Paputoive, mä olen kans joskus miettinyt onko mulle riittävän pitkä toi luteaalivaihe, kun mulla on mun muistaakseni kanssa ollut jotain vaan 11 päivää se joskus. Lopetin kuitenkin sen murehtimisen, kun gynellä käydessä se kysyi olenko tehnyt ovulaatiotestejä ja sanoin, että olen, mutta se ei tarkemmin sit kysellyt, että missä vaiheessa kiertoa ne on näyttänyt plussaa. Oon ajatellut, et varmaan ne sit alkavat siellä hoidoissa tota asiaa selvittämään, jos niihin joudutaan. Vähän jopa harmittaa, kun en tajunnut siellä gynellä kysyä kaikkia asioita mitä piti. Mähän olin tosiaan ihan valmistunut siihen, että jotain vikaa sieltä löytyy, kun vauvaa kuulu ja sitten kun ei mitään vikaa löytynyt, niin menin ihan sanattomaks ja mietin autossa sieltä lähtiessä, että "ainiin piti kysyä sitä ja sitä".
Kinder_Kitty, tsemppiä! Hyvä kun sait ne lääkkeet ja toivotaan, että niistä olis apua. Onneksi tammikuuhun ei oo enää, kun kolme kuukautta ja toivotaan, että se menis nopeesti. Meillä on sama tilanne, että tammikuussa tulee vuosi täyteen. Oon kyllä ajatellut, että jos marraskuussakin vielä tulee menkat niin alan jo varailemaan lääkärille aikaa pikkuhiljaa, että saatais se lähete niihin hoitoihin. Meillä ei oo mahdollisuutta mennä yksityiselle ja jos puoli vuottakin voi joutua odottamaan sitä hoitoihin pääsyä, niin onpahan sitten se lähete edes vetämässä. Voihan sen lähetteen sitten perua, jos tulenkin raskaaksi (huomaatteko kuinka positiivinen oon.
)
Tuntuu kyllä kamalalta jos puoli vuotta joutuu odottamaan sinne pääsyä, vaikka ehkä se hetken hengähdystauko voi tehdä ihan hyvääkin tästä yrityksestä.