ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

hitto mä repeilin täällä varmaan joka toista kommenttia :D se Julin eka-toine-kolmas lapsi oli hyvä, ja ElinaMarian raskaana-teksti... :LOL: koiraki mulkas mua pari kertaa ja lähti makuuhuoneeseen ku mä hirnun täällä niin et talo tärisee.. :)

ihanaa ku täälä on aamullaki ihmisii :) vauvahaaveita ja nibbler :wave: just eilen juttelin yhden työkaverin kanssa, marisin sille kun en saanu uuteen listaan yhtään ainokaista aamuvuoroa (mun mielest lauantai/sunnuntaivuoroi ei voi laskee aamuvuoroiks) ni hän sano ettei hänelläkää oo vaik ollu about puol vuotta jo tuolla.. päällikkö ja sen kakkonen tekee suurinpiirtein kaikki aamuvuorot. vamos vitutus oikeesti!! jee paskavuoroi ihanaaaa

huh hei kp 39. tuntuu hyvältä.
 
Ovistesti tehty... viiva ei viel yhtä tumma ku kontrolli,mutta näkyvä kuitenki =) Liekkö se ovis olis tulollaan, ku tuntu että se viiva tuli paljon nopeempaa näkyviin ku eilen ja paljon "tummempana". Toivottavasti se sieltä tulee, ku seksiäkin on harrastettu nyt lähipäivinä kp13, kp14, ja tänäänkin olis tarkoitus jotain tehdä :LOL:
 
nibbler kiitos kamalasti kun viitsit vastata. Itseasiassa olen elänyt hyvin säännöllisesti, mistä johtuen tämä ihmetyttääkin. Oviksesta en ole juurikaan stressanut (vaikka kaikki ajatukset ovat kieltämättä vauvassa ja kuumeilussa), koska tähän saakka on voinut luottaa kropan toimintaan ja siihen, että ovis tulee suunnilleen kellonlyömälleen samaan aikaan kuin aina ennenkin :'(. Tai sitten kiinnitän nyt tietoisesti enemmän huomiota jokaiseen pikkiriikkiseenkin tuntemukseen :D .
 
Olisin vaan halunnu laittaa sen kuvan tänne, ja samalla jos jollain on samallainen viiva tullu, että onko se vahvistunu tuosta ja minkä ajan kuluttua, vai voiko tuo jopa olla jo ovisviiva vaikka onkin haaleempi, ku oon lukenu että joillain se ei ees mee yhtä tummaksi ku kontrolli ja silti on ovulaatio tapahtunut....
 
Siis käsittääkseni kuvan pitää olla jossain netissä että sen saa liitettyä tänne. Esim photobucketissa tai siellä Aijaa sivustolla. Sieltä sitten kopsataan se URL osoite ja laitetaan kahden maisema kuvan väliin. :)
 

Yhteistyössä