ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

PinkCadillac jokainen meistä on enemmän tai vähemmän sekopäinen ;)

höhö,huomasin juuri, että minä täällä kirjoitan koko ajan, kohta ei kenenkään muun kommentteja olekaan kuin mun..

Plöäh..onpas kyllä hyvinkin seesteinen olo. Suihkunraikas ja puhdas ennenkaikkea. Nautiskelen parhaillaan lasillista erittäin hyvää ja halpaa valkoviiniä. :) Pitkästä aikaa tuntuu sille,ettei haittaa edes se, että asunto on sekaisin kuin hurrikaanin jäljiltä. Vielä jos saisi tuon ukkelin tuolta harrastelemaan jotakin illemmalla, niin ilta olis kruunattu =) ei sillä että olisin jotenkin kyltymätön :LOL: :saint:
 
No johan on ihmiset intoutuneet kirjottelemaan! Mulla ei taida olla missäänpäin nettiä omia kuvia, joten turha toivo, että pääsisitte näkemään mun lärvin :D

Monta kertaa tän päivän aikana on pyörinyt tää vauva-aihe päässä. Pieni epävarmuus tuolta pääkopan takaosista ei kyllä ole kadonnut mihinkään, mutta jotenkin olo helpotti, kun näin yhden massua kasvattelevan sukulaisen. Kun hänkin pärjää, miksi minä en pärjäisi? Kyselin tältä sukulaiselta "vaivihkaa" kaikkea pientä raskauden etenemisestä, toivottavasti en ihan kovin selkeästi paljastanut omaa kuumettani...

Eikä toi mieskään ihan kuumeeton kaiketi ole. Kovasti jo kyseli tossa päivällä, että kuinka nopeesti saan ajan lääkärille jne ;) Tekis kai hänenkin mieli jo alotella yrittämistä, vaikkakin seuraaviin otollisiin päiviin on vielä jokunen viikko aikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
emiliana Tuolla aiempana ketjussa siitä puhuttiin jotakin, mutta en kyllä valitettavasti osaa itse sanoa mitään kummepia tuohon...
Kiitos! Vähän jännittää (ja ehkä jopa pelottaakin) onko kaikki edes tässä pelkässä kierrossa niin kunnossa, että pikkuinen masuasukki pystyisi asettumaan taloksi.
 
vinka voihan sitä silti aina "harjoitella" yrittämistäkin :LOL: nojoo,olipa taas hyvä vitsi..

Taian lähtee tästä itse katsomaan tuota Nirvanan Unpluggedia kun ihme ja kumma kerrankin tulee MTV:ltä..
Hyvät illan jatkot ja yöt vaan kaikille! :wave:
 
iltaa!!! hirveesti kukkujia :D te kaikki olettekin uusia, mutta kiva kun jaksattte palstalla :D mitäs ootteko yv:llä lähettänyt omia nimimerkkejä esim irkkiin, mäkin haluan!!!! :ashamed: mä en ole vielä kertaakaan täältä ketään tuttua löytänyt, olis niin kivaa :saint:

vinkalle teillä vasta ehkäisy jäänyt ja tritystä tulee nyt olemaan vähintään se kuukausi niin kyllä siinä alkaa mieli antamaan periksi ja sulle tulee paljon varmempi olo :saint: sitten odotusaikakin on niin pitkä ja siinä serakkaus ja läheisyys omaan lapseen kasvaa ja oppii jo mahassa tuntemaan sen niin uskon että kaikki tulee loppujen lopuksi olemaan oikein hyvin :saint:
 
täälä kans punkkua juoden (toivottavasti miracle ei huomaa) :LOL: :LOL: mies jo nukkumassa niin eipä tässä muuta tekemistä kun palstailla.. :D

vauvahaaveita mistä päin olet?? ja onko kauankin ollut kuumeilua ilmassa? oon tässä taustaillut niin on mennya asioita ohi :ashamed: silti oli kiva tietää enemmän uusista kuumeilijoista :D
 
astydameia kaikki on irkissä mutta mä en halua sinne kuvia pistää niin pääseekö sinne ilman mitään kuvia/tietoja ittestään?? joskus haluais niin lukea juttuja joita ei pääse kattoon kun ei oo sielä kirjautuneena :ashamed:
 

Yhteistyössä