°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Toiveilija sanoin eilen ukolle, et aijon kyllä nyt kortin hommata oli niin mahtavaa. elämäni parasta menoa sain (jos ei laskeata tuota peiton alla tapahtuvaa :p ) Naureskelin kans työkaverille, että se rassukka on nyt myynyt sielunsa minulle, kun otti minut kyytii :D Tämän jalkeen aijon aina istua siinä ja se saa kuljettaa minua maailman ääriin.

Hurjasti onnea kaikille uusille plussanneille!! Mie varmaan jään kohta tänne yksin pulisemaan, kaik katoaa plussanneiden joukkoon :LOL:

muoks. huomaavatpahan kaikki mitä olen kirjoittanut :D
 
heips
En ole pitkään aikan tänne kirjoitellu, tuntuu että ollu kiireitä. Taas täällä töissä yöllä yksin valvomassa :(
Viikonloppuna sitten taisi minuun iskeä oksennustauti kun pari kertaa tyhjensin elimistön oikein kunnolla. Nyt ei olekaan sitten ruoka sen jälkeen oikein maistunut, juotavaa kyllä menny ½ litraa päivässä. Työkaverit sanoin että olen raskaana ;) Tiedä häntä =)
No täytyy jaksaa ensikin yö vielä vissiin täällä töissä olla, ei saikkua kummiskaan saa, kun ei ole kuumetta ja en ole oksentanu nyt lauantain jälkeen.
 
..:*¨¨*:..(¯`°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°´¯ ).:*¨¨*:..




rapu83....................kp 113/29................................yk 5

auri77.....................kp 76/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 75/??................................... yk 1

Talvimamma-09....kp 54/30-31.................................yk 1
Tinttara84...............kp 50/25....................................yk 63

Zande.....................kp 49/30.....................................yk 3
Linna.......................kp 42/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 42/27-29...............................yk 4
TanjaK.....................kp 40/28-30...............................yk 2
hanni......................kp 40/26-29................................yk 7

asty........................kp 39/28-(30)............................yk 14
kaisukka81.............kp 36/38.....................................yk 6
Ouska.....................kp 35/35.....................................yk 3
Tuulia85..................kp 35/28.....................................yk 4
Juli05......................kp 32/25-29................................yk 9
kiharapää................kp 30/32-35(-46)........................yk 8
Nanniina...................kp 30/32-34..............................yk 7
TinyAngel..................kp 30/28....................................yk1

Veiled87..................kp 29/28.....................................yk 3
Kaa.........................kp 27/32......................................yk 4
tyty86.....................kp 27/31......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 26/27......................................yk 2
Piglet......................kp 26/27......................................yk 6
Daizy......................kp 25/28-32.................................yk 12
maiza.....................kp 24/26-28..................................yk 1
miracle....................kp 22/31-36...............................km 04/08
simppu82................kp 21/32-42................................yk 2
inkaliina-83.............kp 20/28-31.................................yk 3
susanna85..............kp 20/28....................................yk 2
xAnnax....................kp 20/19-28 ..............................yk 5

Veena.....................kp 19/24-28...............................yk 11
Humu82...................kp 18/28...................................yk 1
Kuumeilija87............kp 17/30-35.............................yk 3
toiveilija82...............kp 17/34-42.............................yk 9
Daadeli....................kp 17/ ??...................................yk1
JJ-t..........................kp 16/25-65...............................yk 3
Louvre.....................kp13/32-33...............................yk3
Jouskari-82.............kp 11/28....................................yk 8
Sirpula.....................kp 11/34-71.............................yk 9

johanna83................kp 10/32-40.............................yk 2
Charmophis.............kp 7/35-38..............................yk 2
tiger75...................kp 7/28.....................................yk 10
Peppi1981...............kp 6/28-30...............................yk 35
apsu........................kp 6/30....................................yk 2
Haidi84...................kp 5/28-29...............................yk 7
arabel.....................kp 5/26......................................yk 12
emiliana..................kp 3/28-33................................yk 2
Siniviuhka................kp 3/29 ....................................yk3
della........................kp ?/??......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13

52 x 0,20 = 10,4

Taustailee:
Diodium
vinka......................kuumeilee!!
Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon...........Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen.
Ellamaaria...............Yritys alkaa keväällä -09
Nibbler...................Hoitaa ihteään.
Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
Daylightdancer..........yk 2 35/27
vauvahaaveita..........yk 5 28/27-30
jive-..........................yk?
Juli05........................yk 10

kesk.arvo = 3,52











Onnea Juli!:flower: :heart: ja oikein paljon tarrasukkia ja onnea tulevaan!
 
Onnittelut ja :hug: kaikille plussanneille!

Tänään on jo pikkuisen helpompi olla kuin eilen; kivut eivät ole enää yhtä kovia ja ajatus pysyy edes jotenkin kasassa. Muuten, sattuisko kellään olemaan tietoa, miten nopeasti kierto on palannut normaaliksi kemiallisen raskauden/varhaisen km:n jälkeen?
 
Huomenta B)
Täällä saikutellaan, tosin olo on jo parempi, mutta vielä on huominen päivä saikkua niin kait se pitää olla himassa, vaikka huonolla omalla tunnolla olen kotona jos ei enää ole kiipeä olo. Sitä ei kuitenkaan kait saa menää töihin jos saikkulappu niin sanoo? Firman vakuutukset ei korvaa jos jotain sattuu...?
(.) ovis on ovella, hieman nippailee ja valkkaria tulee housuun, on kyl vielä maitomaita joten h-hetki ei vielä ole päälänsä.... mutta pupuiltu on siitä huolimatta, harmi vaan taitaa h-hetkellä olla TAAS mies duunissa :kieh:

nibbler onko kaikki hyvin?!? :hug: voima halit sinulle! :heart:
 
emiliana, kyl mä uskosin et aika nopeesti se ennalleen palaa kun eihän raskaus kunnolla ole alkanut jos se kemiallinen on ollut eli vain hipaissut sitä seinämää.. Toivotaan ny ainakin et pysyis tavallisena se kierto ni sit saisit uuvellee plussan ja kaik menis hyvi :)
 
Jouskari, pikaista paranemista!
Vauvahaaveita, mene vaan ultraan jos tuntuu siltä. Mutta mene vasta raskausviikolla 6, ennen sitä on vaikeaa mitään vielä nähdä. Ymmärrän että täällä kaikki on hiukan varuillaan kaikkien kemiallisten raskauksien ja tuulimunien ja muiden juttujen keskellä... mutta haluan sanoa kaikille, että turha huolehtiminen pois. Muistakaa että suurin osa alkaneista raskauksista menee kuitenkin ihan hyvin! Itselläni kävi ikävästi vasta puolessa välissä raskautta, ja jos koko raskauden ajan on paniikissa niin unohtaa nauttia siitä kasvavasta masusta ja tulevasta äitiydestä... tiedän, helpommin sanottu kuin tehty... :)

Omaa napaa: en meinannut yöllä saada unta kun masua kivisti niin kovin. :( Laitoin siteenkin valmiiksi kun odotan tätiä saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä...vaikka yleensä mulla ne kovat menkkakivut alkaa samana päivänä kuin menkatkin. Toivotaan että kipuilu olisi jotain muuta... :ashamed:

Miracle, no kun mä olen tuosta kuukupista lukenut jo monesta paikasta... kertokaas mulle miten se toimii? :p Ja paljon se maksaa?
 
miracle: tuota samaa mäkin mietin. Ellen olisi testannut ollenkaan, vaan odotellut vain tädin reilua myöhästymistä, olisin todennäköisesti ihmetellyt vain über kovia kipuja, hyytymiä ja vuodon runsautta. Täytyy nyt vaan toivoa, että tää tästä asettuisi.

Jouskari-82: ei tää nyt vielä ole mitään paraatimarssia ja putoamiset ovat edelleen lähellä, mutta edes hitusen parempi fiilis, positiivista kaiketi sekin :)

Positiivista tässä on kaiketi juuri ne kliseet, joilla keskenmenon kokeneita yritetään vaihtelevin tuloksin lohduttaa. Ainakin ovuloin, hedelmöityin ja plussasin. Jos sen oli ihan pakko mennä kesken, niin onneksi sitten niin aikaisessa vaiheessa, myöhemmin suru olisi saattanut olla paljon suurempi ja vaikeampi käsitellä. Kyllä tää tästä, toivottavasti.

vauvahaaveita: onnea, vielä kerran :heart:
 
[/b]Talvimamma-09 Tässä kuussahan mä tähän pinoon liityin...voisipa sanoa että aika hyvän onnen pino :heart: :D En mä täältä mihinkää katoa, roikun kynsin ja hampain kiinni :LOL: Mutta silti toivon ettei mun tarttis tänne enää listoille palata :LOL: :LOL:
 
heh.. olispa hyvää onnea minullekki... jotenki aloin taas uskoa raskauteen, huomioiden sen reilu viikko tapahtuneen minivuodon. eilen menin räplää itteeni ja löysin kn:n erittäin kovana ja ylempänä ku normaalisti.

siis enhän mä tästä nyt rupee pää pilvissä leijuu mut kertoo se vissiin ettei menkkoi oo hetkeen tulossa kun aamulla tuntu ihan samalta. tänää ku käyn kaupassa ni käväisen myös apteekissa... :)

*muoks niin siis ostan testin mut hiplailen sitä koton viel pari päivää, enne ku testaan...
 
Daadeli, mies nauroki viime kesänä, et moottoripyörällä ajaminen on parasta mitä mies voi housut jalassa tehdä... :LOL: :LOL: :LOL:
Kyl mä kans ajattelin sillon viime kesänä, ku ajeltiin pitkin suomee, n. 2500 kilometriä puolentoista viikon aikana, et ajan kortin! NIIN tylsää istuu pitkiä matkoja kyydissä |O
Mut kun ei käsi kestä, ni ei :kieh:
 
Talvimamma ny nopiasti testaileen! :D

ElinaMaria, kuukautiskuppi on kyl tosi kätevä, eka ku sen saa ni se näyttää aika isolta mut ei se loppuje lopuks oo ja se siis o todelline pelastus. Mul kivutki o vähä heikentyny ku aloin sitä käyttää, se ei kuivata limakalvoja, ei tuu ohivuotoja sit ko sitä oppii käyttään ja asettaan oikein paikoillee, ei tarvi tyhjentää ku kerran illassa ja aamussa jos ei älytöntä vuotoo oo. Ja jos onkin ni silti tyhjennysväli pidempi ku siteil ja tamponeil :) mitäs muuta mä siit sanosin.. äh, no se ny vaa o nii älyttömän kätevä kapistus et säälin kaikkia niitä jotka ei viitsi ees yrittää sitä käyttää :) Ja ite ain desinfioin sen keittämäl joka kuukautiste jälkee :)
 
täällä kans yks kuukuppifani... :D kahteen ja puoleen vuoteen en oo muuta käyttäny ja olen siihen TODELLA tyytyväinen. aluksi hankin sen lähinnä ympäristöystävällisyyden takia, mutta se onkin osoittautunut kaikin puolin paremmaksi kuin mitkään siteet tai tampoonit koskaan. jos nyt vähän listaan ominaisuuksia niin:

+ ekologinen
+ halpa (maksoin siitä 30e, jos ilman sitä kulut olisivat n.5e/kk säästöä on tullut 120e)
+ miellyttävä
+ varma, ei ole kertaakaan päästänyt pisaraakaan läpi
+ ei tunnu (joskus olen oikeasti unohtanut että mulla on menkat)
+ helppo kun oppii käyttämään

- oppiminen vie aikansa (ekassa kierrossa väänsin itkua tyhjennyksen yhteydessä, sama juttu piilarien käytön aloituksessa...)

no niin ehkä ylistin tarpeeksi. aamen. B)
 
TOIVEILIJA: Minä en ainakaan viel kyllästynyt kyydissä istumaan. mut voi olla, et se jossain vaiheessa alkaa puuduttamaan ja oma kortti ja pyörä alkaisi enemmän polttelemaan. mut tiedän, et tää on vaan hetken hurmaa. innostuisin asiasta pari kesää ja sitten se jäisi. ja jos tässä joskus viel raskautuisi niin luulen, et se jäis sitten kokonaan pois.

Hui jännittää.. meen gynelle tänään.. jospa siel ei ois taas niitä pirun kystiä. Niistäkuin olen saanut kärsiä koko elämäni. viimeisen kystän puhkeamisen jälkeenhän gyne sanoi minulle vinkkinä, et vois alkaa miettiä tulevaisuutta ja milloin lapsia. saattaa olla kuulema vaikeaa.
 
Huomenia kaikille :) empä taaskaan kyl ala kaikkee kommentoimaan kun ootte niin mahdottomia kirjoitteleen :)

Kuukuppia munkin tekis mieli kokeilla, mut en sit tiiä kannattaako sitä viel tilailla. Jos sitä vaikka sattuis raskautumaan :) mistäs sitä tietää.. Ku eiks sit oo erikokoisia synnyttäneille ja synnyttämättömille? niin ei turhaan viittis ostella :) Mut kyllä varmasti ostan sitten jos ei raskautta ala kuulumaan / synnytyksen jälkeen, olen kanssa kuullut niin hyviä kokemuksia, ja vielä se kun tosiaan tuo hinta/käyttöikä on niin hyvä ja tuleehan vähän vähemmän roskaa :D
 

Yhteistyössä