♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Bluebelle mä tykkään kovastikin! (y) Sen saa muokattua mieleisekseen, mitä sinne ikinä haluaakaan merkkailla. Aiemmin ollut aina hakusessa menkkojen ajankohta, nyt pysyy kartalla ja helpottaa huomattavasti nyt kun tämä yrityskin alkanu... :p Ainut että sitä ei varmaan saa vaihdettua suomeksi, se on englanninkielinen sovellus. Mutta onhan noita muitakin samankaltaisia varmasti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Mä tässä odottelen viimeisiä menkkoja alkavaksi ennen yrittämisen aloittamista :) pitäisi viikonloppuna-alkuviikosta alkaa ja sitten täysi höyry päälle vaan :D Ostin panadolia menkkakipuihinkin jo, vaikka oon perinteisesti burana-tyttö. Pakko alkaa opetella pärjäämään ilman buranaa hiljalleen.
 
N93
Tein ovistestin. kp25, älkää kysykö miks. Anto ihan haalean vaalean viivan? yleensä aivan vitivalkoinen kierron lopussa. Mitä hemmettiä tämä nyt taas on:( kuin sekasi mun kroppa oikein on
 
@N93 Mäki tein ennen positiivista raskaustestiä iltapissasta hailakan plussan ovistestiin. Seuraavana aamuna jo kunnon plussan ja siitä seuraavana päivänä positiivisen r-testin ;) ja koskaan ennen ei ole ovistestit viivoja annelleet noin muuten. Että eihän sitä koskaan tiedä. Joko viivaa tulee syystä X kehon omista omituisuuksista tai sitten... ;)
 
N93
kohtalon ivaahan se ois nyt plussata, just tänään vein ne muutamat bodyt ja housut kierrätykseen jotka tuli optimistimielentilassa ostettua edellisessä raskaudessa:cautious: vaan epäilenpä että kroppa on vaan nii sekasi.
 
Minä oon kehittänyt itselleni raskausoireita, vaikka ei olla edes alettu yrittää vielä :'D paha olo ollut pari päivää, tissit turvonneet, nälättää ja väsyttää. Eli perus pms 99,9 prosentin todennäköisyydellä :D
 
N93
Ei jaksa innostua enää mistää o_O Nykyään ei mitkään "oireetkaan" saa mua kuvittelemaan mitään, Jestas miten sitä tunnusteli ja analysoi jokaista vihlaisua viel vuosi sitte.. Nyt mua vaan suoraan sanoen vtuttaa jos kroppa alkaa menee ihan sekasin. Miks vaan ei voi toimia mikään kunnolla..
 
@N93 mulla kans ennen plussaa ovistesti antoi haaleaa viivaa, vaikka yleensä vitivalkoinen loppukierrossa. Ehdin vielä uittaa pelkän ovistestin ja heitin pissankin pois kun ensin viivaa ei tullut. Kuitenkin jonkin ajan päästä olikin joku viiva ovistestissä ja päätin tiristää vielä pissaa raskaustestiä varten. Sainkin muutaman tipan tiristettyä ja siitä haalean haalea, mutta selkeä viiva raskaustestiin tuli!!! Ja yhtään en uskonut mihinkään tärppiin. Hoitojen takia vaan piti testata se "nega alta pois"... Mut mikä ylläri oliki!

Oispa toi sun ovistestin viiva plussaa enteilevää viivaa!! Eihän se kohtalon ivaa olis että veit vaatteet pois. Jostain on luovuttava että tilalle saa jotain uutta. <3
 
Onhan tää oireiden kyttääminen tyhmää!

"Onpa mulla alavatsa kipeä - niin, aina on viikko ennen menkkoja"

"Onpa kyllä tissit kipeät, näyttääkin vähän turvonneilta - niin, tein salilla rintaa eilen"

"Oliks toi nippailu? - ei, kyllä se oli pieru...

Yms.

:ROFLMAO:
 
omia kuulumisia: Noniin nt-ultra ohi ja saatiin parhaita eli hyviä uutisia! Pieni vastasi kooltaan 12+1 eli päivän isompaa kokoa oli siis sen 5,5cm ja niskaturvotus oli 1.3mm eli normaali :love::love:sydänääniä ei kuunneltu ja en ees tajunnu pyytää :confused: mutta hengissä oltiin ja se on tärkeintä :love::giggle:siellä se pienesti heilutteli jalkoja ja käsiä mutta aika maltillisesti :giggle::love: oon ihan lovena ja onnesta soikeena!! :love::love: nytkö mä voin jo sanoa et meille tulee vauva!?! :love: en ois uskonut sillon alussa et pääsisin tänne asti ja tässä sitä ollaan :love::cry: tekee vaan mieli itkeä onnesta! :love: kaikki rakenteet näytti hyvältä ja normaalilta :) ja verikokeen ja niskaturvotuksen perusteella riskiluvut olivat pienet :). ja kävi ostamassa pienelle 2kpl pyjamia joissa lukee i love mom ja i love dad :love: ja sitten yhdet housut joissa on nalle takapuolella :love::giggle:

Kinder & minion 12+0
 
Oletteko vaihtaneet luonnonkosmetiikkaan/muuten vähentäneet kemikaalikuormitusta yrityksen myötä? Itse käytän ristiin normaalia kosmetiikkaa ja luonnonkosmetiikkaa, mutta yhä enenevissä määrin siirtymässä luonnonkosmetiikan suuntaan. Pitäisi myös löytää hyvä ekopyykinpesuaine jne. Jos on suosituksia, niin otetaan vastaan! :)
 
omia kuulumisia: Noniin nt-ultra ohi ja saatiin parhaita eli hyviä uutisia! Pieni vastasi kooltaan 12+1 eli päivän isompaa kokoa oli siis sen 5,5cm ja niskaturvotus oli 1.3mm eli normaali :love::love:sydänääniä ei kuunneltu ja en ees tajunnu pyytää :confused: mutta hengissä oltiin ja se on tärkeintä :love::giggle:siellä se pienesti heilutteli jalkoja ja käsiä mutta aika maltillisesti :giggle::love: oon ihan lovena ja onnesta soikeena!! :love::love: nytkö mä voin jo sanoa et meille tulee vauva!?! :love: en ois uskonut sillon alussa et pääsisin tänne asti ja tässä sitä ollaan :love::cry: tekee vaan mieli itkeä onnesta! :love: kaikki rakenteet näytti hyvältä ja normaalilta :) ja verikokeen ja niskaturvotuksen perusteella riskiluvut olivat pienet :). ja kävi ostamassa pienelle 2kpl pyjamia joissa lukee i love mom ja i love dad :love: ja sitten yhdet housut joissa on nalle takapuolella :love::giggle:

Kinder & minion 12+0
:love::love::love::love: iiiiiiihanat uutiset @Kinder_Kitty !! Mulla vielä joku kuukausi vastaavaan ultraan. Aika matelee :cautious:(n)

Paputoive ja pavunalku 8+3
 
Mäkin yks päivä intouduin tutkimaan paljonko myrkkyjä sitä on ihan tavallisissa päivittäin käytetyissä tuotteissa .. ja järkyttäväähän se oli! :LOL: parempi olis ollu olla tietämätön .. Noh tilasin ruohonjuuresta ole hyvä-merkkistä pyykinpesu- ja tiskiainetta. Valitettavasti ei ihan haluttu pesutulos kyllä tullut, joten täydellisten pesuaineiden etsintä jatkuu. Mies naureskeli mun yhtäkkistä hippeilyä :ROFLMAO::ROFLMAO: @tilliina

Dpo5 muuten täällä menossa. Odottavan aika on niiiin pitkä ....
 
N93
Hitto miten on ollu itku herkässä, taas yks joka alotti yli puoli vuotta meidän jälkee yrityksen sai jo vauvan syliin. Aina niin konkretisoituu tämä ku näkee, että noinkin vois olla. Ja me vaan jumitetaan täs.
 

Yhteistyössä