellisen kierron kemiallisessa alkoi tiputteluvuoto 2 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, nyt ei ole vuotoa näkynyt ja huomenna ois menkkojen alkamispäivä.

Huomenna aamulla pelonsekaisin tuntein uusi testi, jos vuoto pysyy poissa :cautious:
 
@Karvakorvat Onnea yrityksen aloittamiseen!

@Myrsky10 Kyllä tuossa viiva näkyy! Toivotaan, että vahvistuu eikä katoa:geek:

Täällä yk4. Eilen alkoi menkat pari päivää myöhässä. Käytiin myös ostaan täksi kierroksi greippimehua, jos auttais :LOL: Oli muuten pikkusen vaikea löytää, käytiin seitsemässä kaupassa ennen ku löytyi pari purkkia. Kaikissa muissa tyhjät hyllyt tai ei ollenkaan valikoimassa:ROFLMAO::ROFLMAO:

Mitä "kepulikonsteja" muut on kokeillu? :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

@Myrsky10 haamuhan siinä näkyy :love:

Tässä kuvaa omista aamun testeistä:
http://aijaa.com/mh8TuE

Ehkä nyt uskallan itseni plussanneisiin jo lukea. Lomamatka tuli kyllä mahtavaan aikaan, en tiedä olisinko viime viikosta muuten selvinnyt. Edelleen eletään jännittyksessä, mutta tuo eka viikko oli kyllä jo pieni erävoitto. Aika oireetonta on, rinnat hieman arat ja välillä koviakin (pelottavia) jomotuksia alavatsalla ja -selässä, mutta mitään vuotoja ei ole näkynyt niin kuuluvat kai sitten asiaan.

Nyt täytyy sitten varmaan sanoa ainakin toistaiset heipat, onnea ja tsemppiä kaikille yritykseen ja haaveiluun :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Moi!
Täälä yksi haaveilija lisää.. Joudumme odottamaan ensi vuoteen ennenkun voimme miehen kanssa aloittaa yrittämisen ja sen odottaminen on yhtä piinaa. Haluaisimme molemmat niin kovin lasta että luetaan vaan kaikkia opuksia ja ihmetellään vauvatarvikkeita, vaikka vielä aivan liian aikaista.
Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Onnittelut @Myrsky10 ja @Linnn plussista! :love:

@Kumiankka1 omat kepulikonstit loppuu yleensä pikaiseen googletukseen, jonka perusteella mun keksimissä touhuissa ei koskaan oo mitään järkeä :ROFLMAO: mutta jalkoja pidin ylhäällä seksin jälkeen tässä kierrossa, vaikka sekin ilmeisesti on ihan turhaa :D en ole itse kokeillut greippimehua vielä, mutta varmaan senkin aika tulee kun epätoivo kasvaa...:whistle:
 
Onnea @Myrsky10 ja @Linnn ! :love:

Täällä on nyt häät tanssittu ja oli kyllä ihana päivä, joka jatkui pitkälle yöhön. Vieläkin itkettää onnesta :love:

Viikon päästä pitäisi alkaa menkat, tänään kp 23/30. Eli varsinainen piinaviikko alkoi ja varmaan oireita pääse kyttäämään nyt ihan tosissaan. Onneksi myös häämatka alkoi, niin on muutakin mietittävää. Mutta pakko sanoa, että eilen ja tänään on ollut hirveä nälkä koko ajan ja tänään myös pientä pahoinvointia. Voi toki johtua myös siitä, että hääväsymys purkautuu :ROFLMAO:
 
@vauvahaave- tervetuloa, meilläkin menee ens vuoteen ennen kuin aloitetaan, mutta täällä sitä roikutaan jo :D Varoitan, että tätä touhua pitkään seuranneena useimmat päättää aikaistaa yritystä ja aloittavat heti seuraavasta kierrosta kuitenkin jo yrityksen :ROFLMAO:

Täällä joku kyseli pitkistä kierrosta, mulla oli eka kierto Nuvaringin lopetuksen jälkeen 80+ päivää ja sen jälkeen on ollu 35-40 jotain kiertoja. Mulla ehkä johtuu alipainosta yhdistettynä kilpirauhasen vajaatoimintaan, mutta tarkoitus ois varata lähiaikoina gynelle aika ja tarkistuttaa onko mussa muutakin vikaa:ninja:

Osaisko joku kertoa miltä sellanen kysta tuntuu? Mulla on joku tosi kipeä kohta toisella puolella alavatsaa. Oon miettiny, että onko se lihas vai mikä. Hirveen runsaat menkat tällä kertaa ja olin juoksukisoissa viikonloppuna joiden jälkee alko tuo runsaampi vuoto ja kipupiste ilmestyi... Hyvin jännä, ei juoksua haitannut onneksi:LOL: Mutta kunhan ehdin ja kerkeen ni se gyne... :D Ja jälleen kerran miten mä muka saan käytyä ne raskausneuvolat, kun oon tätä lääkäriä ja gyneä suunnitellu jo puoli vuottao_O

@Jennipä alkoiko sulla ne menkat? Ja @voittamaton loppuiko sulla vai vieläkö jatkuu? :)
 

Yhteistyössä