ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

nii ja tosin yli olkapäille olevat hiukset mul o ollu ain enne ja nytki varmaa taas kasvatan, mä vaa ain kyllästyn ja pätkäsen ja sit tulloo taas pitkii hiuksii ikävä :D mut ny ol nii huonos kunnos et senkii takia piti leikkauttaa.. Ja mul luonnonkiharoit o iha vaa hitusen eli pienen pientä kaareutuvuutta hiuksissa ja laineita mut todel vähän eli vois sannoo et suorat on :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
kiitti vastauksesta :) Mulla on ruskeet pitkät hiukset ja tummanruskeet slmät, ja pituutta on vajaa 160 cm :LOL:
Hei mehän ollaan kuin kaks marjaa lähestulkoon! Mulla on tumma puoliväliin selkää tukka, kokonaista 156cm, mut silmät on sinivihreet =) Mulla ei ole kuvia netissä Miracle
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
nii ja tosin yli olkapäille olevat hiukset mul o ollu ain enne ja nytki varmaa taas kasvatan, mä vaa ain kyllästyn ja pätkäsen ja sit tulloo taas pitkii hiuksii ikävä :D mut ny ol nii huonos kunnos et senkii takia piti leikkauttaa.. Ja mul luonnonkiharoit o iha vaa hitusen eli pienen pientä kaareutuvuutta hiuksissa ja laineita mut todel vähän eli vois sannoo et suorat on :)
Nii mullaki! :D Identtinen kuontalo paitsi väri
 
laitoinkin Miraclelle yksärillä nicin..mua vähän hirvittää,että täältä joku tuttu mua bongailee.ihan vaan senkin takia, että kun näistä meiän vauvahaaveista ei oikeastaan kukaan tiedä,eikä tarvitsekaan ennen kuin olen raskaana.. =) =)
 

Yhteistyössä