~[Esikoisesta Haaveilevat]~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Duffy ja KP kyllä se pienikin palstatauko välillä tekee ihan hyvää. :) Pahoittelut Duffylle negasta :hug:

Yhdyn apsuun: haluan vauvan.

Nyt kyllä sillä tavalla jomottelee taas selkää ja vatsaa että taitaa se täti sieltä kurvata paikalle huomenissa... :x plaah.

Toivottavasti se on EM jotain muuta ku kuukautiset!Se jomottelu siis!

Eilen vietin iltaa pikkuisen 2kk tytön kanssa ja viimeisillään raskaana olevan ystäväni. voikun minunkin vuoroni jo tulisi!

Niin meilläkin ykt on sen verta matalalla vielä ettei pitäisi edes ajatella että miksi ei vielä. Mutta kaipa se myös on normaalia kun pikkuista niin kovasti toivoo!!

Meillä tulee taukoa muutaman kuukauden verran tämän kierron jälkeen, niin veikkaan että laitan liikaa odotusta tälle kierrolle onnistumisen kannalta. Eikö se niin ollut että stressata ei saisi...kukakohan minulle opettaisi olemaan stressaamatta?

kiitos Nibbler uudesta pinosta!

Siniviuhka mulla kanssa mieli ihan maassa.. :|

Plussaonnea kaikille! :hug:

muoks.Duffylle :hug: mä uskoin, et oisit saanut plussan..voi hitto..ja sunriselle myös :hug:

mä luulen, että ihan sama vielä vähän aikaa pidänkö palstataukoa kun syyskuuhun päästään kunnolla niin alkaa kiire partion kanssa ja toivon että sitä myöten tulisi vähän vähemmän palstailtu.. ja pyörisi vähän vähemmän vauva-ajatukset päässä..

KP

Niin eiköhän stressi ole meille kaikille täällä hengailijoille ole yhdistävä tekijä :)
Vähän galluppia tähän sunnuntai iltaan:

G: Tiedättekö kauan vanhempanne yrittivät raskautua teitä yrittäessä?

G: en kyllä tiedä... :) Luulen ettei kauaakaan kun minulla ja veljellä kuukautta vaille 2 vuotta ikäeroa... Siis isoveli.

Siis ihan tosi kipee tuo alavatsa tänään... :/ turvottaa ja kipuilee, selkääkin vähän mut ei kyllä normimenkkatavalla. Vähän vielä elättelen toiveita, mutta .... :snotty:

G: sisko tais olla iloinen vahinko ja mä tulin heti perään..iltatähestä en tiiä

mä stressaan sitä, et en vaa stressais ja sit mä huomaan, et stressaan ja stressaannun vielä enemmän.. :ashamed: ja mä en jaksa enää kauheesti kommentoida, ku oon niin ahistunu/stressaantunu..ja vois just helpottaa keskustelu samassa tilanteessa olevien kanssa..ompa sekavaa tekstiä taas.. :ashamed:

G äiti sanoo että on kaikista raskautunu samantien, meitä on kolme. Mutta aloin nyt vasta miettimään, että mikä sitten on samantien...onko se yks kaks vai kolme kiertoa...tuskin sen enempää kuitenkaan...sama ollut mun siskolla kaikkien kolmen laspen kanssa, niillä oli yk1, yk 3 ja yk2...hyvin sikiäviä siis ovat, saa nyt sitten nähdä olenko perheen musta lammas vai... :whistle:

voi HaLPe, tuntuu olevan oravanpyörä. :hug: Mun sisko sano mulle hyvin että "sä tiedät että se kyllä oikeastikkin tulee kun on tullakseen, saahan sitä tikutella sun muuta edesauttaa asiaa, enkä edes yritä sanoa että älä ajattele sitä, kun tiedän että se on mahdotonta. Hehkuta nyt kun oot innoissas!" Mulla on ihana sisko :heart:

kiitokset mua kaikille tädistä lohduttaneille... oli jo siis pitkälti edelllisessä listassa. mutta kun on ollut niin älytön viikko etten ole edes tänne ehtinyt.... ja luulen nyt että elän jonkinlaista hiljaiseloa muutenki tämän suhteen....

HaLPe tiedän tunteen! Ja mä en voi sille mitään, että mulle tulee paineita siitä, että toiset raskautuu heti. Esim just miehen ja mun kaveripariskunta, kysyin että tärppäskö pian niin joo, yhdestä kerrasta! Luulivat, että kroppa vielä sekaisin pillereiden jäljiltä ja "hassuttelivat" ilman kumia ja *naps*! Hieman pistii joo sydämeen ja sit ku se vielä sano, että joo toivotaan että teilläki onnistuu pian niin saadaan ens kesänä yhdessä työnnellä vaunuja. Varmaan ihan hyvää tarkotti, mut mua alko jotenki heti stressaamaan

EM ei haittaa vaikket muistanukkaan, en minäkään aina muista mikä vaihe täällä on ihmisillä menossa :D

Heh, en malttanutkaan pysyä poissa täältä, ja yhtäkkiä tajusin nenää niistäessä, että mulla vuotaa nokka jatkuvasti niinkun seula, yskin melkein keuhkot pellolle ja ääntä ei voi kyllä ääneksi kutsua...no enhän mä nyt kipeänä voi mennä niitä vauvoja käpälöimään. Mies tossa sanokin että no mä ajattelin että ootko oikeasti muka menossa, mutta en sitten sanonu mitään... Eli huominen vielä parannelessa, josko sitä jo sitten pääsis. Mutta eipä täällä kukaan enää näköjään tähän aikaan ollutkaan...eli jatkan taas sukkien tekemistä :D

Minä kans listalle :wave: Eli kp 2/28 ja yk 1
Oon suunnitellu tänää pinnasänkyä et millasen teen pikkuselle. Ite aattelin tehä ku taitoa löytyy ja aikaaki tällä hetkellä. Vaikka vasta nyt on jätetty pillerit pois ja voi mennä pitkäänki :D Mut onpa valmiit suunnitelmat sitte <3

Yhteistyössä