se bisolvon kans laittaa vauhtia limoihin.
me otettiin molemmat minä ja mies sitä yhen kierron ajan, mutta uskon että se teki meille enempi hallaa ku hyvää. tuli nimittäin ehkä vähän liian vetistä nesteet, ja tuli sit heti ulos
greiipimehua voi koittaa lantrata esim. appelssiinimehun kanssa. moni on sitä kehunu. tai sekottaa vettä ja jäitä niin saa mukavan aamunavaus drinksun
ihan tajuttoman outoa, mutta musta tuntuu tosi paljon että tässä kierrossa tulee tärppi. mä en osaa selittää sitä. jotenkin kaikki menny oudosti niin putkeen ku olla ja vaan voi, ainakin limojen ja siemennesteen suhteen. tippaakaan ei oo tullu ulos seksin jälkeen ja ei edes kun on vessaan menny aamusella.
ja muutenkin.. henkisesti sellanen "pullanen" olo
mutta muuten tässä kierrossa ei oo sinäänsä stressiä mistään. mä voin rauhassa ajatella että jos nyt ei tärpännyt, niin mä voin syyttää siitä jättihelokkikapseleita, jotka aloitin kait turhan myöhään. ja voisin soittaa sille gynellekkin, että päästäis kattoo mitä tuolla alahaalla tapahtuukaan seksin jälkeen, ja mitä sille pitäs tehä. ja ovisikkuja aijon hankkia ja pääsen kokeilemaan kuukuppia
kaikkee jännää tulee tapahtumaan enskuussa...