ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Mulla kipuilee alavatsa jonkin verran mutta ei juili vielä :). Rinnatkin tuntuu turvonneilta ja hieman herkiltä...meinaakohan tämä jotain vai onkohan tämä vaan jotain valeraskautta. Meillä koirakin sitä parhaillaan "sairastaa"...
 
ookoo... mä oon ihan sekaisin... :eek: siis näiden tuntemusteni kanssa.
huimaa tai oikeastaan pyörryttää, vaikka istun. Röyhtäilen kuin pieni sika ja hikoilen. Väsyttää niin, että silmät "kuumottaa"... Ja sit on sellainen olo, että vois vaikka oksentaa... Ja pääkin särkee jumalattomasti... On särkenyt jo aamusta asti.... Ja nenä on tukossa/pärskin koko ajan...
Jos en oo raskaana, niin sitten oon kipeä:D
 
joo, unohdin noi tissit... tosiaan nipistelevät kun tulee ulkoa sisälle... ja kun nuo lapset riekkuu sylissä, niin sen jälkeen tissit nipistelee... eikä muuten oo oikeestaa puristellessa kipeet, ku nännit vaan.. :eek:
lähettäkää mut pliis johkiin hoitoon, ennenkuin sekoon näihin valeoireisiin :D
 
offtopic,tilitystä.
plääh..eipä oo sitte tämäkään päivä menny ihan putkeen..aamulla kun olin vielä ihan hyvällä mielellä ja kaikkea puuhastelin ja ennenkaikkea odotin sinne kiinalaiseen pääsyä, niin pah, sitten ei mentykään. suutuin siitä ihan hirveästi ja nyt oon koko päivän ollu ihan sekaisin mielialojen suhteen. ensin olin ihan hermorauniona ja nyt oon monta tuntia vaan itkeny kuinka "kurjaa" mun elämä on ja et muilla menee aina paremmin ja on kaikkea kivaa...ihan hullua miten paljon oonkaan itkeny ihan turhasta. ukko on ihan ihmeissään kun ei se osaa oikein sanoa juuta eikä jaata. hävettää itseänikin kun haukuin hänet ihan lyttyyn :| :'( en ees syöny ukon laittamaa ruokaa, koska v*tutti se makarooni mitä se oli kastikkeen kanssa laittanu..nyt se poloinen lähti sovittelun vuoksi hakemaan mulle pakastepizzaa kaupasta.

huhhuh,mitkähän hormonit ne oikein saakin ihmisen näin sekaisin ja tunteiden valtaan :(
 
juli ja ElinaMaria :D :LOL: pisti ihan naurattaa ku luki noita juttuja..

Toiveilija toivotaan nyt ettei oo mitään mikä liittys menkkoihin..ja tosiaan aika laittaa testi kehiin =) toivotaa et olis plussa ja ne täti/maha oireet olis raskaudesta liittyviä..

En sitten päässykkä lähtee joeusuuhu miehen luo :ashamed: ei se ollu kerinny laittaa kämppää ees valojakaa..joten ei sinne voinu viel mennä..nähää vasta torstaina.. :'( tää on tuskaa..kauhee ikävä sitä..ensviikon pitäs olla hedelmällinen viikko..värkki on kyl ihan kuiva ja napukkaki muumioitunu umpee.. :snotty: tulispa se ovis torstaina ja rupeispa tännekii tulee kuukausittainen monsuuni sade joka laittaa koko aluen kosteeks :p kauhee puute viel vaivaa ja seksiä tekee 24/7 mieli..nään vaan seksiä ja seksiä jokapaikassa..mut ite en pääse sitä harrastaa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Kauhusti olitto kirjotellu senkii jälkee ko läksin :D

Oliko se ny PinkCadillac ko mietti et oonks mie sama siin irc gallerias mut en oo :D ja minEN polta tupakkia... ei vaa oikeen sovi mu mielest naiselle eikä sen ihmeemmin miehellekää mut mielipideasioit :)

meil riitaa miehen kans... josko se sit kiristää välejä ku keskenmeno tul ja sit o aika maassa edellee tavallaa.. ni sit riidelläänki useemmi ny... :/
Höh, kone hukkas mun viestin.. No tässä melkein identtinen kopio.
Joo, en heti hokannu ettet ole samalla nickillä irc:ssa ja kaks+:lla. :LOL: Joku toinenkin oli halunnut olla miracle =)

Mäkään en polta. Joskus ysin luokkaretkellä olen polttanut puol tupakkaa vuonna kirves ja kypärä (-93) :x

Niin nämä on näitä "ylämäki alamäki yhdessä kulkien", "niin myötä kuin vastamäessä" -tilanteita. Kyllä se aurinko pian taas alkaa teille paistaa :heart:
 
Tyty86 on kyl tsäpäkän näköinen. Ollapa vielä noin nuori :ashamed: =)

Voi en pysy nahoissani kun odotan tiistaita/keskiviikkoa, että tämä polttavan kihelmöivän kuumottava ja mieltä piinaava tilanne ratkeaisi :kieh: Oireita löytyy joka junaan..
 
Täällä ikävästi ei rahaa mennä huomenna ultraan. Sovittiin tänään lääkärin kanssa että pidän myös taukoa kaikista lääkkeistä jonkin aikaa. No alavatsaa on kovasti nipistellyt ja ollut myös menkkamaista kipua.
Tahtoo kans nähdä irc-kuvia. =)
 
Ihan outoja oireita tänään ollu...jos ois loppukierto ni ymmärtäsin..mut nyt ku kp11/30 ja kauhee pissiliisa olo ollu koko päivän..huono olo ja kiukkunen..kiukkusuus johtuu varmaa ikävästä miestä kohtaan..

Pitäs käydä vissii nukkuu..väsyttää muttei nukuta.. :/
 
rapu83....................kp 98/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 67/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 61/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 60/??................................... yk 1
Talvimamma-09....kp 39/30-31............................yk 1
toiveilija82...............kp 37/34-42.............................yk 8
johanna83................kp 37/32-40.............................yk 1
Tinttara84...............kp 35/25...................................yk 63
Zande.....................kp 34/30...................................yk 3
Kuumeilija87............kp 33/30-35.............................yk 3
PinkCadillac.............kp 31/32-35............................yk 2
Linna.......................kp 28/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 27/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 26/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 25/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 25/??......................................yk 2
hanni......................kp 25/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 24/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 24/28.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 23/28.....................................yk 7
Haidi84...................kp 22/28-29...............................yk 6
Daylightdancer.......kp 22/27.....................................yk 2
tiger75...................kp 21/28....................................yk 9
kaisukka81.............kp 21/38.....................................yk 6
Ouska.....................kp 20/35.....................................yk 3
emiliana..................kp 18/28-33.................................yk 1
Juli05......................kp 17/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 16/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 16/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 15/28-30...............................yk 6
vauvahaaveita.........kp 15/27-30...............................yk 5
kiharapää................kp 15/32-35(-46)........................yk 8
Siniviuhka................kp 15/28 ....................................yk 2
arabel.....................kp 13/26......................................yk 11
Kaa.........................kp 12/32......................................yk 4
tyty86.....................kp 12/30......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 11/27.......................................yk 2
Piglet......................kp 11/27......................................yk 6
Daizy......................kp 8/28-32.................................yk 12
miracle....................kp 7/31-36................................km 04/08
simppu82................kp 6/32-42................................yk 2
inkaliina-83.............kp 6/28-31.................................yk 3
susanna85..............kp 5/28....................................yk 2
Veena.....................kp 4/24-28...............................-yk 11
Humu82...................kp 4/28...................................yk 2
della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium

vinka......................kuumeilee!!
Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Miracle....................Toipumassa km:sta TJOT:taa.
mimmukka81..........Palailee kesällä!

Plussanneet:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56




 
mä laitoin aiheen tonne meidän kerhoon noista irc-galleria nikeistä :wave: sinne sitten.


jep. ovis olis ovis meni, vaikka yhen nettiovislaskurin mukaan h-hetki pitäs olla tänään, mutta tiiä sitten. nyt jo armottomat menkkat oireet. pää on ollu kipee kokoeilisen päivän ja jatkuu ilmeisesti tänään. ja tissit on kipeet ja leventyneet, joten...

miten kaikkiin oireisiin pitäisi suhtautua? jotenki sitä kohta oppii että kaikki kierrot on erinlaisia, eri oireineen. muttakun se on välillä niin vaikeeta olla edes vähän hihkasematta heti kun jossain tuntuu joku nipistys, vaikka mun kohalla tietää että niitä nipistyksiä aiheuttaa kyllä joku ihan muu.

ei se oo vauvakuumeisen helppoa.

pinkcadillac! se ois huomenna tiistai :D
 
En ymmärrä mikä mua vaivaa näiden kummallisten tuntemusten kanssa. Oviksen piti testin ja aikaisempien tuntemusten mukaan olla kp14 eli torstaina. Tähän saakka kaikki meni kuten ennenkin: muutama napakka vihlaisu alavatsassa ja limat. (Plus asiaan kuuluvuaa yritystä ja peittojen heiluttelua miehen kanssa :D)

Mutta sitten: kummalliset alavastakivut jatkuivat pidempään kuin koskaan (yleensä siis rajoittuneet vain tuohon yhteen päivään kp14 tai 15), eilisiltaa eli kp17 asti sekä "kiinteää" kirkasta limaa, mitä mulla ei tähän mennessä ole ollut. Kysymys kuuluukin, mitä ihmettä tämä voi olla? Ovulaatiokipuja? Jos, niin tarkoittaako tämä sitä, että ovulaatio olisi tapahtunut vasta eilen ? Kierto mennyt sekaisin? Vai kenties jotain muuta?

Tää menee taas aika vahvasti omaa napaa -osastolle, pahoittelut siitä. Olisin kuitenin todella kiitollinen, jos joku minua viisaampi viitsisi vastailla.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja paljon +!!!
 
Huomenta kaikille :wave: Täällä ollaan jo hereillä, vaikka iltavuoroon meno vasta =) aamukahvit on juotu, ja nyt pitäs pari tuntia olla pissaamatta, nii vois kokeilla ovistestiä että mitä se näyttää, ku alkaa olemaa h-hetket käsillä :D
 
emilianna vitsit kun oisin lääkäri niin osaisin auttaa ehkä paremmin :D mutta mä veikkaan että joko hormoonit on menny sekaisin, tai että sulla tosiaan on ovis myöhemmin. onko sulla ollu paljon stressiä ovulaatioviikolla? tai onko paino heilahdellu? ootko eläny "normaalisti" eli ei ylimäärästä bailailua tai muuta vastaavaa? se saattaa vaikuttaa oviksen myöhästelyyn, mutta se ei selitä miksi sulla oli oviksen merkkejä oikeeseen aikaan myös.

aika hankala juttu. mutta voi se olla että sun ovis on ollu myöhässä tai prosessi venyny.
se mikä on hyvä juttu jos ovis on venähtäny, niin et ainakaan oo ottanu stressiä oviksesta. joten vaavin tarrautumis mahdollisuudet on paremmat :)

vauvahaaveita huomenta ja onnea oviksen bongailuun :)
 

Yhteistyössä