Paljon onnea
@eevas ja
@syystyttö
@Puukiipijä inhottavaa, jos kierto heittelee paljon. Silloin ei yhtään tiedä mitä odottaa ja hankala tulkita mitä kropassa tapahtuu. Mulla meni kierto sekaisin viimeisten pillerien aikana, kun vaihdoin yhdistelmäpillereistä minipillereihin.. minipillerit aiheutti sen et mulla ei ollu menkkoja ensin melkein vuoteen ja sitten oli melkein vuoden putkeen vuotoa
aivan kamalaa.. nyt on kolmas kuukausi ilman ehkäisyä ja ensin meni 35 pv ennenku tuli menkat ja sitten seuraavassa 25.. nyt en tiedä mitä odottaa tässä kierrossa
mut toivottavasti sun nega muuttuis vielä plussaksi ja ei tarvis odotella menkkoja
täällähän on hienoinen plussatuuli nyt puhaltanutkin.
Tsemppiä
@Karla89 ! Hyvä että pääset nopeasti jatkotutkimuksiin.
ON lyhyesti: ilmeisesti ovis oli Viime viikonloppuna, kun kaikki ovisolot loppui kuin seinään maanantaina. Nyt tässä sit ootellaan et mitä tämä mun jännittävä kierto tekee, et vieläkö lyhenee vai pääsenkö jo ennakkoon suunnitellulle testauspäivälle asti
mitään oloja ei ole mihinkään suuntaan. Päällimmäisenä sellainen tunne että tärpännyt ei ole ainakaan vaikka viikonloppu hyödynnettiin petihommissa aika hyvin.. Mut olipahan mukavaa vaihtelua yhteinen vapaa viikonloppu ja petipuuhat
ens kierrossa otan ovistikut käyttöön