♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mitä luulette, kuinka nopeasti ruokavalion korjaamisella voi olla positiivisia vaikutuksia? Painonpudotus toki kannattaa aina, jos se tapahtuu maltillisesti, mutta vaikka paino ei niinkään olisi pudonnut, niin onko puhtaalla ruoalla suotuisia vaikutuksia vauvatoiveisiin? Itse olen nyt kolme viikkoa noudattanut "uutta elämää". En usko että painossa on juuri muutosta tapahtunut, mutta olotila on ehkä muuten hieman parempi. Nyt kun tämä raskautuminen näyttää aika mahdottomalta, niin toivon että kevääseen mennessä olisi myös painoa tippunut, jotta olisi mukavampi lähteä tutkimuksiin. Lihan syöntiä (etenkin punaisen) olisi vielä hyvä pienentää, mutta muuten on nyt ravinto suht mallillaan. Toki aion välillä herkutellakin, mutta toistaiseksi olen päässyt hyvin sokerista eroon.

Pahoittelu uuteen kiertoon joutuneille. Mutta kuten joku teistä sanoi, nyt on sitten taas uusi mahdollisuus. :)
 
@Villisilmä meillä on hoidot suunnitelmissa ja ohjesitettiin käymään eka minä verikokeissa ja mies spermanäytteen otossa. Sen jälkeen tulee vasta kutsu. Mies tossa kertaalleen lähti näytettä antaa JA MENI VÄÄRÄÄN PAIKKAAN, jonnekkin naistentautien poliklinikalle, jossa hoitaja katto vähä vinoo kun mies kertoi tulleensa näytettä antaa. Totesivat sitten että on väärä paikka. Nyt sitten varaillaan uutta aikaa :notworthy:
 
@ajatuksissa mä aloitin syksyllä vhh:n jotta kroppa ovuloisi helpommin ja ei mennyt kuin pari-kolme viikkoa niin tuli kunnon ovulaatio! En tiiä, voihan se olla sattumaakin, mutta ei oo taas ovista näkynyt kun on syöty mitä sattuu. Tietty vhh auttaa ovulaatio-ongelmiin joissain tapauksissa, en tiiä sitten jos ei oo sillä saralla ongelmaa niin miten mikäkin ruokavalio auttaa
 
@Eela- , näin vähäisillä yrityskerroilla on vielä kohtalaisen helppo suhtautua tähän asiaan hyvällä asenteella, mutta oon sellainen kaikkimullehetinyt-hätähousu luonteeltani että alan varmaan aika pian turhautua jos vauvaa ei ala kuulumaan :D

@ajatuksissa tää on ihan mutua, mutta kyllä mä uskoisin että ruokavalion korjaus (varsinkin jos tekee radikaaleja muutoksia, eli parannettavaa on ollut paljon) voi vaikuttaa hyvinkin jo kuukaudessa positiivisesti. Muistelisin kuulleeni joskus tutkimuksesta, jonka mukaan ylipaino (ja sen mukana tuleva rasva) on yhtenä isona syynä siihen, että tyttöjen murrosikä alkaa aina vaan aikaisemmin. Tuon pohjalta on voisi päätellä, että prosessoidut ruuat ja sokeri ja valkoiset viljat varmasti vaikuttavat myös aikuisten hormonitoimintaan.

Mulla on olleet nyt tämän kuun ja viime kuun menkat tosi kivuliaat, ja nyt aloin miettiä voisiko se johtua siitä että oon syönyt ihan miten sattuu ja liikkunut ihan liian vähän. Silloin kun molemmat asiat oli paremmalla mallilla, muistelisin menkkojenkin olleen vähemmän kivuliaat. Oon normaalipainoinen (BMI varmaan 23 luokkaa), mutta kehonkoostumuksessa on aika paljon parannettavaa. Pitäisi löytää jostain liikuntamotivaatiota, kun salikin olisi ihan vieressä. Ja jättää ne karkit pois :rolleyes:
 
Aloitan törstisti omanapailulla: täällä kp 26/29 oletan, että dpo 10-11. Ei niin mitään oireita, paitsi välillä tuntuu, että kuukautiset on tulossa. (MInulla ihan tavallista jopa viikkoa ennen) :unsure: Taidan siis heittää pyyhkeen kehään jo tässä vaiheessa, aika vanhavasti uskon, että jotenkin edes tuntisin raskauden tässä vaiheessa. Odottelen nyt sitä tätiä tännekin, jos tulee ajallaan niin en valita:)

@Jennipä nauroin niin tuolle, että mies parka oli mennyt väärään paikkaan:ROFLMAO: Kuulostaa ihan samanlaiselta, kuin minun mies. Sinänsä ei tietty mitään hauskaa tilanteessa, ikävä että taas venyy.

@ajatuksissa ja @Shara mä kans uskon, että ruokavaliolla voi vaikuttaa hormoneihin sul muuhun kropan toimintaan, mutta tietysti siinäkin on rajansa. Mulla on kiplirauhasen vajaatoiminta ja ainakin tuntuu, että jaksaminen laskee tosi nopeasti, jos tulee syötyä vähän miten sattuu ja mitä sattuu.

Piinailijoilla oli hyvän kuuloiset oireet! Mä jännäilen teidän puolesta(y)
 
@eevas no nauroin kyllä itsekkin, oli sen verran koominen juttu vaikka kyllä meit molempia harmitti aika pahasti. Sen verran joutui näkee vaivaa että pääs ylipäätään lähtemään. Mut en voi olla ajattelematta sen hoitsun mietteitä kun mies on kertonut tulleensa näytettä antamaan :ROFLMAO::ROFLMAO::whistle:
 
@Jennipä hyvä ettet tykänny huonoa. Voin kyllä kuvitella, että harmitti kumpaakin. Varmaan sille miehellekin jonkinlainen kynnys lähteä näytettä ylipäätään antamaan. Seuraavalla kerralla parempi onni:) Ja toivon ovista sinne tähän kiertoon(y)

@Shara enköhän mä perjantaina testaa, jos kuukautiset ei ole siihen mennessä alkaneet. Lähdetään reissuun niin olisi kiva tietää voinko juoda ruoan kanssa viiniä, jos sitä sattuu mieli tekemään. Mutta ei nyt yhtään ole piinailun makua tässä, kun ei ole oireita. Iskee "oirekateus" muiden piinailuja lukiessa:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Omaa napaa: Täällä taitaa taas keho yrittää luomuovista :) en ole nyt ovista tikutellut. mut nyt kp10 ja eilen huomasin jo limojen lisääntyneen ja lisäksi molemmin puolin munasarjoja tuikkii oikeeta enempi, taitaa olla siis munarakkulan kasvukipuja. oon niin iloinen et keho yrittää edes saada ovista aikaan :). luulisin et ovis tapahtuu tällä viikolla.. mutta hassun hauskaa on se et mulla ei oo lämmöt laskeneet ollenkaan vaikka menkat alkoi.. joten olen aika varma et mulla on keltarauhaskysta joka pitää lämpöä ylhäällä.. mutta hyvä kuitenkin et menkat alkoivat.. mutta muuta selitystä ei ole tuolle miks lämmöt eivät ole laskeneet eli pakko olla keltarauhaskysta.
 
@ajatuksissa En yhtään ihmettelisi, vaikka jo 3 viikkoa parempaa ruokaa ja etenkin sokerittomuutta alkaisi jo näkyä voinnissa ja toivottavasti sitten hedelmällisyydessäkin. Ruoka ei kauaa kehossa viivy, eli myös isoimmat muutokset tulee nopealla tahdilla. Paljon tsemppiä parempien elämäntapojen noudattamiseen (y)

@Kinder_Kitty Aika jännä tuo lämpöjen ylös jääminen, oot kai raskaustestin kuitenkin tehnyt? Pettymys voi kyllä oviksen suhteen olla edessä, koska keltarauhashormoni (eli se mikä niitä lämpöjäkin ylläpitää) estää ovulaation, sama mekanismi kuin siinä ettei raskaana ollessa tavallisesti voi tulla uudelleen raskaaksi :confused:

@Villisilmä Miten piinailut, sorruitko jo testaamaan?

Mä en malta pysyä housuissani, sillä lämpökäyrät tekee nyt ihan omiaan: nyt on dpo 7, ja kahden päivän ajan näkyy selkeä uusi nousu. Huomenna selviää onko tää vaan normaalia heittelyä vai potentiaalinen trifaasinen kierto (eli n. 3-kertainen mahdollisuus että oon raskaana kaksifaasiseen kiertoon nähden) :eek: Hirrrvee googlaus tietty päällä, ja hiukan aikaisin toi toinen lämmönnousu tapahtui, mutta ei silti ihan mahdoton. Paha tietty kun ei oo yhtään kokonaista vertailukuukautta... Lauantaina on kyl ihan pakko testata, kun tuli tuhlattua superherkkiin testeihin!:oops:
 
Apua, omanapa-paniikki. Tulee yksityiskohtaista tietoa joten kannattaa jättää lukematta jos mun ruumiintoiminta ei kiinnosta :D

Yleensä mun menkat on kestäneet viisi päivää, niin että kaksi ensimmäistä on semmosia runsaamman vuodon päiviä ja kolme viimeistä vuoto on vähennyt päivä päivältä. Joulukuussa menkat kesti neljä päivää, niin että kaksi ensimmäistä tuli kohtalaisen paljon vuotoa ja kaksi viimeistä päivää vuotoa tuli vaan pyyhkiessä, pärjäsin pikkuhousunsuojalla.

Nyt menkat alkoi eilen ja eilen vuotoa tuli runsaasti, tänään ihan aamupäivällä vuotoa oli semipaljon. Nyt mulla kuitenkaan ei oo tullut moneen tuntiin paperiin mitään edes pyyhkiessä, vessapaperi on ollut ihan puhdas.

Onko tää nyt sattumaa/normaalia vaihtelua vai mitä? Oon tässä illan aikana nauttinut viiniä, niin tietysti tuli paniikki että entä jos olenkin raskaana, ja ekan päivän vuoto olikin jotain valemenkkavuotoa, onko sellaista ilmiötä edes olemassa? Vai voiko mun kasvanut tiedostus omaan kiertooni vaikuttaa kierron pituuteen/runsauteen? Halp!
 
@Shara mulla kävi marraskuussa silleen, että kestivät väin yhden päivän ja loppuivat seinään. Yleensä noin 4 päivää ollut. Ja tuolloin oli vielä rengas ja aina joka ikinen kierto tasalaatuinen siihen menessä. En ollut raskaana, se oiskin ollut melkoinen ihme siinä vaiheessa. Reklamaatiota rengastehtaalle..:LOL:

Kyselin silloin hädissäni kavereilta, että mitähän pirskattia ja oli tapahtunut samaa muillekin joskus.

En osaa sanoa voisko olla valemenkat, minusta tuntuu, että kaikki on mahdollista:D Tee testi niin sehän selviää nopsaan(y) Ja tuskin on haittaa siitä viinistä, vaikka nyt ylläriplussa tuliskin.:)
 
Pikainen omanapailupäivitys: Kp 25/27, dpo 12. Mun muistikuvan mukaan yleensä dpo 12-13 aiemmissa kierroissa on tullut pientä veristä tuhrua. Tänään ei ole ainakaan vielä näkynyt, ja aamulla syömisen jälkeen tuli ihan kammottava pahoinvointikohtaus, joten kävin sitten (liian) optimistisena ostamassa apteekista testin (Apteq 10-herkkyys). Yritän odotella vielä huomisen ja toivoa ettei tuhrua näy. Jos ei näy, niin testaan varmaan ylihuomenna, ja jos näkyy niin testaan vasta perjantaina jos täti myöhästyy :ninja:

Pelottaa ihan hitosti! :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@Villisilmä kuulostaa todella lupaavalta! Pidä meidät ajan tasalla heti kun testailet(y)

@eevas älä vielä luovuta! Niinkuin joku sanoikin, toivoa on niin kauan kuin menkat pysyvät poissa.

@Shara Mulla kävi myös pari kiertoa sitten niin, että vuoto kesti vain kaksi päivää (yleensä ~4-5pv) ja oli ihmeellisiä tuntoja siellä ja täällä ja olin varma että olen raskaana, mutta njääh..

Millainen työtilanne teillä muilla on? Itsellä on määräaikainen sopimus vielä muutaman kuukauden ja tässä silmäilen jo vähän sivusilmällä avoimia työpaikkoja. Jotenkin vaan huono omatunto hakea töitä, kun tietää että (toivottavasti) on piakkoin jäämässä jo pois. Toki eihän sitä tiedä vaikka tässä yrittämisessä menis vuosiakin ja ehtisi tehdä kauankin töitä, mutta tietenkin toivon parasta, että tärppäisi nopsaa:censored:
 
@Tuimatar olen lukenut, että on mahdollista ovuloida keltarauhaskystasta huolimatta. täälläkin kirjotteli yks henkilö jolla oli keltarauhaskysta ja oli tuosta kystasta huolimatta ovuloinut ja raskautunut.. eli kaikki on mahdollista.. kyllä mää mun kehoni tunnen ja tiedän että siellä on jotain tapahtumassa.. ja kyllä tuli tehtyä monen monta nega testiä ennen menkkojen alkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Omanapa päivitys. Kp 28/28-30 Yleensä menkkoja puhkeava finni on poissa, valkkaria ei tule lähellekään samanlailla kuin yleensä ennen tätiä (kuin vesiputous päivää ennen), aamusta ja päivästä syöminen on närppimistä. Illalla ruoka maistuu senkin edestä.

Eilen illalla tissit ja alavatsa tuntuivat painavilta. Ylipäätään koko eilen oli sellainen olo kun olisin raahannut tykinkuulaa mahassa o_O
Tänään mahaa nipistelee. Hetkittäin huimaa. Tissit normaalit.

Eilen illalla ja tänään tullut juuri ja juuri havaittavaa hyvin vähäistä ruskeaa tuhrua. Jos en tutkisi paperia kuin heikkomielinen olisi jäänyt huomaamatta :ROFLMAO:

Mieliala on masentuneen varma, että menkat alkaa tasan sinä päivänä kun teen raskaustestin. Siksi lykkäänkin sen tekoa koko ajan vaikka mieli tekisi kovasti tehdä. Perinteisesti olen aina saanut tädin kylään tikkuun pissaamalla. Sinä aikana kun odotin miehen kypsymistä ajatukseen niin elättelin joka toinen kuukausi vahinkoraskaustoivetta :giggle: ja oireita on spekuloitu niin paljon silloin, että jotenkin nyt iski turhautuminen.
 
http://aijaa.com/QpuMCM kyllä se ovis testikin on sitä mieltä et ovis on lähestymässä.. mulla yleensä viiva on tosi haalea hyvä jos ees näkee sillon kun ovis ei oo lähettyvillä.. eli kyllä mun tuntemukset on oikeessa. huomenna testaan kanssa. täytyy laittaa ovistestejä tilaukseen.. en tosin ollut ihan 4h pissaamatta kun muuten ois lurahtanut housuun.. :D ja juomatta olin vaan 1,5h just ja just.. eli ois voinut olla vielä tummempikin tuo viiva..
 
Onnea @Kinder_Kitty oviksen saapumisesta:)

@Eela- täällä kans määräaikaisen (äitiysloman sijaisuus) päättymisen johdosta työnhaku käynnissä. Oon miettinyt, että toisaalta ihan hyvä, jos vähän kestää niin en sitten ole raskaana haastattelussa. On vähän huono omatunto kyllä, onhan se työnantajalle ikävästi, jos heti huomaa olevansa raskaana tai on raskaana jo palkattaessa:unsure:
 
Moikka uusille! Ja kaikille muillekin! :)

Nopeesti tulin omanapailee, mut kattokaa tää ovisplussa vaan tummentui eilisestä lisää! Kp 26, mut edelleenki, viimeksikin sain myöhäisen o-plussan kp 23. Ylhäällä kuva eilisestä ja alhaalla tänpäiväinen. Talleteltu ollaan! Katson vielä huomenna testin mitä näyttää! Olispa tää joku superovis, supervoimineen!

katso liitettä 1530
Mulla tuli yhteensä viitenä peräkkäisenä päivänä aika lailla tasavahvaa viivaa/plussaa ovistestissä. :eek: Kuitenki niin että ehkä vahvimmat viivat oli kp25 ja kp26. Oon muuten lukenu jostain et kun saa ovisplussan, testailun voi (ja pitää?) lopettaa. Luin myös jostain et useempana päivänä saatu plussa ei oo hyvä asia, vaan voi kertoo esim siitä et lh-huippu jää päälle kun munarakkula ei irtoakaan, vaikka on kypsynyt. :unsure: Saas nyt nähdä kuin tässä käy, pari päivää nyt tullut selvää negaa, että toivotaan että irtosi. :rolleyes: Talleteltiin miehen kans kyl ahkerasti, oli haluja, jomotuksia munasarjoissa ja limojakin (tai sitten se oli niitä miehen eritteitä jotka valui ulos pitkin päivää. :ROFLMAO::LOL::ninja:)

Kävi miten kävi, me ollaan miehen kans nyt varattu aika ensimäiselle pariskuntakäynnille, se on maaliskuussa. Mies käy antamassa simppanäytteen ennen tuota käyntiä ja minä alkukierron hormoniverikokeissa, jos ja kun kierto vaihtuu.

Nyt menossa kp30 ja jos lasken oviksen olleen kp26 (tai kp27) niin menossa vasta dpo 3-4. Viimeksi menkat alkoi jo dpo10...:confused:o_O

Tsempit ja plussatuulet piinailijoille. @Kinder_Kitty lle onnea ovikseen!
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 24.1.2017)

Yritys päällä:
MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12
M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3
Paputoive 29v (mies 30v)..............ya 5/15, yk 17
Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12
Sandzell 25v (mies 26v)................ya 8/15, yk 12
Empa 21v (mies 30v)......................ya 2/16, yk 8
annimaria93 23v (mies 25v) .........ya 3/16
Villisilmä 23v (mies 23v)................ya 4/16, yk 11
Lakritsijukurtti 23v (mies 23v).......ya 4/16, yk 6
Puputus 31v (mies 32v)..................ya 4/16, yk 6
Jennipä 24v (mies 23v)..................ya 5/16, yk 6
ajatuksissa 27v (mies 30v)............ya 5/16, yk 10
Puff 24v (mies 28v).........................ya 5/16, yk 5
Haaveilija(ko) 26v (mies 26v).........ya 5/16, yk 7
Kinder_Kitty 24v (mies 26v)...........ya 1/15 (km 6/16), yk 6
annikata 26v...................................ya 6/16, yk 5
jenetsu 28v (mies 26v)...................ya 7/16
Toukkahaave87 29v (mies 28)........ya 7/16, yk 4
Tuimatar 27v (mies 36v).................ya 9/16, yk 4
kka 25v (mies 26v)..........................ya 10/16
Ihanapa ..........................................yk5
Sosh 25v (mies 29v)........................ya12/16, yk 1
Shara 27v (mies 28v).......................ya 12/16, yk 3
voittamaton 25v (mies 35v)............ya 12/16, yk 1
eevas 27v (mies 27v)...................... ya 12/16, yk 1
Eela- 28v...........................................ya 1/17, yk 1

Plussanneet 2017:
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Plussanneet 2016:
Sofia90 26v (mies 23v) ya 10/16, yk 3, plussa 12/16
Summer2 27v (mies 24v) yk1, plussa 12/16
Baby_ 28v (mies 32v) ya 8/16, yk 2, plussa 10/16
MerMer 24v (mies 31v) ya 8/15, plussa 10/16
mannamakaroni 28v (mies 31v) ya 9/16, yk 1, plussa 10/16
mapi_ 26v (mies 27v) ya 7/16, yk 3, plussa 9/16
jenetsu 28v (mies 26v), ya 7/16, plussa 9/16, (km 10/16)
Shih 29v (mies 29v) yk1, plussa 9/16
nanja_ 24v (mies 26v), ya 10-11/14, yk 22, plussa 9/16
Sandelinos 26v (mies 29v), ya 7/16, yk 1, plussa 8/16
danissa1 29v (mies 30v), ya 4/16, yk 5, plussa 8/16
stillnobaby 27 v (mies 32 v), yk 2, plussa 7/16
minttumar 21v (mies 23v), ya 12/15, yk 5, plussa 7/16
MerMer 23v (mies 31v), ya 8/15, plussa 6/16, (km 7/16)
Mustikk4 28v (mies 26v), ya 1/15, yk 19, plussa 6/16
Cicada 24v (mies 24v), ya 9/12, plussa 6/16
Maddie 22v (mies 25v), ya 3/16, yk 3, plussa 5/16
Kinder_Kitty 23v (mies 27v), ya 1/15, yk 12, plussa 5/16, (km 6/16)
PikkuMyyh 26v (mies 30v), ya 8/15, yk 4, plussa 5/16
Leikkuri 28v (mies 30v), ya 1/16, yk 4, plussa 5/16
Toukokuinen 27v, ya 4/15, yk 13, plussa 4/16
Illuminated 26v (mies 26v) ya 11/15, plussa 3/16
hipeltäjä89 26v (mies 27v) ya 2/15, yk 15, plussa 3/16
P-P 29v (mies 28v) ya 12/15, yk 1, plussa 1/16
Moon Moth 29v (mies 39v) ya 11/15, yk 2, plussa 1/16

Plussanneet 2015:

Mils 23v (mies 19v)
Unelmoida 26v, ya 7/15, yk 5, plussa 12/15
mimosa91 24v (mies 24v), yk2, plussa 12/15
nennsu 27v, ya 6/15, yk 4, plussa 11/15
kelokettu 26v, ya 9/14, yk 14, plussa 11/15
pumpulipallero 29v (mies 39v) ya 7/15, yk 4, plussa 10/15
Kuiske 25v (mies 28v) ya 8/15, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v) ya 3/15, plussa 9/15
Swipulit 26v (mies 27v) ya 9/15, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v) ya 6/15, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v) ya 7/14, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v) ya 6/13, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v) ya 11/14, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v) ya 10/14, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
ipanati 23v (mies 30v) (keskeytetty yhdyntä) ya 8/16

Taustalla:
Vadelmiina 27v (mies 27v)
likka90 25v (mies 33v)
huupelson 25v (mies 25v)
ladygreen 24v (mies 25v)

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negasta @Villisilmä :(

Oon kanssa kuullut @Paputoive samaa, että kun se ovisplussa tulee niin parempi vain heittää tikut pois ja alkaa hommiin :LOL: Tai siis tämän olen kuullut kaveriltani, jolle gyne oli niin tokaissut.

Omanapailua: kp 29/28-30. En uskalla testata. Odotan perjantaihin saakka tätiä ennen kuin teen mitään.
 
http://aijaa.com/6x1akA ovistesti kp12..on minusta tummempi kuin eilen ja tämä on 4h lirusta ja olin 2h juomatta.. mullahan ei ovistesti tummene ihan kontrolliviivan vahvuseksi silloin kun ovis on.. vaan jää vähän vaaleammaksi. testaan vielä huomenna ja jos se on tummempi kuin tänään niin lasken plussaksi. mulla vaan ei ovishuippu ylitä sitä 20 yksikön rajaa siksi testiviiva ei oo kontrollinvahvuinen. näin ollut joka kierrossa missä olen ovista testannut. @Villisilmä pahoittelut negasta ja tulevista menkoista :(
 

Yhteistyössä