♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Meillä ei ainakaan tärpännyt. Tein varuiksi vielä testin, Apteekkarin taas ja negaa näytti. Kummastuttaa vaan oireet, joita oli (kai) ihan oikeasti. En usko että niitä sain kuviteltua tällä kertaa. Viime yönäkin nieleskelin ennenkuin nukahdin kun teki niin pahaa. Ja se edellinen "haamu" mietityttää myös. Oon niin surkea näkeen mitään haamuja, etenkään itelläni. Mies näkee viivan myös, mutta ei sitten tainnut olla väriä siinä ja oli pelkkä viivan paikka :poop:

Toivottavasti te muut jännäilijät pääsette siirtymään plussanneisiin:love:

Heips, kirjoittelin aiemmin tähän ketjuun mahdollisista haaveista, ja nyt ollaankin siirrytty itse yritykseen ;) Mun vauvapuheista viimein mies laittoi toteutukseen :-D
Tosiaan yk1 menossa, hormonaaliset ehkäisyt jätetty loppukeväästä pois. Ovulaatiota en osaa vielä niin tarkoin todeta, en ole testejä käyttänyt, eikä varsinaisia oireita ole - ainoastaan omat halut kasvavat niihin aikoihin joten oirehan tuokin :-D täytynyt kuitenkin olla viimeisen viikon aikana, ja yritystä on ollut hyvin ahkerasti. Eilen alkoi vatsakivut ja huonovointisuus, hieman kuin menkkakipuja. Myös ummetusta. Samat jatkunut myös tänään, ikinä aiemmin ei tälläistä ole ollut..? (n) Kahden viikon päästä pitäis vasta menkat olla.

Mukava nähdä että täällä on muutamille plussaa tullut ensimmäisien viestieni jälkeen (y) <3 ja muille myös onnea yrityksiin (y)

Voi ei @Eela-! Näin niin selkeän haamun, ja yleensä täällä on kuvista hankala erottaa haamuja, enkä niitä näe. Jos kerran oli oireitakin, niin eiköhän siellä jotain yritystä ollu.. Mikä ei tietenkään juurikaan lohduta.

@Myrsky10 ja @Kumiankka1 niin kauan kun ei menkkoja näy, toivoa ei heitetä ;) Oon vauvahaaveissani miljoona kertaa lukenut myöhäisistä plussista :barefoot:

@rubikinkuutio tervetuloa jännäilemään!

@N93 tsemppihali masisfiiliksiin <3 täytyy vaan jaksaa uskoa ja odottaa <3

Toivottavasti tärppi käy nopeasti (y)@rubikinkuutio

Täällä kp16 ja illalla hymyili clearblue mulle oviksen lähestymisen merkiksi. Miten sen hymynaaman näkeminen aina piristääkään! :ROFLMAO: Ei muutakun peittoja heilumaan .. Onneks miestä ei tarvitse kahdesti käskeä :p

@N93 ei varmaan paljoa lohduta tämmöiset viestit mutta hurjasti jaksamisia silti! Olet kyllä uskomattoman sinnikäs. Se lapsi, joka teidät saa vanhemmikseen, on kyllä varmasti todella onnellinen. Niin kauan olette sitä toivoneet.

@Eela- ja @Kumiankka1 harmi kun ei teilläkään tärpännyt. Paljon plussatuulia seuraavaan kiertoon! Kumiankka nauti ainakin viinipullostasi täysin siemauksin. :ROFLMAO: Ja Eela tulehan kertomaan miten sitten lopulta kävi.

@Tähtisilmä93 tsemppiä uuteen kiertoon. Toivottavasti nyt tärppää!

Täällä menossa nyt rv 5+4 ja olen ihan pyörällä päästäni. Minä, joka olen yleensä aina järjen ääni ja rauhallinen ja positiivinen olen nyt ihan hullu hermoheikko. Viimeksi eilen ennen nukkumaanmenoa sain kamalat itkukohtaukset miehelle, että entä jos kaikki ei menekään hyvin (vaikka eihän se murehtimalla parane!). Juuri tuli mieheltä viesti että hän on töissä melko väsynyt kun ei sen mun kohtauksen jälkeen ollut saanut enää nukutuksi. Nyt vaivaa sitten huono omatunto... :(

• Tykkää
Reactions: Tähtisilmä93
@Suikku1 älä turhaan murehdi huonoa omatuntoa. Kyllä se mies ymmärtää, että joskus yöunet kärsii, että toisella olo helpottaa :) mää oisin varmaan ihan yhtä hermoheikko, mutta kokeile olla stressaamatta :rolleyes:

Tuo mun viinipullo tyhjeni lauantaina vähän turhankin nopeaa... mutta sallin sen itselleni, kun ei tässä montaa mahollisuutta oo viiniä juua kun pitää alkaa taas varomaan :D
Mun piti tulla kirjottaan tänne eilen illalla mun erittäin erittäin niukoista menkoista, mutta kaikesta päätellen johtu vaan nestehukasta :ROFLMAO: nyt siis yk3, jospa kolmas kerta toden sanoo, näin ainaki uskotellaan miehen kans :p

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti uuteen kiertoon!

@Tähtisilmä93 jos seuraava kierto tulee, niin itsekin alan kyllä tikuttaa. Tässä on kohta 1,5 viikkoa vauvantekoa takana ja silti takaraivossa sykkii, että entä jos se ovia sittenkin on ollut jo tai tulee vasta myöhemmin... eli tietoisuus on aina parempi kuin epätietoisuus :love:

@Kumiankka1 meilmäkin kyllä on viinipulloja ostettu ja maisteltu, kai se on tärkeintä että elämäntavat on yleisesti kunnossa kuin että jokainen yksityiskohta olisi millilleen (y)

@Tähtisilmä93 ja @Suikku1 menkat alkoi ja tein kp 1 vielä varulta testin, joka oli nega. Vuoto ollut niin normaalia kun siitä nyt mitään osaa sanoa. Todella voimakasta pistoa tuntuu ajoittain oikealla puolen, missä oli kai oviskin ja ennen menkkoja enempi tuntemuksia. En tiedä mitä tuokin on, ei oo ennen tämmöstä ollut. Mutta raskauteen liittyvää tuskin. Yk 7 siis lähti käyntiin:devil:

@Kumiankka1 ja @Tähtisilmä93 pahoittelut menkoista, nää kyllä alkaa syödä miestä pidemmän päälle(n)

@Suikku1 saa sitä raskaana vähän sekoillakin:p mäkin oon miehellä vannottanu, ettei saa jättää mua raskausaikana, jos oon hormonien takia ihan seinähullu. Että oottaa synnytyksen yli ja jos en sillonkaan muutu takasin itsekseni niin sitten voipi lähteä luvan kanssa:ROFLMAO:

Mites @Myrsky10, onko viiva vahvistunut?

@rubikinkuutio tervetuloa mukaan:)

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 29.6.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 10, hoidot alkaa 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 4, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 12
ToukkaHaave87 30v (mies 28v)...ya 7/16, yk 6
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 10
eevas 27v (mies 27v)....................ya 12/16, tjot 5
Linnn 26v (mies27v).....................ya 10/16, yk 9
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 7
Myrsky10 22v (mies 26v)..............ya 4/17, yk 4
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 3
Tähtisilmä93 24v (mies 32v)........ya 6/17, yk 2
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
N93.................................................ya 3/16, kkm 2/17, yk 14 / 4 kkm jälkeen

Plussanneet 2017:
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.

Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Laitelkaa ihmeessä tietoja, jos jotain tuosta listasta puuttuu/on väärin.

Täällä kp 10 ja odottelen ovista viikonlopulle. Ei ole työvuorojen ja menojen kannalta paras ajankohta, mutta jos sitä onnistuis joka toinen päivä tallettelee. Miestäkin oon jo varoitellut asiasta ja sanoin ilmoittavani ajoissa kun ovistikut alkaa tummenemaan ja tänään aloitin jo testailut.. Uskallan nyt kerrankin luottaa oviksen saapumiseen ajallaan, kun kierrot on lyhentynyt viimeisen puolenvuoden ajan niin tasasesti. Jos se ovis nyt päättää jäädä tulematta niin tuun varmaan hulluks :ROFLMAO:.

@Eela- Ei ole tullut enää testattua. Vuotoa on sen verran paljon, että eiköhän peli oo menetetty tässä kohtaa :( Tavalliset menkat ei normisti oo näin runsaat, joten kyllä matkassa tais ihan hetken olla joku pienen pieni.
Yk 4 siis käyntiin. Pettynyt ja kamala, mutta silti tavallaan hyvinkin toiveikas olo...

Huh, nyt on ovulaatio ohi ja ei kun menkkoja odottamaan! Ensi viikon sunnuntaina pitäisi normaalikierron mukaan alkaa. Yritän olla ostamatta yhtään testiä kotiin, että maltan odottaa pari päivää sen yli. Onneksi töissä riittää tekemistä vaikka muille asti niin ei tule liikaa stressattua ja kytättyä oireita..

Tsemppiä oviksen metsästykseen, @Jennipä (y)

Minut voi lisätä kans listalle :)
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1

Kiitos tuosta listasta, pääsi vähän paremmin kartalle ketä täällä on (y)

Mulla on käytössä tuo Clue-sovellus, sieltä pitää kalenteria kurkkia koko ajan, menkat pitäis alkaa ens viikolla. :ROFLMAO:

Yhteistyössä