♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

henttis tee testi uudelleen parin päivän päästä ja seuraa onko tummentunut. Vaihtoehtoisesti voit tehdä viikkonäytöllisen digin ja viikon päästä uuden ja seurata onko viikot edenneet. Hcg nousee alkuun aika hitaasti, mutta parissa päivässä arvon pitäisi tuplaantua, joten tummumista pitäisi tapahtua. Toki hcg:n nousu on yksilöllistä. Toivotaan että kaveri pysyy kyydissä. En usko että vkl illanistumisilla on ollut merkitystä noin alkuvaiheessa, mutta toki vaikeahan sitä on kenenkään varmaksi mennä sanomaan. Tiedän monia lapsia joiden äidit on ennen raskaustietoa (juurikin piinaviikoilla) olleet juomahommissa eikä lapsissa ole mitään poikkeavaa. Toki ymmärrän huolesi, itsekin mietin uskallaanko ottaa alkoholia kun juuri sellaiset päivät ettei testissä vielä näkyisi, mutta todennäköisesti on jo kiinnittynyt. Mietin kans jos tekisin testin kuitenkin. Vaikka tuskin siinä mitään noin aikaisin näkyisikään... ja tuskin on tärpännyt muutenkaan.
 
Jännästi me eletään samojen ajatusten äärellä. Itse testasin tosiaan eilen ovulaation eli nyt ollaan jännän äärellä, että tarttuiko mitään mukaan. Mutta sitten iski (liioiteltu) ressi, että apua mitä nyt voi enää tehdä. Voiko lähtee salille, voiko juoda energiajuomaa, voiko ottaa saunaoluen, voiko polttaa (siis minähän olen lopettanut, mut iski ressi :D). Toisaalta, ehkä tää stressaaminen on pahempaa kuin normaali elämä. Jotenkin vaan silti tuntuu, että tämäkin kerta päättyy pettymykseen.
Paputoive, koskaan ei voi tietää. Tsemppiä ja jaksamisia! <3
 
Mä oon tullut siihen tulokseen noitten aiksempien stressailujeni kanssa, että omaa elämääni elän normaalisti niin kauan kunnes näkyy plussa testissä :cautious: Ja tällä "omalla elämällä" siis tarkotan juurikin tuota viinin juontia tai kahvin litkmistä ja muuta "välteltävää" tekemistä. Koska muutenhan tässä voisi heittäytyä elämään raaskaana olevan elämää ilman että siellä mahassa mitään edes on :D

Mä odottelen tässä ovista ja jos viime kierron tahtia seurataan niin sen tulisi ajoittua torstaille. Ovistestit on alkanut tummentumaan ja mahassa tuntunut sellaisia nippailuja. Myös vv alkanut tulemaan, joten tämän johdosta ilmotin miehelle että seuraavat kolme päivää tullaan kyllä pupuilemaan niin paljon että !!! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: henttis ja Mils
Juu eiköhän normaalin elämän eläminen ole ihan ok ennen plussaa :D Kyllä ne pikku masuasukit on sitkeitä kavereita :)
Mut ääh ihan hirvee tuska kun joutuu pari viikkoa arvuuttelemaan, että tarrasko vauva mukaan vai ei. Varsinkin kun tuo mun mieheke on semmonen et se jännittää vasta kun testiä tehdään. Siis haluaa tosi paljon lasta ja on prosessissa täysillä mukana, mutta toimii eri tavalla kuin mie oviksen jälkeen. Voivoi, oonpa malttamaton :D

Oih, pupuiluaika ladygreenillä ;) Pääset pian taas jännäilee :p
 
Uskon myös siihen, että jos elämää alkaa rajottaa jo ainakun raskautuminen ois ollu mahdollista niin aika kauan ois saanu jo rajottaa :D kuitenkin pitäs elää suht stressitöntä elämää. :)
Vaikkakin totta kai se vähänenkin alkoholin käyttö jää nyt tähän jos toi sattus vaikka ihanihan oikee plu!sa olemaan. Mitä muuta pitää jättää pois?:D tai lisätä? Uskosin kahvin jäävän pois heti kun ekan kerran sitä yökkää ( jos yökkää) hyh hyh.
 
En minäkään rajoita elämääni ennen kuin plussan saan varmasti.. Elän normaalisti kuin tähänkin asti.
Henttis kerrohan tänne sit onko lähtenyt tummentumaan. Onks sulla mitään oireita ? :)

Plää. Mulla tuli tänään ruskeaa valkovuotoa? alushousuihin.. Eli menkat ilmeisesti nyt ilmoittelee itsestään. Nyt kp.27/28-31
:(

Tästä nyt sitten siis ilmeisesti uuteen kiertoon ja vielä enemmän pupuilua jos se enää on mahdollista :'D
 
Annataika sehän tässä just huolettaa kun ei kerrassa mitään oireita. Paitsi ajoittainen menkkamainen vihlonta ja "polttelu". Niin ja sunnuntaina ei juoksulenkistä tullut mitään kun tisseihin sattui liikaa, muuten nekään ei erityisen arat,ehkä hieman turvonneet kuten menkkojenkin aikaan. Tänään tein kotiin tullessa neljän jälkeen taas ovis testin :)D) ja se kyllä tummui mutta ei yhtä räikeästi entä eilen. Aamun raskaustesti oli kyllä selkeempi viiva entä eilisen illan. No nyt eikun kotiuttamaan läjätestejä, jos on hyviä vinkkejä merkeistä ym, niitä otetaan vastaan. Mies katsoi aamulla tuota liuskatestiä ja pohti pitäiskö hakee luotettavampi, ulkonäkö ei kuulema herätä luottamusta.. :D
Tsemppiä sinne! Jospa se ei olisikaan täti mikä olisi tulossa vaan joku valetäti, vähän kun valelääkäri.. ;)
 
Henttis, aika lupaavalta kuullosta. Testailet nyt vaan.:) joo itsekin olen aika tai täysin oireeton ollut. Eilen vähä pisti vaan oikealta vatsassa. Valemenkat ois hyvä tässä tapauksessa. :D mutta en uskalla alkaa liikaa toiveilee.
 
Voi että Henttis, toivottavasti olis napannu! (Siltähän se ainakin vaikuttaa!) Ei kai siitä raskaudesta tarviikaan mitään oireita olla ainakaan aluksi?

Mä perjaatteessa elän melko terveesti muutenkin, eli en elämääni rajota mahdollisen raskauden takia. Eihän sitä tiedä koska nappaa, niin en ala vuosikausia olemaan kahvitta :D Kuitenkin huomioin sen, että tietyt elämäntavat voivat vaikeuttaa raskaaksi tulemista, joten jos sellaisia kovasti olis, niin voisin niitä omankin terveyteni takia karsia. Ymmärrän kuitenkin toki ton piinaviikkojen ongelman, jos siellä joku kuitenkin onkin jo matkassa...

Itsellähän homma täällä lähtee taas käyntiin, vuoto on loppumaan päin ja ovis vasta noin viikon päästä (ehkä) niin saa taas rauhassa puuhailla sillon kun huvittaa, ennen kun taas alan ilmottaa miehelle, että nyt sänkyyn siitä! :D
 
Minni90, hyvä että suunnitelmat on jo selvillä mitä tuleman pitää:D Tein taas onnettomana testin (ihan oikeesti mikä mua vaivaa..:D) ja en oikein tiiä onko toi nyt kunnon haamukaan, ihan selkee viiva, erottaa vähä hämärämmässäkin, no aamulla taas.:whistle:
 
Mulla ei edelleenkään oo menkat alkanu mut tänä aamuna testi näytti puhdasta negaa!!:cry: Joitaki oireitaki on ilmestyny, mut pelkään koko ajan et menkat alkaa justiinsa. Nyt aattelin väkisinki ootella pari päivää ennenkö testaan uuestaan!
Sori tämä oma napailu, tää on vaan niin piinaavaa..
 
henttis kylla se viiva siella nakyy :) toivottavasti rupeaa vahvistumaan! Mietin tassa semmosta kun itsellani nyt ovistestit nayttaneet tosi vahvaa jo heti kun tikku kastuu. Tanaan on kp 20/27. Oviksen luulin olevan jo aiemmin (olen testaillut paljon heti kuukautisten jalkeen..) mutta voiko olla etta se onkin nyt sitte myohemmin. Tein kylla varmuuden vuoksi raskaustestin mutta ei nay mitaan. Onhan se vahan aikaista muutenkin.. jospa sita hyodyntais tuota ovisviivaa..:) Ihan varmuuden vuoksi
 
Näin minäkin oon ajatellut että normaalia elämää saa ja pitää viettää ennen plussaamista, eihän sitä elämästä muuten mitään tulis. Toki minun normielämääni ei kuulu alkoholi mitenkään viikottain, vaan juon tosi harvoin. Ihan mahtuu kahden käden sormiin vuosittaiset juomiskerrat. En todellakaan juo edes kerran kuussa, joskus voi mennä puolikin vuotta väliä kun otan tippaakaan alkoholia. Nyt vaan pahasti on ensiviikonloppuna yhdet kemut, joissa voisi juoda ja sitten kuukauden päästä toiset. Voi kyllä olla että olen toisissa (tai sitten molemmissa) kemuissa juomatta ja olenkin kuskina. Saa nyt nähdä... Ehkei asiasta kannata ainakaan mitään stressiä ottaa.

En ole muuten tässä kierrossa kirjoitellut (keksittyjä) oireita mihinkään ylös ja olen muutenkin yrittänyt unohtaa koko mahdollisen raskautumisen, toisaalta en kyllä hirveästi usko tärppiin kun päästiin pupuilemaan vasta 2vrk kuluttua ovisplussasta. Mutta pieniä ihmeitä tapahtuu koko ajan. :) Yritän pysyä positiivisena kaikesta huolimatta. Ja ainahan on uusia kiertoja. Olen jo laskeskellut seuraavia kiertoja ja ainakin joulukuussa kierron pitäisi sattua joulun tienoille, joten viimeistään sitten meillä on miehen kanssa yhteistä aikaa pupuiluun. :)
 
Paputoive, kannatan asian unohtamista tosiaan hetkeksi josse vaan on suinkaan mahdollista. :) Tämä toukkis (joka siis tämän aamun testin perusteella tosiaan on olemassa!) tarttui mukaan kierrosta, jossa en edes tiennyt kiertopäivistä mitään..:D Eli jollain tapaa usko siihen että kun lopettaa yrittämisen, niin tärppää, vahvustui.:)
Ja pumpulipallero, eihän sitä vielä tiedä miksi se muuttuu...:);)
 
Minähän tässä kierrossa tikutin ensimmäistä kertaa eläessäni ovista ja olin hyvinkin tietoinen kierron vaiheista. No sitten oviksen tultua juuri silloin kun mies ei ole kotona löin hanskat tiskiin ja olen yrittänyt antaa asian vain olla. Tosin ei nyt ihan helppoa ole unohtaa. :D heräsin muuten yöunilta ja olin ihan tulikuuma. Lämpö oli 37,0. Heti alkaa miettimään jos siellä joku vaikka kiinnittyisi. :D nyt kyllä tarvitaan niitä jäitä hattuun roppakaupalla!
 
Sormet ristiin Paputoive :) ! Soitin äitiysneuvolaan tänään, käski olla murehtimatta vaikka viiva ei olekkaan kirkuvan punainen, testaamisenkin voi kuulema lopettaa. Varasi ajan parin viikon päähän ja ultran lokakuin loppuun, toivotaan että nyytti pysyis mukana. <3 en usko enkä ymmärrä, siksi ehkä olekkii vielä täällä enkä odottajissa.. tai ehkä siksi että en oikein oo myöntänyt itelle vielä asiaa. :cautious:
 
Mulla tais alkaa menkat! Pientä tuhrua tulee ja luulenpa et huomena hanat aukeaa..Plääh kyllä masentaa ku oli toiveet jo niin korkeella :( Näköjään kierto piteni jostaki syystä..
Toivon paljon plussatuulia tähän meijän ketjuun :)
 
Moi taas pitkästä aikaa! Täällä vietettiin synttäreitä viikko sitten eli mulle voi päivittää iäksi 23v. Edellisistä menkoista huomenna jo 7vkoa no olihan viimekiertokin sen 9vkoa : / maanantaina meen gynellä käymään jospa sais taas jotain apua vaik teroluteja tai jos jotain muuta. Samalla varmaankin vois ultralla kattoa et onks mun munasarjoissa mitään eloa kun kierrot tämmösiä. On siis menossa toinen kierto ilman teroluteja.

Onnea kaikille plussanneille! (y)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 23.9.2015)

Yritys päällä:
Jes94 20v (mies 23v)...................ya 3/2014​
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 17
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
kelokettu 26v.............................ya 9/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 9-10
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 12
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 10-11
Kinder_Kitty 23v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 5
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 9
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 8
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 5
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 4
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 4
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 3
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Unelmoida 26v............................ya 7/2015, yk 2
pumpulipallero 29v (mies 39v)......ya 7/2015, yk 3
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 2
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 2
Minni90 25v (mies 25v).................ya 8/2015, yk 2
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 08/2015, yk2
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk1

Plussanneet:
henttis 22v (mies 25v).................ya 3/2015, plussa 9/2015

Swipulit 26v (mies 27v).................ya 9/2015, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v)................ya 6/2015, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v)..........ya 7/2014, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v).................ya 6/2013, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v).....ya 11/2014, yk8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v).....ya 10/2014, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Synttärionnittelut Kinder_Kitty sinulle! :) Onpa kurja kierto ku on noin pitkä. Toivotaan et maanantaina saat jotain tietoa ja apua tuohon kierron pituuteen.

Tsemppiä hipeltäjä89, en vielä listalle päivittänyt uutta yk:a... toivotaan et tilanne vielä muuttuis.
 

Yhteistyössä