♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kääks! Mä en tiedä sainko testiin ihan haamujen haamujen haamun vai oliko viivanpaikka. Tein päivälirusta max parin tunnin pidätyksellä. Tein Apteekkarin raskaustestin, onko teillä kokemusta näyttääkö herkästi viivanpaikkoja? Yritin ottaa kuvaakin, mutta ei näy sitä vähääkään mitä livenä:LOL: teen töiden jälkeen uuden.

@Eela- Ihan kuin siinä jotain pilkistäisi jopa minun huonolla tietokoneen näytölläni!

ON: Tein tänään aamulla (kp 27/28) YesNo:n herkän raskaustestin ja siinä ei kyllä näkynyt edes haamua.. Jotenkin turhauttavaa koska tuntuu että kaikki oireet on tai sitten vain kuvittelen. Vasemmalta puolelta alavatsalta nipistelee, turvottaa ja vatsa on sekaisin (kun yleensä vasta menkkojen aikana) sekä lisäksi todella etova olo huimauksen kera. Jos ei menkat ala viikonloppuna niin teen kyllä maanantaina uuden testin... :unsure: Toki olisihan se aikamoista tuuria jos yk 1:llä raskautuisin :LOL:

Mitä enemmän testi kuivuu sitä paremmin viiva näkyy, mutta vaikea itselläkään arvioida onko siinä väriä vai ei:cautious:

@Kinder_Kitty en kyllä varmasti jaksa odottaa aamuun asti! Teen uuden heti kun pääsen kotiin:ROFLMAO:

@Tähtisilmä93 onko se testi kuinka herkkä? Ja onko tilattu netistä vai suomesta jostain kaupasta? En ole kuullut tuon nimisestä testistä niin en osaa sen puolesta sanoa mitään. Jotkut kiinatestit on tainneet paljastua melko susiksi, mitä olen muiden käyttökokemuksia lukenut:cautious:

Ohhoh, täällähän on täysi plussa-aalto menossa! Ihanaa! :love:

Onnea siis paljon @Suikku1 , @Myrsky10 ja @Edith_87!

Ja @Eela- mäkin näen tossa jotain, enkä oo lainkaan taipuvainen viivalasien omistajaksi! Äkkiä lisää testejä meille tihrustettavaksi :LOL:

Mä odottelen täällä taas ovista, mukavasti osuu ensimmäisen hääpäivän paikkeille, josko lupaisi meille vuorostaa hyvää :cautious:

Tein viimesen rfsu-testin mikä oli kaapissa eikä siinä näkynyt mitään. Nyt oli kyllä pissakin niin vettä varmaan vaan että en tiedä uskaltaako tähän testiin luottaa. Pyörittelen täällä silmiä omalle malttamattomuudelle ja järjettömyydelle:ROFLMAO: oireita löytyy joitakin kuitenkin niin oon ihan luottavainen vielä raskauden mahdollisuuteen. Käyn ostaan huomisaamuksi uusia testejä.

@Tähtisilmä93 luulis, että on silloin ihan toimiva kampe, jos on suomesta ostettu. Mutta onhan noissa eroja. En muista miten merkit meni, mutta jotkut 25IU/l näyttää kuulemma aiemmin plussaa kuin jotkut 10IU/l. Kävisin hakeen sinuna vielä varmuudeksi toisen merkkisen testin:) niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa(y)

Muoks. Niin ja @Tuimatar meillä on myös tän kuun lopussa eka hääpäivä. Ehkä nää hääpäivät on plussarikkaita:p

Hei onnea kaikille plussanneille ja viivojen vahvistumista epävarmoille! :)

Kääk, taisin äsken kellistää mieheni ilman ehkäisyä, vaikka yrittämisen piti alkaa vasta parin viikon päästä. Tosin ovulaatio oli jo alkuviikosta, joten ei varmasti ole mitään mahdollisuuksia edes.

Ei hitto, tiedän silti, että ennen menkkoja tulen vainoharhailemaan tämän takia :D

Meilläkin eka hääpäivä tässä kuussa :) Nyt täytyy myöntää oma tyhmyys ja tulla kysymään vähän teidän mielipidettä. Tämän kierron alussa ajattelin, että tilaan ovulaatiotestejä, jotta näkis ovuloinko edes. Tänään kp 7 testasin ekan kerran ja tuloksena haalea, mutta selvästi näkyvä testiviiva. Miten sellanen pitäis tulkita? Onko kaikki kontrolliviivaa haaleammat negatiivisia?

Miksi testasin näin aikasin? - edelliset menkat oli tosi oudot. Alkoi todella niukkana, jonka jälkeen pari päivää reilua(normaalia) vuotoa ja sitten taas niukkaa ja kirkkaan limaista (anteeksi mielikuvasta..). Menkkojen jälkeen on tullut kokoajan vähän ovulaatioliman tapaista, ei ehkä niin paksua ja alavatsalla jomotusta.

Nyt vaan harmittaa, kun edes testasin mitään. Meni pasmat vaan ihan sekasin.o_O tulipa pitkä pohdinta:LOL:

@ananasbananas Käsittääkseni kaikki kontrolliviivaa haaleammat ovat negatiivisia. Mutta jatka testailua samaan aikaan joka päivä, niin näet vahvistuuko viiva :)

Ei hitto, äsken nousin sohvalta ja tuntui alavatsalla oikealla niin repäisevä tuntemus, että piti kirota. Jos oon boostannut itseni niin hirveään vauvakuumeeseen, että keho päättää irrotella munasoluja heti, kun näkee pisarankin spermaa, olkoonkin että ihan väärässä kohdassa kiertoa :D Pari tuntia siinä meni ja vainoharhaisuus otti vallan, ei jeesus mun kanssani.

Ihanaa, täälläkin eka hääpäivä parin kuukauden päästä! Olis aivan ihanaa plussasta ennen sitä, mutta ei mennä asioissa liian pitkälle.

@tilliina never say never ;) itse otin kierukan (kupari) pois viikkoa ennen menkkojen alkua, ja sitten kun ne olikin myöhässä pari päivää (tämä siis täysin poikkeuksellista minulle), niin olin ihan varma että olen raskaana. Kaiken maailman oireitakin kehittelyn päässäni :ROFLMAO: mutta ehkä teillä käy parempi tuuri (y)

• Tykkää
Reactions: tilliina
@ananasbananas sen verran tätä palstaa seuranneena, on vielä nega mutta kai se siitä vahvistuu.

Meilläkin varmaan pakko ottaa ensi kierrosta ovulaatiotikut käyttöön, hirveä stressi heti jos ei ole ollut joka päivä seksiä kun joka päivä voi olla "se päivä" :love: ja joo, joka toinen päivä riittää, mut silti.

Kiitos vastauksista! :)@tilliina ja @Bluebelle[/USER] Näin myös itse yritin sitä järkeillä, mutta kummasti ajatukset menee sekasin kun vähän jotain tikkuun ilmestyy :LOL:

Kyllä näissä vauvakuumehöyryissä onnistuu kehittämään kaikenlaista oiretta ja tuntemusta.. viime kierron lopulla olin ihan varma, että vatsa on tosi turvoksissa yms. Turvotus katosi kuitenkin aika mystisesti, kun menkat ilmestyivät. Tosi loogista(y):LOL:

N93
Täällä alkaa perus masistelut viikkoa ennen menkkoja. Miks me ei ikinä onnistuta. Kauanko meijän pitää vielä jaksaa tätä. Aina sama kaava:poop: Tietää kyl tasan tarkkaan jo nää kierron vaiheet, nyt viikko masistelua ja menkat päälle, sitte pari viikkoa ihan ok ja taas.. :censored:

Yhteistyössä