♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos onnitteluista paputoive :) jep toivotaan et sais jotain apuja.. ikävää kun kierrot tän pitusia..ja tammikuussa kuitenki jo tulee vuosi yrityksen aloituksesta mutta yk on vasta 5 kun kierrot mitä on..
Onko teillä muilla millasia ovis oireita? itellä ei oo sitten minkäänlaisia oireita ei limoja,ei haluja,ei rintojen arkuutta koskaan, tästä syystä epäilenkin etten ovuloi. Toivottavasti määräis gyne ees jotain lisä verikokeita tai jos vois ees määrätä jotain mikä sais aikaan ovulaation..ensiks tietysti täytyy varmaan jotenkin nähdä et tapahtuuko ylipäätään ettei turhaan määrätä.. kuhan ees sitä terolutia sais.

Turhauttaa niin kovasti oma kroppa.
 
Hipeltäjä89, harmitukset, mutta toisaalta ehkä hyvä niin saat häissä ottaa alkomaholia ja juhlia päivää!:) tsemppiä uuteen kiertoon!:)

Täällä vielä menkkoja odotellaan tulevaksi..:( nyt menossa kp. 29/28-31... Piinallisen piinalliset päivät.
 
En oo vielä testaillu. :) Ei oo mitää oireita sinne päinkään että mahassa ois matkustaja. Aattelin odottaa tuonne 31-32 kiertopäivää.. Tai jos ei huomenna ala niin voisin ppäästää itteni piinasta ja testata. Kyllähän se varmaan jo näyttäis. Negaa kylläkin pelkään..
 
Annataika tuohon voisin sanoo, että mulla oli alkuviikosta sama juttu. Olin varma että menkat alkaa koska kivut oli sen mukaset. Ja ei ainuttakaan oiretta viitaten nyyttiin, mutta kuitenkin plussasin. Ensin ajattelin että raskautuminen on helppoa koska aina on toitotettu että suunnilleen hipasusta pamahtaa paksuks ja toiseks että heti alkaa oireet ja alat oksentamaan heti plussan jälkeen. Väärin. :eek:
 
Henttis, tuo kuulostaa kyllä ihan hyvältä vielä. Mutta eiköhän ne sieltä tule. :(
Toki onhan tässä vielä päivä aikaa toivoa parasta.:) mutta luulisi että testissä näkyisi haamua jo tässä vaiheessa:eek: toki erilaisia ollaan kaikki:)
 
Mulla dpo8 meneillään, jos ovis oli viime viikon torstaina (silloin on mahkuja että päästiin hyödyntämään), mut jos oliki keskiviikkona niin sit dpo9 meneillään eikä mitään piinailtavaa koska seksiä vasta to-iltana.

Mulla on huomenna ne juhlat tiedossa ja pähkäilin miehelle että uskallankohan juoda, jos vaikka olisin raskaana. Se tokaisi vaan kylmästi että "et oo raskaana". Meni kyllä niin tunteisiin... :cry: Takana pari yövuoroa ja yövuorojen jälkeinen masis... tai sitten tää on pms-huuruilua ja mies on oikeassa.

Ei oo kyl mitään mainittavia oireita. Ajoittain on joku tissijomotus ollu ja mahaa nipistellyt ja finnejä naamassa, mut veikkaan kaikkien liittyvän vaan tuleviin menkkoihin. Toivo on kyl menny.

Mietin että testaisin huomenna ennen kemuja, mutta jos vaikka sattuisinkin olemaan raskaana niin tuskin näkyis mitään vielä raskaustestissä ja negaa en halua nähdä. Toisaalta vois kokeilla ovistestiä, mut vaikka siitä tulis plussa nii sekään ei kerro yhtään mitään. :D On vaikeeta...
 
Hipeltäjä89, mulla on tänään kp28 ja täällä on menkkoja odoteltu taas pettymyksen ja pelon sekaisin tuntein. :LOL: Tosi rasittavia nämä kierron viimeiset päivät, kun koko ajan ramppaa vessassa kattomassa, että nytkö.
En yhtään jaksa uskoa, että olisi tärpännyt taaskaan. Tässä kierrossa oli viimeisimpiä vippaskonsteja käytössä, jota ei oltu vielä kokeiltu, pre-seed liukuvoide ja yhdestä blogista luin, että oviksen aikaan juodut kännit vois auttaa, niin tulipahan sekin testattua. :D
Mahdollisia oireita en viiti ees luetella, kun todennäkösesti nekin on taas vaan mielikuvituksen tuotetta, niin kun joka kerta tähän asti. :rolleyes:

Vähän turhautunut olo on ja jotenkin etukäteen surullinen, jos uusi kierto taas alkaa. :(

Niin ja tosiaan, kun kävin siellä gynellä kp11 niin silloin gyne epäili oviksen tapahtuvan kp13. Oon huono laskemaan noita dpo:ta, mutta olisko mulla siis tänään dpo15? Mä en tikuttanut tässä kierrossa, kun ihan sillon joskus ennen ovista ja sit lopetin tikuttamisen, kun gyne näki siellä selvästi oviksen olevan tapahtumassa.
 
Viimeksi muokattu:
No hyvä, oon mä sit aina laskenu ne oikein Paputoive. :) En tiedä tekisinkö, luultavasti en ainakaan ennen keskiviikkoa. Mulla kesällä kesti yksi kierto 31 päivää, ennen ei oo niin pitkää kiertoa ollut ja silloin oli jo toiveet niin korkeella, mutta kuitenkin menkat alkoi. Mieluummin odotan, kun nään sen negatiivisen testin. Oon kyllä aika varma, että ne menkat sieltä tulee vielä viikonlopun aikana. Kyllähän sitä tietysti toivoo, että ei tulis, mutta en jotenkin jaksa vaan enää uskoa.
 
Mä kans nyt opein, että mielummin oottelen pari ylimäärästä päivää mitä testaan liian aikasin negatiivisia :( Mutta nythän se on helppo sanoa, toisin se sitte on ku oottelee menkkoja ja juoksee vessasa kattomas ja ostelee testejä roppakaupalla :D
 
Hipeltaja89 ihanaa, oot menossa naimisiin :) joo parempi jattaa stressailut vahemmalle, voi olla etta haiden kynnyksella tulee muutenkin stressailtua! Meilla oli tarkotus ettei edes aloiteta ennen haita kun sitten jos olis raskaaksi pamahtanut niin ei olis kylla mekko varmaan menny edes paalle.. sen verran tiukkaa teki muutenkin :D ja oli kylla mukava etta ei tarvinnut sitten haissa stressailla. Siina on jannitys muutenkin korkealla. Otin alkoholia muttakohtuudella ja tulipa melkein enemman juotua vetta kun mitaan muuta :) jotenkin ei edes silloin tehnyt mieli mitaan hirveeta hiprakkaa vetaa.
Hyva se on aloitella sitten haiden jalkeen :)
 
Kyllä täsä alkaa aikalailla jo jännittään pumpulipallero! :D Mä muutenkin juon alkoholia aika harvoin eli ei häisäkään tuu kyllä mitään kännejä veettyä :D Meillä oli alunperin tarkotus mennä vuojen päästä naimisiin, koska alotettiin alkuvuojesta tämä vauvan yrittäminen.. Kesällä päätettiin, että mennäänki jo nyt ku ei tärppiä kuulunu.
 
Mulle voi päivittää että yk 12. Menkat alkoi tänään. Kävin ostamassa nyt tähä kiertoon greippimehua, :ROFLMAO:jja aattelin myös säännöllistää esimerkiksi kerta päivässä juomaan beroccaa. Mitähän tähän muita poppakonsteja keksis..voi epätoivo.
 
Hipeltaja89 haat on kylla ikimuistoinen juttu :) ehka parempikin, etta teilla ne haat nyt niin sitten ei sen takia tarvitse stressailla ja jos tuleekin raskaaksi siina valissa ym.
Itsekaan en pahemmin alkoholia kayta, mutta oli ihan kiva ettei tarvinnut varoa kun kilisteli alkumaljaa ja kun juhlissa loppuillasta tarjottiin useammalle shotteja. Sita myos jannitin, etta jos olisi raskaaksi aiemmin tullut ja ollut paha olo ja kauhea vasymys ym niin ei olisi samalla lailla jaksanut. Muutenkin jo jannityksesta melkein pyorryin :D sen verran tunteet pinnassa sina paivana :)

Annataika eipa siita varmasti mitaan haittaakaan ole, jos tekee pienia muutoksia esim tuo greippimehu tai vitamiinit :) Tsemppia uuteen kiertoon!

Itsellani luultavasti haamujen haamu kun tihrustelin eilen ja tanaan.. tosin ei nayta viela niin vahvalle, etta siita selkeeta kuvaa saisi. Onhan tama vahan aikaista, menkat pitaisi alkaa ensi keskiviikkona.. toivottavasti viiva vahvistuu ja menkat jaa pois!
Itse en koskaan ole raskaustestiin saanut mitaan haamuja ym mutta ovistestiin kaikennakosta viivaa saa helpommin?
 
Pumpulipallero, paljon onnea haamusta!!! Toivottavasti se sieltä vahvistuu! Jännään täällä sun puolesta!

Hipeltäjä89, onnea häihin teille! Ite menin just kesällä naimisiin, ja oli kyllä paras päivä ikinä! Ja vaikka kaikki kovasti vauvaa toivotaankin, niin varmasti päivä sujuu paremmin esim ilman morsiamen pahoinvointia... Meillä oli yks mun kavereista rv8, eikä ollut kuin muutamalle kertonu, mutta ei voinu mennä edes samaan huoneeseen tarjoilupöydän kanssa :D

Paputoive, kyllähän sitä monet tietämättään ryyppäilee alkuraskaudesta. Jos testi näyttää negaa, niin ei kai sitä yksien juhlien takia tarvii stressata? Tai näin mä ainakin ajattelisin! Hauskaa iltaa!!

Itellä menossa kp 11/29, eli ei mitään jännää. Onneks mies on nyt reissussa ja tulee huomenna takasin, niin on oviksen aikoihin kotona :D Niin ja greippimehuhyllyn ohitin vielä eilen kaupassa, vaikka vilkasinkin. Ehkä ens kuussa tipahtaa ostoskoriin...
 
Minni90 hyva etta sulla mies kerkeaa oviksen aikoihin kotiin :) itse kanssa join greippimehua yhdessa kierrossa, mutta en kylla tainnut tarpeeksi aikaisin sita aloittaa, muistin tyyliin pari paivaa ennen ovulaatiota :D no ehka kokeilen sita ensi kerralla jos nyt ei tarppaa..
Saa nyt nahda tuon "haamun" kanssa vahvistuuko. Mietin jopa etta uskaltaako tanaan ottaa viinia (ollaan menossa kaverin synttareille) jos se onkin plussa. Mutta talla hetkella todella haalea haamu? En nyt vielakaan tieda viitinko sita viinia.. tuskinpa siita lasillisesta mitaan haittaa on jos hadin tuskin mitaan testissa nakyy?
 
Pumpulipallero varovaiset onnittelut. Jännään että plussa vahvistuisi.(y)
Mustikk4 ja annataika tsemppiä uuteen yritykseen. Elkää vielä lannistuko, kyllä me kaikki vielä plussa saadaan.
Omaan napaan kuuluu vaan odottamista. Kp 18/28 joten testaamista odotellaan. Ovis kyllä saatiin hyödynnettyä vaikka miehelle on tullut suorituspaineita. Hän alkoi stressaamaan laukeamisesta vaikka ikinä ei ole ollut mitään ongelmia.:unsure: Itse yritin pitää makkaripuuhat hauskoina erilaisin tempuin. Kyllä se itseäkin stressaa ettei vauvaa kuulu mutten halua näyttää sitä miehelle ettei se rupea entistä enemmän hermoilemaan omasta mieskunnostaan.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Annataika ja Mustikk4!

Mistä kaupasta ostatte greippimehua vai ostatteko ihan greippejä ja puristatte niistä ite mehua? :D En oo nimittäin mistään kaupasta löytäny greippimehua, kesällä yritin ehtiä..

Pumpulipallero ja Minni90, ehkä onki toisaalta hyvä ettei nyt tärpänny jos oiski häisä kauhee turvotus ja pahoinvointi. Ja ois varmaan perheille selvinny samantien et oon raskaana :D Ja mä haluaisin kummiski oottaa ekaan ultraan ennenku kerrotaan vanhemmille :)
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero

Yhteistyössä