~[Esikoisesta Haaveilevat]~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Neidot! :heart: Onpas tullu paljon onnitteluja,kiitos kaikille! Ja mie toivotan teille edelleen paljon +++++++++++ tuulia :p :heart:
Mun on pakko vastata tohon G:en Mun äippä kerto tossa yks päivä,ku juteltiin iskän ja äipän kaa minun kuumeesta,nii sit se vaan sano isälle yht äkkiä,ettei häntä tarvinnu paljoo ees koskea ku oli jo paksuna! :laugh: :heart: heh,hitto että repesin.Eli ollaan sisarusten kanssa tultu aika helposti maailmaan :)
Miut voi siirtää plussanneisiin :heart:

Huomenta!

Meikäläisellä on nyt kp 32/30 meneillään ja olen aidon oikeesti ajatellut tässä koko ajan, että nyt kierto varmasti venyy potemani nuhakuumeen takia ja koska bongasin oviksen vasta kp 20/30... Ja ihan vain tiedoksi, että bongailen ovista vain limojen ja kipujen avulla...
Eilen sitten iski yhtäkkiä vain, että entäs jos ne kp 20/30 kivut olivatkin jotain muuta... ja sittenpä pitikin tuhlata tuo säästämäni viimeinen raskaustesti ja negaa näytti.

Kropassa vain tuntuu nyt siltä, että menkat ovat olleet tulossa jo viikon ajan.. yleensä minulla rinnat kipeytyvät noin viikko ennen menkkoja ja juuri paria päivää aikaisemmin kipu hellittää.. nyt rinnat ovat yhä kipeät ja nännit kovat.. samoiten alavatsaa on jomottanut jo viikon ajan siten, että olen pitänyt varmuuden vuoksi sidettä housussa, koska tuntuu, että kohta purkautuu jotain ja vauhdilla.. muitakin "oireita" on ollut, mutta en halua niitä tähän sotkea, koska ne voivat olla mielikuvituksen tuotettakin.. joka tapauksessa, nyt on kropan hormonit sekaisin... jos ei menkat tänään ala, käyn ostaa huomisaamuksi raskaustestin...

tuli varmaan tosi sekavaa tekstiä, mutta pakko oli jonnekin nyt avautua.. en uskalla edes avokille kertoa, että menkat ovat vähän myöhässä ja, että nyt ehkä saattoi tärpätä, koska pelkään, että kohta alkaa menkat ja sitten petytään molemmat...

Huomenta! Tätiä odotellessa,

G: Minä olin puhdas yhden illan juttu ja vahinko, eli heti siitä kerrasta tärppäs. Siskoni oli myös vahinko, syntyi vajaa kaksi vuotta minun jälkeeni, tämän miehen kanssa meni jo naimisiin :kieh:
Ja sitten siskoni syntymästä 13 kuukauden kulutua syntyi vahinko-veljeni. Silloin tajusi asentaa kierukan :laugh: Viiden vuoden päästä tekivät sitten tahallaan juhannusyönä viimeisensä.

Eli toivottavasti on geeneissä tuo sikiäminen :D (Niin juu, yhden abortinkin äiti ehti tehdä kakskymppisenä ennen minuu), toisaalta tuo ei koskaan kuulemma käyttänyt ehkäisyä nuorena ja oli erittäin aktiivinen, että aika vähänhän tuo sikisi siihen nähden...

Kauris, kurjaa tämä kun odottaa tätiä, joka sitten jättää ajallaan tulematta ja saakin toivomaan.... :hug: Ehkä se plussa vielä tulee, ei voi tietää =)

G: Sisko oli vahinko (paitsi että mun mielestä ei semmosia olekaan) Ja sille piti saada kaveria. mua vissiin yritettiin väen vängällä tehä vaikka kuinka kauan ja sitten ku äiti mietti mielessään "nyt mä lähen" niin sit se tuli raskaaks :D

myöhemmin uuden miehen kanssa äiti jätti pillerit ja tuli heti raskaaks, mutta vauva olikin liian kaunis tähän maailmaan. en tiiä kuinka kauan sen jälkeen (en muista) tuli äiti uudestaan raskaaksi ja näin syntyi pikkuveli.

G: minä olin tootaalivahinko mutta onnellinen sellainen. Mun masupotkujen yllättämänä vanhemmat meni naimisiin ja syntyi vielä veli ja kaksi siskoa. Isä aina vitsailee ettei sen tartte kun kattoo äitiin päin niin se on jo paksuna. :laugh:

Huomenta! Mä yritin illalla ihan turhaan tohon vanhaan ketjuun. Älysin nyt vasta, että olisikohan uusi tehty tilalle...
Kipeenä ollaan. Kurkku ollut kipeä lauantaista lähtien ja viime yönä se alko heijasteleen tonne korvaan ihan älytöntä kipua. Päätä särkee kanssa, mutta ei kuumetta.
Onneksi on tänään lyhyt työpäivä.

Niin ja G:stä en tiedä. Meillä on neljä lasta aina kahden vuoden välein. Että kai se aika hyvin on tärpännyt. Vanhin sisko on ollut tuloillaan kun äiti ja isä meni naimisiin.

mies parka manas pallejansa eilen :(
kuulema hyvin turhat kulukuset :D
raasu...luulee että sillä ei oo simoja ollenkaan (nyt me saadaan sanoo "simoja" ku miracle ei oo täällä enää :D) ja jos on niin ne ui väärään suuntaan.
koita siinä sitte sanoo jotain lohduttavaa ku eräällä on miesten vaivoja.

kauris tsemppiä testaukseen! Toivottavasti tulee mukavia uutisia. :)
Sompiolle pikaisia paranemisia! :hug:

ON: tänään olis vanhan kierron mukaan kp 28/28. En iiä kuinka paikkansapitävä on kun on kesällä ollut tuo kierto vähän niin ja näin... :/ Aikamoista polttelua alavatsalla ja ajoittaista selkäjomotusta on ollut, varsinkin eilen.... yöllä ja nyt aamulla vasen nivunen ja vasen puoli masusta poltteli... yöllä en meinannu saada unta kun niin kipee oli. :x Jännittää ja nyt mä oon jo vähän alkanu toivomaan et olis ehkä tärpänny.. MIKS sitä ihminen itteään kiusaa? Kun ne menkat alkaa KUITENKIN... :headwall:

Huomenta!

kauriille plussaonnea!

Toivotaan EM että siellä olis pikkunen tarrannu kiinni =)

nibber meillä taas minä pelkään, että mies ampuu suutareita :(

Oiskohan ihan hullua, että mies kävis tutkituttamassa sperman jo tässä vaiheessa...toisaalta, jos mulla oli sillon keväällä kemiallinen, niin ku luulen että oli, niin sehän tarkottas sitä, että molemmilla toimis "värkit" :D Hankalaa tämä vauvateko |O

Ai niin, G mua yritettiin vissiin jonkun aikaa ja äidillä kävi sellanen hommeli, että ennen mua se tuli raskaaksi, mutta raskaus ei näkyny testissä. Äidillä huomattiin kysta ja kun sitä kystaa poistettiin, äiti sai keskenmenon ja vasta sillon se raskaus oli näkynyt veritestissä, ihme homma. Oon välillä miettiny sitä, että voikohan tuollanen periytyä..

Kiitti Duffy! Voihan toi olla periytyvää.... mut sullahan on voinu olla ovis myöhemmin vai ootkos sä tikuttanu sen? Tietty kyllähän sen sitten jossain vaiheessa viimeistään huomaa et on raskaana... :/ Siis jos susta tuntuu et voisit olla niin kyl ne ottaa verikokeen. Mut varmaan muutaman viikon päästä vasta.

hei, mä voisin kans tahtoo takasin listoille.... eli nyt kp 17/28-42 (tai jotain)...
Yrityskierroista en oo enää pitäny kirjaa, mut paljon.... :( puoltoista vuotta....
Jossain tein sellaisen testin (ihan oli joku lapsettomuusklinkka tms), niin sen mukaan meillä 63% mahd tulla raskaaksi 24-36kk välissä.... :D nyt on sellainen 54%..... :)

hyvää alkavaa viikkoa tytöt!

täällä tosin ollaan apeissa tunnelmissa ja aamulla itkutkin on tirautettu, toinen marsumme nukkui pois :'( luonnon kiertokulkuahan tämä on, mutta itsestä tuntuu niin pahalle kun tiedän pikkuisen kärsineen viimeisen vuorokauden aikana. voi kun ois ollu jokin piikki millä itse olis toista voinu auttaa helpommin sinne pilven päälle :'(

G:
mulla ei mitään tietoa asiasta. toisaalta jos siinä on kauan kestänyt, niin ihan hyväkin etten tiedä, kyllä se vauva sieltä vielä ajallaan tulee :)

Tsemppiä testailijoille ja epämääräisistä nippailuista kärsiville! Lähden tästä työmaata kohden... :wave:

johanna: :hug: Voi parkaa! Nyt jäi toinen sitten yksin? Meilläkin on kaksi marsua ja kyllä itkettäis jos joutuis jo nyt niistä luopumaan :(

Duffy: Jos sulla on ollut kemiallinen niin vois kuvitella että molemmilla paikat kunnossa...?

EM: Sullakin on oireita vaikka muille jakaa! Mulla myös :ashamed:

).( Ensinnäkin kun tuo selkä tosiaan jomotellut menkkamaisesti jo useamman päivän. Nyt toissapäivästä asti alavatsaa vähän niinkun jotenkin..."puristaa" tai sillai polttelee...ennen tätä sitä sillai kylmästi kihelmöi... Tuli mieleen että jos mulla onkin joku karmea infektio limojen tarkkailusta :$ No limat sitten...oviksen jälkeen oli vaan hetken "kuivakausi" ja nyt pari päivää tullut ihan reilusti sellasta "mömmömäistä" valkovuotoa, ei kuitenkaan haise, niin yritän sillä sen infektion sulkea pois...Rinnat ei ole yhtään kipeät, viime kierrossa oli melkein kosketusarat. kn on kova ja kiinni, sitä tosin olen vähemmän tarkkaillut niin ei mikään hirmu luotettava tieto ole tämä, mutta siltä ainakin tuntuu. Lisäksi mulla on nuha :laugh: ja väsyttää...

Hei kertokaas nyt oikeasti joku miten dpo:t lasketaan? jos ovis tikkuun tulee viiva niin onko se dpo1 vai vasta seuraava päivä? ja millon periaatteessa herkimmät testit näyttää jos on raskaana?

EM kai se on sellainen viimenen oljenkorsi miin yrittää tarrautua kiinni, kuvittelee, että jos onkin myöhäinen plussa :ashamed:

kukkaiskeiju mun mielestä ovisplussa ei ole vielä dpo1, koska se ovishan tulee 24-48 tunnin päästä siitä plussasta. Tikutitko ovista nyt? Jos ei nyt tärppää ja täti tulee niin siitähän voit laskea, milloin oli ovis =)

Minäpä selitän sen mahdollisen kemiallisen raskauden teille neitokaiset :D eli siis taisin testata joskus toukokuussa RFSU.n testillä, ensin siihen ei tullu mitään, mut unohdin sen testin sitten pöydälle ja kun kävin kattoon, oli kaks viivaa. Mutta! Rfsun testeissä sanotaan, että tuloksen voi 30minuutin sisällä tarkastaa, en oo ihan varma, oliko siitä puolta tuntia ku olin tehny testin. Ikinä en oo sen jälkeen enkä sitä ennen saanu kahta viivaa. Mulla alko sitten samana iltana kuukautiset, mutta vielä olikohan seuraavana aamuna testissä näkyi ihan hailakka haamu. Eli tosiaa, kyllä kai kaiken sitten pitäis olla kunnossa.

Jos mulla nyt on ollu myöhäinen ovis, niin sitten ei kyllä taida tulla tärppiä kun me nimittäin lopetettiin hommailut kp19, ei vaan jotenki jaksanu koko ajan :D ja luulin, että mulla on viimestään kp20 ovis. Yritin kyllä tikuttaa sitä ja kp14 sain aika tumman viivan, mutta ei ollut kontrolliviivan vahvunen, mutta sitten se viiva lähtiki vaalenemaan! Mulla tosin välillä oli aika laimea virtsa ja pissa ei ehtiny olla rakossa kun kolmisen tuntia. Ja sit lopetin tietty testaamisen joskus kp18 ku ajattlin, että ovis on niillä paikkeilla, mut että en oo vaan saanu tikkuun sitä.

Tulipa pitkä sepostus, toivottavasti jaksoitte lukea :D

Voisikohan joku korjata noi mun kp:t, kun ei se ollutkaan täti joka vieraili aikaisemmin, vaan jotain hormonihäikkää, joten nyt olis siis kp 7/31.
Meilläkin siis alkaa nyt pupuilu, kun täti päätti eilen vierailunsa! :)

Duffy eihän se ole hullua vaan oikeestaan ihan viisastaki. sitäpaitsi sä voit tehä sen "salaa". meillä katottiin vaan niin että mulle oli aika varattu gynelle, ja 10 tunnin sisällä ennen sitä aikaa piti harrastella. sitten kamoineen kaikkineen gynelle joka ottaa näytteen sisältä.
sitte se katotaan semmosella simojenkattomismasiinalla että liikkuuko ja montako per millilitra. :)

meille sanottiin että kaikki näytti olevan hyvin ja oli tosi liikkuvat simot.

Masistelijat, miksette osta niitä tikkuja ja bongaa ovista niillä? Ainakin tietää sitten onko ovuloinu vai eikö. Niistä kotitesti.fi-tikuista muuten, jos alotan testaamaan niillä vaikka kp12 ja jatkan niin kauan kunnes ovis on, niin onko se viiva silloin juuri oviksen aikaan oikeen selkeä ja voimakas? Mitä sitten ku viiva on haalea, meinaako se että ovis on lähellä muttei vielä ihan?

G: Just juttelin äidin kanssa lauantaina, se on tosiaan ainoo joka tietää et yritetään. Ne olivat ensinnäkin isän kanssa seurustelleet sillon vasta muutaman kuukauden (eikä kuulemma ollut vahinkoraskaus) ja kun ehkäisy jäi, raskaana oltiin suunnilleen samantien. Pikkuveljestä en huomannu kysyä, mutta ei sen kanssa ainakaan mitään ongelmia ole ollut, joten tuskin yli puolta vuotta ainakaan kestänyt.

Meillä muuten mies aikoinaan osallistunut johonkin spermatutkimukseen vai mikä lie, ja saanut oikein kirjallisen todistuksen siitä että on erittäin runsaasti ja hyvin liikkuvia siittiöitä, joten kaipa se on enää minusta kiinni tää homma...

Heippa! Täällä ois yksi uusi "törppö" tulossa harjoittelemaan ketjun käyttöä ja saamaan henkistä tukea =) Mitä tietoja tarvitsee, viimeiset kk:set 8.8, kierto 29 ja koska yksi juna meni jo niin seuraava yritys ensi kuun kierrossa.

Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Joko mulla muka keskiviikkona alkoi menkat, et olis jo kp6?? Mä muistin et torstaina... Hitto ku ei pääse tarkistaa tuolt vanhasta ketjusta.

paina oamsta nimimerkistäs ja mee sitä kautta sinne vanhan ketjun loppuun, sillee sinne viel pääsee tokavikalle sivulle asti! Sieltä löyty mm. Sannyan plussakuva!

Tervetuloaa uudet! :flower:
Liunu saitteko nyt hyödynnettyä oviksen? kerro itestäs lisää sen verran, ku uskallat paljastaa!

Halpe: Ei saatu ei... Mies väsynyt/ei sillä tuulella. Suomeksi sanottuna v...tti. Sanoin sitten oikein marttyyrina, että seuraava edes häviävän pieni mahdollisuus saada vauva aluille on kk kuluttua. Että tapetaan taas aikaa.

Minäki täällä taas pitkästä aikaa! :)

Oliki ilmestyny ihan uus ketju. Ite en oo taas kerinny koneella ollakaan, nii en oo taas oikeen kärryillä pysynytkään.

Ja mahtavaa et tänne on tupsahtanu lisää plussia, onnea Sannya, TA ja Talvis! :heart: :flower:

:hug: tädin yllättämille ja negan saaneille. Aina se on yhtä pyllystä!

Mut mie voisin iha varovasti pyytää jos mut nostettaisiin tonne listalle. Nibblerkö sitä päivittelee nyt? Mekin ilmeisesti nyt aletaan sitten kuitenkin taas näiden soutamisten ja huopaamisten jälkeen yrittämään. :) Vähänkös meikäläinen on siitä innossaan! =) Tosin viime kuukin meni jo ihan ilman kumia, mut silti oli itellä vähä epävarma olo et mitä se mies meinaa. Nyt se kuitenki puheli siihen malliin et näyttäis vihreetä valoa asialle. =) Mun kp on nyt 13/29-34. Ja yk:ksi vois laittaa vaikka 2.

Paljo plussatuulia kaikille +++++++ :whistle: Mieki tahon oman vauvan!

Hei vaan kaikille!
Viikonloppu menikin, sitten ilon ja surun merkeissä. Perjantai ja lauantai aamuna testasin hailakat haamut... Ja voi sitä onnen riemua! Ja se onni loppuikin sitten lyhyeen. Sunnuntai aamuna heräsin järkyttävään maha kipuun ja muutaman tunnin päästä siitä alkoi vuoto. Eli ilmeisemminkin kemiallisesta oli kyse :|
Nyt on vaan niin paska fiilis. miksi pitikin mennä testaamaan, suurempi pettymys oli, kun sain tietää haamuista.
No eikai tälle tietenkään voi mitään, asian kuului mennä näin. eli yk 7 on pyörähtänyt käyntiin.
Taidan vähän aikaa jatkaa enenmmän taustalla oloa.. ilmoittelen itsestäni, kun ilmoitettavaa on :wave:

Yhteistyössä