♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ou nou.. Jopa tullu viestiä tänne..
Minni90 joo täällä myös normaali painon ja alipainon rajalla. Ei tarvi edes miettii että vedänkö sipsipussin vaivai en kun ei vaan liho.

Täällä alkaa kohta oviksen tikuttelu.
 
Kiva kun on uusia tullut linjoille. Tervetuloa yhteisesti uusille. Minä kävin eilen ostamassa kaupasta ovistestejä ja tein jo ensimmäisen testin illalla (kp11). Tikkuun piirtyi kaksi viivaa, joista testiviiva haaleampana, eli nega vielä. Nyt vaan testailemaan ja katsomaan vahvistuuko viiva ja tuleeko plussaa. Toivottavasti tulisi. Jotain nippailuja alamahalla on jo ollut kp 7 lähtien..?
 
Täällä monella näköjään jännät päivät menossa, joten toivotaan paljon plussa tuulia (y) Tulkaa sit kertomaan miten kävi.

Ja tervetuloa kaikille mukaan! Kiva, että näin iso porukka jo kasassa :)

Annataika toi stressaaminen on täälläkin tuttua. Yritän pitää itteni rauhallisena ja tyynenä, mutta silti kun ovulaatio mennyt tuntuu että koko pää räjähtää kun ajatuksia ja tuntemuksia tulee niin paljon.

Mulla olis menossa nyt kp 7 - 26/53 (...), ja tässä just päätin että ovulaatiota alan tikuttamaan siinä kp 10-12 tienoilla. Vaikka viime ovulaatio olikin vasta kp 24, niin elättelen toiveita tän mun kierron tasaantumisesta :D Katsotaan miten käy.
 
Joo ja yhtään ei helpota tätä se että mulla on valehtelematta lähes kaikki lähi ja ystäväpiirissä perheellisiä ja lisää vaan tulee. Tottakai olen onnellinen niiden puolesta mutta väkisinkin se vaikuttaa myös mun mielialaan ja siihen että ajattelen miksi en minä.. Ja sit kaikki sanoo, että älä mieti niin tulee se sieltä. Alussa kun oli vasta muutamia kuukausia mennyt niin en pahemmin ajatellutkaan mut mitä pidemmälle mennään niin ajatukset alkanut pyörii liikaa siellä vauva haaveissa. (n)

Mites muut, kuin paljon tulee asiaa mietittyä vai olenko vaan tämmönen persoona joka miettii aina kaikkea liikaa....o_O :LOL:

Jännääjille nyt (y):love:
Ladygreen, peukkua jos vaik kehosi tekisi temput ja tasaantuis!

Mulla on nyt kp13/28-31
Vois alkaa tikuttaa. Tänään aamulla nousin ylös sängystä ja sit valahti kirkasta pikkihousuihin. Toisaalta.. Tää on aika normaalia että melkein päivittäin mä vuodan tuota valkovuotoa välil enemmän ja välil vähä vähemmän mutta päivääkään en muista että ei ois valunut..:/ onkohan tääkään normaalia.. Ja menkkakivut on jotain niin järkyttävää ku puukolla hakkasi alapäätä. Oon jäänyt kouluaikoina pois tunneilta ja töissä joutunut iha pysähtyy tai menee vessaa kippuraa.

Sorry, tulipa romaani.:ROFLMAO:
 
Paputoive, mitä testejä sulla on käytössä? Ehkä se munasolu siel nippailee ja ilmottelee että "hei niitä siittiöitä tänne nyt rutkasti, mulla alkaa olla lähtö lähellä etiäpäin" :ROFLMAO:(y) joo vähä oon väsynyt.. :LOL:
 
Peukkuja teille jotka pääsette kohta testaamaan.

Täällä kp 16 kaavinnan jälkeen eikä merkkejä ovulaatiosta. Lämmöt kyllä ihmeen korkealla, kuin ovis olisi jo ollut, joten tuskin ovuloinkaan ennen kuin laskevat. En usko että olisin ovuloinut aiemmin, tiputteluvuoto jatkui kuitenkin 12-13 päivää (silloin en mittaillut lämpöjä) ja sen jälkeen on lämpö ollut koholla. Tosin mulla on myös lievästi flunssanen olo...

Sellaista ei olekaan vielä käynyt, etten ovuloisi. Ja yleensä aina kp 14 tienoilla. Toivottavasti nytkin ovuloisin eikä kierto ihan hirveästi venyisi keskenmenon ja kaavinnan takia...
 
Mulla oli kesällä yhesä kierrosa kaikki maholliset oireet ja luin kaikkia palstoja aamusta iltaan joten oli tosi kova pettymys ku menkat alkoki! Nyt oon saannu ajatuksen noihin häävalmisteluihin mut tottakai sitä väkisinki seuraa kiertopäiviä yms. Just nyt viikonloppuna oli ovis ja tuli puuhailtua monena päivänä :LOL:
 
Täällä taas Kp1 ja yk ties kuis mones. :(
Heti aamulla herätessä menkat alkoivat kuin haluten sammuttaa eilen syttyneen toivonkipinän. Olen ajatellut että jos nyt puoleen vuoteen tärppi ei käy niin pitää kääntyä lääkärin puoleen.
 
Täällä ollaan eilen illalla kun pääsin töistä niin peittoa heiluteltu, tosin myöhäseen meni. Tänään aamulla tein ovistestin ja sain hymynaaman. Toissapäivänä? testasin ja ei tullut mitään. Saa nyt nähdä mitämitä tapahtuu. Eli tänään ja huomenna kovasti pupuillaan.
Nyt kkaikki peukkuja pystyy! (y):rolleyes:
Olisi jo aika onnistuao_O
 
Voi ei Kelokettu, mä jo niin toivoin, että siellä olis napannu! :(

Mä en ole itse kova stressaaja, niin en ole vielä vauvahommia stressannut. Ja suoraan sanottuna elämä olis helpompaa, jos vauva sais alkunsa vasta melkein vuoden päästä, mutta päätettiin joka tapauksessa alottaa yrittäminen jo nyt. Ei kai sitä ikinä ole mitään täydellistä hetkeä! Ja siis helppohan mun on nyt sanoa, etten stressaa, jos nyt ei oikeesti vuoteen mitään tapahdu, niin sitten luultavasti olen hullun stressaantunut :D Meillä on myös häämatka varattuna joululomalle ja itseäni lähinnä stressaa se että miten matkustus sujuu mahdollisesti raskaana (kellään kokemuksia?).
 
Annataika kyllä täältä ainakin löytyy ajattelija, joka päivä on vauva-asia mielessä, eikä rauhaa saa, en tiedä tressaanko asiasta, varmaankin jonkin verran. Liian kova tressi ilmenee mulla yleensä pahana olona, sitä ei ole. Mun lähipiirissä alkaa myös vauvoja olla reilusti ja tuloillaan, olen kyllä tosi onnellinen että toisilla onnistuu, ja toisaalta kun ei tiedä miten vaikea tilanne muilla on ollut. Mutta totta kai se harmittaa, joka kerta kun kuulee uuden vauvauutisen, että miks ei meille... ps. mulla on kanssa ihan kauheat menkkakivut, kiva ku löytyy muitakin jotka makaa lattialla kippurassa jos ei ole ottanut tupla-annosta särkylääkettä riittän ajoissa. Onnkes kivut kestää vain yhden päivän.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, ite oottelen menkkoja viikonlopulle, pääsee sitten antamaan seuraavan verikokeet lapsettomuustesteihin. Vai oisko pientä toivoa vielä etteivät tulis. Meillä on kans häät reilun kuun päästä, ois kyllä paras häälahja!

Tsemppiä kaikille ja isot plussatuulet!
 
Annataika täällä pidetään peukkuja kovasti pystyssä, toivotaan että nyt tärppäisi (y) Tuu pitää ajantasalla kaikista oireista ja "oireista" niin pähkäillään niitä sitten täällä :D

Ja toi palstojen selailu ja oireiden kuuntelu pahoissa vauvahöyryissä on täälläkin päin hyvin tuttua hipeltäjä89!!! :D

Kelokettu pahoittelut menkkojen alkamisesta, sitä ei kyllä kellekkään toivoisi näissä merkeissä (n)

Minni90 oi ihanaa, mäkin haluisin johonki lämpimään suunnata talveksi. Raskaana matkustamisesta ei kyllä mitään hajua, kun esikoisesta täällä haaveilen :LOL:
 
Paljon onnea swipulit ja Ellanolla!!
Minni90 mä mietin kans tuota matkustusta ku meillä ois tarkotuksena lähtee häämatkalle helmi-/maaliskuusa.. Ja toivon niin, että oisin jo sillon raskaana.
Mulla on toiveet korkeella täs kierros ku tuli ovis hyödynnettyä hyvin ja tulee taas kova pettymys jos ei tärppääkkään :(
 
Moikka. Pakko oli ihan tulla kysyyn et MlRA onko sun menkat vielä alkanu sen nuvaringin jälkeen? Ja jos ei niin meinasitko mennä sinne yksityiselle?
Oon taustaillut kaun ja kirjoitellu 3-kymppisiin ihan vasta niin pakko oli kysästä. Tuntuu hullulta vaan yhtäkkii kysyy näin henk.koht täältä puskista mut sit mietin et HALOO tää on keskustelu palsta :LOL::LOL::LOL:
 
Onnea ihan hirmuisesti Ellanolla! Ja varovaisesti onnittelen swipulit sinuakin. :) Ihanaa että ollaan saatu plussia tänne esikoisten haaveilijoihin. Päivitän listaa maanantaina, laittakaa jokainen päivitettävät tiedot PUNAISELLA! Tietojen kerääminen huomattavasti helpompaa niin. :)

Omaanapaa sen verran että kp14/28-33. Odottelen ovista ja tikuissa tummumista näköpiirissä, mutta negatiivinen edelleen on. Jännäilen kovasti ehdinkö saada plussaa nyt viikonlopun aikana, sillä mies tulee tänäiltana ja lähtee taas sunnuntaina. Jos ovisplussaa ja ovista ei kuulu vielä niin pitää luottaa sit siihen et simpan elelis sisuksissani taas siihen saakka kunnes mies tulee uudemman kerran. Nyt viikonlopun pidän palstataukoa. Laitelkaa päivityksiä kuitenkin tulemaan niin maanantaina päivittyy lista. :)
 

Yhteistyössä