EM kai se on sellainen viimenen oljenkorsi miin yrittää tarrautua kiinni, kuvittelee, että jos onkin myöhäinen plussa :ashamed:
kukkaiskeiju mun mielestä ovisplussa ei ole vielä dpo1, koska se ovishan tulee 24-48 tunnin päästä siitä plussasta. Tikutitko ovista nyt? Jos ei nyt tärppää ja täti tulee niin siitähän voit laskea, milloin oli ovis =)
Minäpä selitän sen mahdollisen kemiallisen raskauden teille neitokaiset

eli siis taisin testata joskus toukokuussa RFSU.n testillä, ensin siihen ei tullu mitään, mut unohdin sen testin sitten pöydälle ja kun kävin kattoon, oli kaks viivaa. Mutta! Rfsun testeissä sanotaan, että tuloksen voi 30minuutin sisällä tarkastaa, en oo ihan varma, oliko siitä puolta tuntia ku olin tehny testin. Ikinä en oo sen jälkeen enkä sitä ennen saanu kahta viivaa. Mulla alko sitten samana iltana kuukautiset, mutta vielä olikohan seuraavana aamuna testissä näkyi ihan hailakka haamu. Eli tosiaa, kyllä kai kaiken sitten pitäis olla kunnossa.
Jos mulla nyt on ollu myöhäinen ovis, niin sitten ei kyllä taida tulla tärppiä kun me nimittäin lopetettiin hommailut kp19, ei vaan jotenki jaksanu koko ajan

ja luulin, että mulla on viimestään kp20 ovis. Yritin kyllä tikuttaa sitä ja kp14 sain aika tumman viivan, mutta ei ollut kontrolliviivan vahvunen, mutta sitten se viiva lähtiki vaalenemaan! Mulla tosin välillä oli aika laimea virtsa ja pissa ei ehtiny olla rakossa kun kolmisen tuntia. Ja sit lopetin tietty testaamisen joskus kp18 ku ajattlin, että ovis on niillä paikkeilla, mut että en oo vaan saanu tikkuun sitä.
Tulipa pitkä sepostus, toivottavasti jaksoitte lukea