ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

se bisolvon kans laittaa vauhtia limoihin.
me otettiin molemmat minä ja mies sitä yhen kierron ajan, mutta uskon että se teki meille enempi hallaa ku hyvää. tuli nimittäin ehkä vähän liian vetistä nesteet, ja tuli sit heti ulos :(
greiipimehua voi koittaa lantrata esim. appelssiinimehun kanssa. moni on sitä kehunu. tai sekottaa vettä ja jäitä niin saa mukavan aamunavaus drinksun :)

ihan tajuttoman outoa, mutta musta tuntuu tosi paljon että tässä kierrossa tulee tärppi. mä en osaa selittää sitä. jotenkin kaikki menny oudosti niin putkeen ku olla ja vaan voi, ainakin limojen ja siemennesteen suhteen. tippaakaan ei oo tullu ulos seksin jälkeen ja ei edes kun on vessaan menny aamusella. :) ja muutenkin.. henkisesti sellanen "pullanen" olo :D

mutta muuten tässä kierrossa ei oo sinäänsä stressiä mistään. mä voin rauhassa ajatella että jos nyt ei tärpännyt, niin mä voin syyttää siitä jättihelokkikapseleita, jotka aloitin kait turhan myöhään. ja voisin soittaa sille gynellekkin, että päästäis kattoo mitä tuolla alahaalla tapahtuukaan seksin jälkeen, ja mitä sille pitäs tehä. ja ovisikkuja aijon hankkia ja pääsen kokeilemaan kuukuppia :D
kaikkee jännää tulee tapahtumaan enskuussa...
 
mäkin kävin tuolla vauva-lehden sivuilla huvikseni testaamassa, et jos oiskin nyt sattunu sellanen "vahinkotärppi" (tyhmälle kuulostaa niin sanoa, mut tosiaan kun ei tässä kierrossa olla niin edes ajateltu sitä vauvaa senkin takia,että mun kouluhommat stressailee ja jo yritykset jääneet minimiin ) niin LA ois 29.12 =) :heart:

Luulis kyllä, että vähän saattaisi ärsyttää lasta varsinkin silloin kun muut täyttäisi 18 alkuvuodesta ja itse vasta noin myöhään :D Pari kaveria on syntynyt joulukuulla ja he ovat ainakin todella ärsyyntyneitä siitä :LOL:
 
heeei, täällähän on ollu äksöniä eilen!! määki haluun nähdä toisten kuvia! :D laittakee yv:llä jos ootte uteliaita ja haluatte "vaihturin"... :)

kävin eilen lukees pikapikaa viestit täällä, mut en jaksanu kirjotella mitää. oli vähän mieli maassa, sellane "perääntyy nuolemaan haavojaan" meininki... vieläki kp 38, mut tänä aamuna tajusin, et oon maailman onnekkain ihminen, ku mulla on noin rakas mies.. <3 oli vaan niin hyvä olla siinä kahvikupin ääressä aamupalalla. mun ei todellakaa kannata myydä maitani ekan kierron jälkeen :)

nii ja eilen venähti työpäiväki. vaan puolella tunnilla tosin. kyl seki tuntu pitkält ajalt ku oli asennoitunu "huh, 8,5h kahdel 12min kahvitauol, jäätävää". kaikki ihmiset päätti tulla kauppaan neljän jälkeen, oltiin työkaverin kans kahdestaan ku kolmas oksens ja lähti päivystykseen. kamalasti tekemistä ja sit viel pullokone päätti tiltata puol tuntii ennen sulkemisaikaa. ja totaalisen tiltin tekiki! hiukan pärräsin pullohuonees... :D jalat oli törkeen kipeet 9h seisomisest :(

luin kaikkien tekstit, ja toivottelenki ovis-onnea kaikille ketä sitä bongailee :) ja plussaonnea toiveilija82:lle ;)
 
hui talvimamma varmasti tuntu pitkältä päivä :)
minäki parhaillaan istuskelen täällä töissä... liikaa aikaa palstailla ja usko että se ei tee hyvää mun "tässä kierrossa en jännää"asennoitumiselle :D mut ei oo mun vika että ei öö tekemistä näin sunnuntaisin.

niin ja jos joku haluu kytätä mua niin nimimerkki irc-galleriassa on carovarium :wave:

 
nibbler, mäkin kävin sua kyyläämässä, vieraslistasta voisit bongailla vaikkapa, oon se silmälasipäinen tytskä =) Mä luulin, että oot paljonkin vanhempi, ainakin 25 tai jotain :LOL: :LOL:

Voi kun mullakin ois jotain tekemistä,paitsi siivoaminen..Oon nyt muutaman viikon istunu kotona tietsikalla suunnilleen juurtuneena. Pitäis väsätä opinnäytetyön kirjallista osiotakin, mut ei huvita B)
Vois vaik lähtee kiinalaiseen hakee ruokaa..nams :heart:
 
Mä kyl ny jätän ton tyhmän itsestäni huolehtimattoman fiiliksen taakse ja piristyn :) ostan tummanpunasävystä hiusväriä ja taas uutta lookia siis :) :heart: ja täl kertaa en ennee aio kyllästyy siihe kuten en pitkii hiuksiinkaa (ku ylleensä ain jossai vaihees kyllästyn ja pätkäsen ja nytkii aattelin et annan oman värin kasvaa takas ja otin värinpoistoi nii et hiussetkii men iha huonoo kuntoo ja sit leikkuutin hiusset ja taas tul uuvellee ikävä pitkii hiussii :p ),

Täältä tullaan uusi raikastunut minäni taas!! Ja vloppuna kaverin luo turkuun!

Jiphijaijee!! Tosin mies parka saa olla puutteessa kaks vkoo yhteensä tai ainaskii ilma mu herkkuja:D Ku ny o ollu jo vkon ku mul o noi vuodot ja sit tulloo toine vko ko meen tekköö opparia jkl:ää ja sit sinne turkuu, mies poloinen :D
 
noku mulla ei oo vieraslistaa... jos koottais tuonne meijän kerhoon irckilistaa? nähtäis kaikki siellä, sivulliset ei nää ja ei tarttis lähetellä yv:tä jokaiselle erikseen :)

millanenha kriisi mulla olis päällä jos oisin 25 :) nytki hirvittää kun on enää 9 vuotta niin mä oon 30! :eek:
 
mul ei mittää kriisiä pukkaa olleskaa :D ei oo ollu koskaa ikäkriisiä enkä oikee usko et tulis enne neljääkymppiä :D Mä ku en nää ihmistä vanhaks ennen ku se on 70v tai 80 :) Riippuen mitä oon elämäs saanu aikaan ni nelikymppisenäkää tuski tulis kriisiä :) :heart:

ja voi nibbler, soot nii eri mukava :D Mitähää mä ostasin.. mut lohtusuklaata kyl oon vetäny iha kiitettävästi koko ajan km lähtie :p Et se siit lakosta ... mut ei vaa oo voinu lakkoilla se suhtee ku ollu nii iso suru puseros :ashamed: :'(
 
mäpä kommentoin sulle Nibbler ;) ;) ;)

aaaarggghh, pakko on nyt ryhdistäytyä ja mennä edes auttamaan ukkoa tuossa siivouksessa. Heti alkuunsa jos keittiön lattian pesis vaikka. Hyvällä tuurilla sais sit ukon puhutta ympäri hakemaan sieltä kiinalaisesta take away sössöä..
 
Mitä, mitä, mitä??? Tossa aikasemmin kävin pissalla, pyyhkiessä tuli tosi, tosi, tosi vaal.pun. ja alaselkää jomottaa :ashamed: Ja sit kun kävin äsken uudelleen, ei tullutkaan mitään, minkäänpunaista. Niinkö ne menkat sit tekee tuloaan vai mitä hittoa :ashamed:
Nyt pelottaa... :(
 
Toiveilija voi ei, ei se saa tulla teillekin ku se jo tänne saapu päivän pilaamaan! Ja kun sulla oli niin vahvat oireetkin!

Joo tonne kerhon puolelle vois kaikki laittaa nikkejään ketkä haluaa.. ei tarvis sit yksäreillä kysellä?

(.) eli siis kp 1/30-35 tänään, peittoja ku vähän pöllytteli niin johan se täti kurvas paikalle :LOL: :LOL:
 
Ohhoh miracle, ihanko kommentin olit saanu :LOL: :LOL:

Siis nyt täytyy kyl taas vähän hermoilla. Piti mennä kelan sivuille laskeen vähän noita äippäpäivärahoja yms. niin eiköhän siellä oo HUOLTOKATKO :kieh: ääh..

Laskeskelin tuossa, että sit kun vanhempainrahakausi loppuu (sit siis joskus jos lapsia´ees saadaan) niin joudun kyl palaamaan töihin.. Tai siis tekemään lyhennettyä tms. meinaan kotihoidontuella ei kyllä pärjätä....
 

Yhteistyössä