Meillä yrityksen alussa oli molemmilla sijaisuudet, miehellä vielä epävarmat jatkot ja jäikin sitten työttömäksi. Nyt molemmilla vakipaikat ja oma kotikin ostettu (=asuntolaina, haha). Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, ja eiköhän useimmiten asiat järjesty
@rubikinkuutio uuu jännää!!
@N93 jos jotain positiivista, niin ei ainakaan kierto sitten paljoa venynyt?
Mulla oli se yksityinen gyne tänään, ja oli kyllä paras sijoitus aikoihin. Ultrassa kaikki oli normaalisti ja nähtiin, että olin ovuloinut. Kirjoitti mulle Terolut reseptinkin . Hänen mielestään voidaan yrittää vuodenvaihteseen ilman lisätestejä, kun kaikki näyttää olevan ok. Lupasi laittaa mulle tsh+prolaktaani verikokeet ja miehelle siemennesteanalyysiin lähetteen ihan vaan sähköposti-ilmotuksella jos ei tärppiä tän vuoden puolella tule.
@rubikinkuutio uuu jännää!!
@N93 jos jotain positiivista, niin ei ainakaan kierto sitten paljoa venynyt?
Mulla oli se yksityinen gyne tänään, ja oli kyllä paras sijoitus aikoihin. Ultrassa kaikki oli normaalisti ja nähtiin, että olin ovuloinut. Kirjoitti mulle Terolut reseptinkin . Hänen mielestään voidaan yrittää vuodenvaihteseen ilman lisätestejä, kun kaikki näyttää olevan ok. Lupasi laittaa mulle tsh+prolaktaani verikokeet ja miehelle siemennesteanalyysiin lähetteen ihan vaan sähköposti-ilmotuksella jos ei tärppiä tän vuoden puolella tule.
Viimeksi muokattu: