ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Kuumeilija, juu niin perin kummallisesti ol päässy käymää :D :LOL:
Miula äitiyspväraha ois minimi koska en oo töissä ollunna ja tuski juuri meen enne ku raskaudun (jos raskautusin noppeesti) mut jos menis siihi raskautumisee aikaa ni sit ehk ehtisin olee töissä vähä aikaa. Mut kuis kaua pitäs olla et se vaikuttas toho rahaan? Tosin mies tienaa sen verra et kotiin jäisin kummiskii ku halutaan et äit/isä hoitaa lasta kotona ja rahallisesti se onnistuu :heart: Sit ku sitä viel raskautuis ja pysyis kiinniki se loppuu asti ja sais sen lapsen ni jo olis onni huipussaan :heart: =)
 
Mä EN YMMÄRRÄ tätä :'( Alamahaan sattuu, alaselkään sattuu, ja tulee punaista verta pissalla käydessä/ pyyhkiessä :( EN YMMÄRRÄ tota viivaa mahassa, et mistä helv...... se siihen tuli jos en kerta oo ees raskaana :'( Sattuu... :'( :'( :'(
 
voi toiveilija :( :'( Haluisin kovasti sannoo jotai mikä lohduttais mut must vaa tuntuu et sul on menkat tuloillaan... Mut toki se vois olla myös vain alkuraskauden juttujakin mut jostai syystä uskon menkkoihi enempi. Mullaki tokas kierrossa alko tosi vähäisellä vuodolla joka tul vaa paperiin ja enne ol aina alkanu runsaana heti.. Ni sit aattelin et oisin silti ollu raskaana mut ei.. Toivotaan silti et sul ois kuiteski toisin!! :hug: :hug:
 
maha ihan sekasin, särkee vatsaa ja selkää, pientä tihkuvuotoa tullut..kaippa se täti tekee tuloaan.. :/ outoo kun vielä 5 teroa jäljellä, mutta parempi vaan että tulis nopiaa niin pääsee siihen clomikiertoon nopeemmin :saint:

toiveilija :hug: outo juttu kun sulla se viivakin on..toivotaan parasta että olis alkuraskauden juttuja..mitä jos tekisit kumminkin testin niin ainakin tiedät..ettei sitten jää häiritsemään..voikohan kemiallisesta raskaudesta tulla myös linea negra..?
 
JJ-t kuinkas pitkä kierto sulla on? vai onko vielä arvoitus :) Päästäänkö yhdessä jännäilemään äitienpäiväviikolla? :)

(.) Tää tädin vierailu ei kyl koskaan oo kivaa.. Ei riitä pelkästään et vuotaa ku vesiputous, mutta nää kivut. Välillä tekis mieli repiä hiukset päästä. Nyt parissa-kolmessa kierrossa on ollut pakko ottaa särkylääkettä, vaikka sitä olen yrittänyt välttää.. :(
 
Tämmöisen viestin sain sähköpostiini:
VAATTEET Ensimmäinen lapsi: Alat ostaa äitiysvaatteita heti, kun saat

tietää olevasi raskaana.Toinen lapsi: Kuljet normaaleissa vaatteissa
niin
kauan kuin pystyt.Kolmas lapsi: Äitiysvaatteista on tullut normaaleja
vaatteitasi.Vaikket olisi raskaanakaan, et enää mahdu muihin
kuin äitiysvaatteisiin.LASTEN NIMET Ensimmäinen lapsi: Ahmit kaikki
nimikirjat, jotka saat käsiisi.Kokeilet, miltä suosikkinimesi
kuulostavat ääneen lausuttuina ja missä järjestyksessä ne
näyttävät
parhailta.Toinen lapsi: Jonkunhan on kastettava lapsensa
Gertrude-tädin
mukaan.Kaipa sinä voit uhrautua.Kolmas lapsi: Läväytät minkä
hyvänsä
kirjan auki, suljet silmäsi ja tökkäät sormesi johonkin kohtaan:
"Carl-Rutger? No, se saa luvan kelvata..."VALMISTAUTUMINEN
SYNNYTYKSEEN Ensimmäinen lapsi: Harjoittelet säännöllisesti
hengitystekniikkaa.Toinen lapsi: Et jaksa harjoitella, sillä muistat,
että ensimmäinen kerta oli aivan yhtä kamala, hengitit sitten oikein
tai
et.Kolmas lapsi: Pyydät epiduraalipuudutusta jo
kahdeksannella raskauskuulla.LASTEN VAATTEET Ensimmäinen lapsi: Ostat
toisiinsa sointuvia vaatteita, järjestät ne värien mukaan ja
laskostat ne
siististi vauvan omaan pikku kaappiin.Toinen lapsi: Tarkistat, ovatko
vanhat vaatteet puhtaita. Heität pois vain ne, joissa on kaikein
suurimmat ja näkyvimmät tahrat.Kolmas lapsi: Mikseivät muka pojatkin

voisi pitää mekkoja?!HUOLENAIHEET Ensimmäinen lapsi: Jos lapsi
pästää
pienimmänkin äännähdyksen, nostat sen välittömästi
syliisi.Toinen lapsi:
Otat vauvan syliin vasta, jos se huutaa niin kovaa, että ensimmäinen
lapsesi on vaarassa herätä.Kolmas lapsi: Opetat kolmivuotiaallesi,
miten
vauvan saa rauhoittumaan kiinnittämällä sen huomioin
muualle.HARRASTUKSET Ensimmäinen lapsi: Viet lapsesi vauvajumppaan,
vauvauintiin ja muskariin.Toinen lapsi: Viet lapsen vauvajumppaan. Jos
jaksat.Kolmas lapsi: Otat vauvan mukaasi kauppaan.VAPAAILLAT
Ensimmäinen
lapsi: Kun jätät vauvan ensi kertaa yksin lastenhoitajan kanssa,
soitat
kotiin ainakin viisi kertaa illan aikana, ihan vain varmuuden
vuoksi.Toinen lapsi: Kun olet astumaisillasi ulos ovesta, mieleesi
juolahtaa,että voisit ehkä jättää lastenvahdille numeron josta
sinut
tavoittaa.Kolmas lapsi: Vannotat lapsenvahtia soittamaan vain, jos hän

näkee verta.KOTIOLOT Ensimmäinen lapsi: Vietät suurimman osan
päivästä
vain katsellen vauvaasi.Toinen lapsi: Vietät suurimman osan
päivästä
vahtien, ettei vanhempi lapsesi töni tai lyö vauvaa.Kolmas lapsi:
Vietät
suurimman osan päivästä yrittäen piiloutua lapsiltasi.
_________________________________________________________________

__
 
Olettepa te olleet ahkeria! Hirveä kuhina käy täällä. Kiva lueskella teitin juttusia. Itselläni ei ole ircciä enään ja en tunnitamisen pelossa uskaltaisi sitä jaellakkaan. :)
Mä googlailin aikani kuluksi tuota linea negraa ja siellä sanottiin että se ilmestyy yleensä vasta raskauden lopussa ja sen voi aiheuttaa esmes pillereiden lopettamisen aiheuttamasta hormooni muutoksesta. Ei ole siis tarkoitus masentaa, kiinnosti vaan itseäänkin.:hug:
Me taidetaan JJ-t mennä aika samoissa päivissä ja taidat olla ihan yhtä malttamaton kuin minäkin :). Vielä en ole testiä kaivanut esiin ja mietiskelen josko sitä testaisi 14.4 aamusella tai sitten loppuviikosta.
Mulla on vähän hakusessa noi ovispäivät kun kierron pituudesta ei ole varmuutta kun olen niin laiskasti merkkaillut kiertoja ylös. Noh jos ei tästä tärppää niin ensikiertoa kohti sitten viisastuneena.

Oireita odottelen ja itselleni aiheuttelen varmaankin tässä piina viikolla pahastikkin.
 
Nibbler, mäkin oletin koko ajan että olisit vanhempi! :eek: miksköhän? Ja ei mulla ainaakaan ikäkriisiä vielä ole vaikka 25 tulee kesällä täyteen! :D mä yritän ajatella että ihminen on just niin vanha kun haluaa olla. Musta olis mahtavaa jos ei tietäis omaa ikäänsä, niin tekis asiat sillon ku ne tuntuu hyvältä eikä sillon kun on oikea ikä...

Laitoin profiiliin oman kuvani niin voitte käydä kattomassa. Se on otettu viime kesänä kun olin muutaman kilon hoikempi! :) Mulla kun on julkinen blogi aiheesta jota kaikki lukee niin mullapa ei olemitään salattavaa!!! Kaikki tietää kuinka pöhkö mä oon... :LOL:

Juli hauska viesti.... laitan tänne yhden jonka bongasin eräältä keskustelupalstalta... se oli niin hyvä.

SAATAT OLLA RASKAANA JOS....

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Ottakaahan huomioon että yllämainitut oireet sopivat yhteen myös joidenkin -lääkärin hoitoa vaativien- sairauksien kanssa kuten mm. virtsatietulehdus, klamydia, anoreksia ja skitsofrenia.



Musta toi "kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti" - on ihan paras....
 
Luin kans tosta linea negrasta mm. helistimen sivuilta, ja joillakin se on todella tullut jopa 4. viikolla, oli muutamia tämmösiä esimerkkejä. Tiä häntä. Outoa kuitenkin, jä näkyy vieläkin :ashamed: Täällä oon nyt sit itkeä tihrustanu oikein kunnolla, ku toiveet oli niin korkealla. Kivut hellittää, onneksi. Parit edelliset menkat ku ovat alkaneet, ni on todellakin pitäny turvautua jopa 800 buranaan. Nyt ei kuitenkaan. Eikä sitä vuotoa oo silleen juuri nimeksikään, elikkä vessassa käynnin yhteydessä jonku verran, ja muuten aika vähän. Kuitenkin, pa..a fiilis! :ashamed:
 
:LOL: hyviä juttuja :LOL:

kuumeilija87 ei siis ole hajua kierron pituudesta mutta ens kierrossa on clomit ja ovis pitäisi olla kp 15-18 joten pituudeksi pitäs tulla 29-32..jännittää hirveesti ens kierto, voi kun nää oliskin nyt sitten menkat eikä vaan välivuotoa niin pääsee nopeesti uuteen yritykseen :D

apsu olen ehkä HIEMAN malttamaton :LOL: mutta saattaa olla että se täti tänne jo pärähti, vaikee sanoa vielä :headwall:
 
hei, täällä kun jotkun on puhunut siitä juilimisesta, niin mitä sillä tarkoitetaan? :eek:
kipua vai "vellomista"...?
Mulla on ollut pitkin päivää sellaista vellomista, siis vähän niinkuin olis perhosia vatsassa, mutta tuolla häpyluun yläpuolella... ja vyö kiristää :eek:
 
toivelija...
mä en kyllä osaa sanoa, mutta toivon sydämeni pohjasta, että olisivat jotain harmitonta vuotoa.
kälylläni oli plussauksen jälkeen monesti esim seksin jälkeen pöksyt veressä, mutta reilu viikko sitten syntyi pieni tyttö... syyksi sanottiin että oli kohdunkaulan (?) verisuonia vaan rikkoutunut...
mutta en tosiaan osaa muuta sanoa...
 
onko hermokipu sellaista viiltävää kipua?
mulla on jos jonkinnäköisiä kipuja tuolla vatsassa... tosi "iisejä" menkkakivun tapaisia, pistävää, viiltävää ja sit tota vellomista...
mä oon niin sekopää... :D
 

Yhteistyössä