ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

toiveilija ootko minkä alan?ite oon erikoistunu mielenterveytee ja päihteisii..ja oon ollu tyytyväinen valintaani..oon duunissa nyt semmosen 10paikkases hoitokodis mis on höpöjä ja kehitysvammasii..huomen olis 12h duunia :whistle:
 
tääl on kans yks lähäri.. tai siis opiskelen opparilla... pe loppui kto:n näyttö. ja ma takaisin omaan töihin vanhusten pariin... samoin kuin toiveilijalla, on ihan oma paikka. on tuntunut siltä ensimmäisestä päivästä asti.
vaikka joskus vannoin, ettei musta lähäriä tule... (kun kärsin piikkikammosta)....
 
Meillä tuli isännän kans testiin ketä julkkisparia muistutatte vastaukseks. Angelina Jolie ja Brad Pitt :D mä muistutan ehkä hiukan hiusten väriltä ja hiukan huulista Angelinaa. Mein isännäst ei kovin Bradiä löydä. :D :LOL:
 
hei mammat..tää eukko lähtee makoomaa..huomenna töitä ja jos vaikka yöksi pääsis miehen kainaloo.. :heart: sen tietää et ei mee su-ma välinen yö nukkues ku olen elelly 3vk selibaatissa :kieh: se on niiku semmonen homma et miestä viedää ku vierasta sikaa kun saan ukkoni käsiini.. ;)
 

Yhteistyössä