ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

tul mielee tosta vinkan viestistä ku oli puhetta siin et vähä pakokauhu meinaa iskee et oonko valmis siihen yms.. ni siit tul mieleen et mul oli samoja mietteitä sillo ku raskaana sit olinkin ja mietin et onko tää todella sitä mitä haluan ja muutenkin pelotti joskus (vaikka perusfiilis oliki positiivine)

sit ku se kaikki multa vietiin ni sit viimeistään huomasin et kyl se oli sitä mitä halusin, kaipasin ja toivoin.. ja sit ku se vietiin pois ni sen huomas viel selkeemmin... et kyl se on vaa se suuri elämänmuutos mikä siinä samal tulee myös, pelottavakin semmonen, ni on se sitä mitä mä ainaski haluan :heart:
 
Kuumeilija


miracle, tottakai se pelottaa... lapsi. Ainakin mua! Mutta ei se pelko ole sellainen että se estäisi halun saada lapsia... kai jokainen tuleva äiti pelkää. :|

Ja kaiken lisäksi mulla tulee olemaan pelko persiissä koko sen raskauden ajan mä tiedän sen! Koko ajan pelkään että tuleeko km, onko lapsella kaikki hyvin... jos joutuisi uudelleen kokemaan saman mitä koin niin en tiedä kestäisinkö selväjärkisenä! :ashamed:
 
Oireet jatkuu täällä. Palataakseni tuohon aiempaan keskusteluun että ne joilla pcos saa aina kaksi viivaa ovistestiin. EI saa mulla on tullut selvä nega. Vain yksi viiva ja siihen kontrolli ikkunaan.
kuumeilija :hug:
 
Onko kellään tietoa mammaksin ovisliuskosta, kun siinä sanotaan että käytä testipäätä virtsassa väh. 5 sek ja laita sen jälkee johonkin "lepäämään", että jos sen jättää siihen virtsa-astiaan?Ainakin prisman testeissä käsketään testi jättämmän virtsa-astiaan, eikä siirtämään pois?
Aika sekavasti selitetty, mutta toivottavasti joku saa jotaki tolkkua :D
 
Olen monesti etsiskellyt ovistestejä Prismassa hygieniaosastolta enkä ole löytänyt niin sijaitsevatko ne kenties vauvatarvikeosastolla? Mitä ne muuten maksaa ja montako kipaletta on pakkauksessa? Löytyykö sieltä raskaustestejäkin?
 
niitä prisman ovistestejä, on samassa paikassa missä on terveyssiteet yms...tai ainakin täällä meillä on =) Ja siitä ovistikun jättämisestä virtsa-astiaan, tarkotin sitä, et esim. prisman ovistestien mukana tulee sellainen pieni kuppi mihin pissataan ja se ovistikku laitetaan sinne ja jätetää siihen, testiviiva virtsassa, ja nojaamaan vaikka jotain shampoo pullon kylkeä vasten, nin että se on pystyssä siellä :D ...Vieläkö vois epäselvemmin kertoo :LOL: :LOL: :LOL:
 
ai sanotaa vai? no oho... kaikis testeis mitä mie oon tienny ... tai niin no en mie tiiä... jotenkii vaa tajunna et ei sitä virtsaankaa jätetä... ja raskaustesteis myös sama etenki niis joihi pissataan suoraan ni on esim et vähä aikaa pitää sillain päin et liika virtsa valuu pois... mut voihaa se olla et prisman tikut sit pittää tehhä noi :p outoo jotenkii :D
 
Kiitti teille! Pitääpä tarkemmin tsekata hyllyt jos vaik osuis silmiin. Ei kyl pahan hintaisia kuulosta olevan =) Niin, hmm, mäkin olen tehnyt vain sellaisia testejä, joissa pissitään kippoon ja sit pidetään liuskaa n. 10 sek pisussa, jonka jälkeen liuska laitetaan lappeelleen puhtaalle tasapinnalle. Kai niissäkin voi toki olla eroja :)
 
Mä oon nyt ihan kokeilu mielessä koklannu kumpiaki (prisman ja mammaksin) prisman testin jättäny astiaan testiajaksi, ja mammaksin testä käyttäny virtsassa ja sen jälkee laittanu alustalle, ja tähän mennessä ei ole viel eroavuuksia syntyny, mutta ei mulla viel kierron mukaan oviskaa pitäs olla, et sen näkee sit kun ja jos ovis tulee, että miten ne sit eroaa, vai eroaako mitenkää =)
 

Yhteistyössä