@Jesy oiii paljon onnea plussasta
@eevas @Bluebelle täällä kans semmonen tilanne, ettei ois mikään järkevin hetki raskautua. Mulla opiskelut kesken ja menee vielä useampi vuosi. Ollaan kuitenkin miehen kanssa molemmat sitä mieltä, että mielummin nyt kuin viiden vuoden päästä
Mää oon useammat itkut itkeny siitä, etten voi rahallisesti oikein osallistua vauvajuttuihin ja uuteen kämppään (ja sen remppaan). Mies kuitenkin vakuuttanu mut, että ehin myöhemminki tuhlata tuleviin vauvoihin rahaa, että kyllä me pärjätään hyvin nytki pelkästään miehen tuloilla
@Riannah Tervetuloa! Et ole ainoa joka lukee kokoajan vauvajuttuja
Mulla ei myöskään oo yhtään kaveria jolla ois ajankohtaisena vauvajutut, kellään mun kaverilla ei ole edes vielä lapsia. Siskoa oon jo useamman vuoden yrittäny patistaa, kun on mua pari vuotta vanhempi, mutta ei oo vauvoja näkyny
toivon vaan, että miehen kavereista ja niiden naisista tulis mullekki läheisempiä, ne saattaiski vauvoja tehä pian
Omanapa; tänään kp11/27-28. Ovista alan tikutteleen myöhemmin tänään, kunhan päästään täältä mökiltä kotiin. Flon mukaan ovis ois torstaina, saa nähdä
Perjantaina lähtään reissuun niin toivon, että ovis sattuis ennen sitä. Launtaina on kaverin häät niin ei hirveesti oo mahollisuutta peittoja heilutella enää sillon