ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Huomenia kaikille! Taas tullu niin paljon tekstiä ettei kyl yhtään muista mitä piti kommentoida :D

Toiveilija :n masuviivat ja muut oireeet kuulostaa kyl niin hyviltä, toivotaan että saat plusmerkkisen vahvistuksen kunhan päätät testailla :)

ohi aiheen, mut toi on muuten jännä ku eihän kovin monessa testissä ees tuu plussaa jos on raskaana, nehän on vaan viivoja :) Clearbluessahan ainakin taitaa tulla ihan plussa... ja sit ku aina (elokuvissa tms) puhutaan et sinistähän se näytti niin aikamonessa ne viivat tulee punasena :D:D höpötänpähän taas ihan mitä sattuu tännekin :D:D Yrittäkää kestää :D

(.) Niin ja mulla on muuten tänää kp:t 31, et jos joku kiltti viittis vaihtaa :) Raskauteen en kyl usko tässä kierrossa.. lähinnä ton nipukan takia.. Se on ollu ihan sellainen pehmeä ja "lyhyt" jo ainakin 6 päivää, toissapäivänä tais nousta vähän ylemmäs.. ehkä.. mahdollisesti.. Ei oo mitään muitakaan oireita ku menkkaoireita niin eiköhän se täti tuu huomenna mun sunnuntain pilaamaan :( tänää dpo 13, olis luullu sen jo tänää tulevan mut taitaa tulla myöhemmällä kyydillä :D
 
jouskari juuri kirjotin tonne millukan viikkopinoon kuinka tyhmä oon :LOL: käyppä sieltä lukasemassa :D siis onko teillä se koissu jo!!???? voi vitsit varmaan aika söpöläinen!! saako sitä tulla kattoon, saahan!!?? :D
 
miracle: Korjattu! =)

Jouskari: Onko teillä todettu koira-allergia? Meidän kisu oli kanssa viime vuonna ensin pari viikkoa koeajalla. Mulla oli pienenä allergiatesteissä havaittu kissa-allergia, vaikka en ole koskaan saanut kissoista oireita. Miehellä taas lapsena diagnosoitu astma, johon ei myöskään ole tarvinnut yli kymmeneen vuoteen lääkkeitä. Haluttiin kuitenkin pelata varman päälle. Oireita ei kuitenkaan tullut ja kissa ollut meillä jo yli vuoden. :heart:
 
Miracle maanantaina sitten jos vielä on täti pois :) en haluais kiirehtiä, ku ei niitä negojakaan oo kiva testailla :) Mut eiks sen kuuluis sen napukan olla sellainen pitkän omainen tms.. mulla se on sellainen melko lyhyt.. ei nyt ihan lyhyt mut.. Äääh, en tiiä :) monesti oon kierron alussa vannonu etten siihen mee sörkkimään ku eihän se välttämättä mitään meinaa, ja aina vaan sit tutkimasta itteni löydän :)

Ja niin, eiköhän ne lääkärit osaa sanoa mitä tarvii ja mitä ei :) Tietenkin jos jotain vaivaa tulee, ja esim. testi näyttää vielä jotain tms. niin sitten asia on varmaan eri, mutta jos kaikki menee "hyvin" niin miksi sinne välttämättä menemään! (en oo kyl mikään sanomaan kun en ole moista kokenut) :hug: sulle ja toivotaan, että pian tärppäisi toinen joka jaksaisi pysyä matkassa maaliin asti :heart:
 
HUOMENIA =)
Täällä rupee olee outoja nippailuja masussa..taitaa munasolu kasvaa,viikon päästä olis ovis aika..saa nähä tuleeko aiemmin..napukka on ihmeen löllerö..semmoi pehmonen ja muljuuva..mut eipä oo ku pikkusen raollaa..limoja ja napukan aukeemista odotellessa :p

Tänään iltavuoroon duuniin..ja huomenna 12h duuni 8-20 |O
Ihana ilma taas ulkon..tlispa nopee kesä..ja kaikilla meillä olis pieni masu kumpu kasvamassa..saatas tammivauva.. :heart: olis se niin ihanaa...
 
:LOL: jotenkin mä arvasin että sä oisit voinutkin jo testailla tai sitten testailet lähi päivinä :LOL: Ei silti, eilen mulla kans poltteli tuolla kaapissa testi, dpo on 7-9 kieppeillä joten taitaa olla vielä aika turhaa testailla :D Pakko vaan odottaa perjantaihin, kun silloin on ne firman juhlat... jännää!
Jooh meil on nyt ainakin tän vkl koiruus hoidossa, jatkosta ei ole vielä tietoa, mutta jos se meille jää, niin tule ihmeessä kattoo! Se ottaa kaikki vieraat INNOLLA vastaan :LOL:
 
Kuumeilija, juu no mul se oli vaa pehmee eikä mitenkää pitkä :p ja kyl mä luotan lääkäreihi ku kaks siit sano et ei oo tarvetta muuhun (toinen yleislääkäri joka ollu myös gynenä välil ja toinen iha kunnon gynekologi) ni mä uskon niihi :) sit jos tullee kuumetta tai outoja vuotoja tms ni sit meen päivystykseen tai johkiin :)
 
Pantsu mulla on paljon allergioita todettu, mut silloin kun testi tehtiin en ollut koiralle enkä kissalle. Mulla on ollut nuorena kaksi kissaa, joista ei tullut mitään tai olla sellasta siedätystäkin, mut nyt myöhemmin kun olen ollut kissojen kans tekemisissä on iho ehkä aavistuksen kutissut, siks testaillaan näin tämän palleron kanssa. Ja pennuthan on eniten niitä allergisoivia, ei mulle juurikaan mitään vielä ole tullut. Aivastellut olen, mut johtuu siitepölystä! Toivotaan nyt et kaikki menis hyvin :D
 
Miracle niimpä! Jokainen meistä itsensä tuntee kumminkin, ja jos siltä tuntuu niin voihan sitä sit mennä päivystykseen tms :)

Onks teillä muilla sellaista, että kun koneelle tuutte ihan vaan kattoon äkkiä mitä on tapahtunu niin tässä huljahtaakin aikaa pitkät tovit :) Mulla ainakin :D
 
Toiveilija, kait sä jo jokatapauksessa tiput korkeelta vaikka oottelisitkin menkkoja... vai onks sillä väliä et miten sen saa selville? Siis että onko se menkkojen tulo vai negatiivinen testi? Hmmm... mulle taitaa olla molemmat ihan yhtä suuri pettymys... taitaa olla aika varmat fiilikset sulla Toiveilija? Toivotaan että pitävät paikkansa. Kuulostaa ainakin tosi hyvältä!!! Toivotan tsemppiä ja olispa mahtavaa jos se plussa sulle napsahtais!! :D

miracle,mulla ainakin km jälkeen oli ihan tajuton kiire tulla uudstaan raskaaksi. on kyllä edelleen.. :snotty: mutta se paniikki katosi onneksi. Tunnistan vain sinussa samat fiilikset mitä mulla oli. Jaksamista ja toivotaan että tärppäis heti! :hug: mut se voi olla et heti ei tärppää, mut tässä pinossa toi plussanneitten keskiarvo on ihan huippu! Et eiköhän meillä pian nappaa! :D

Tyty, etkös sä ollut työhaastattelussa? Miten meni? :wave:

ON: omassa navassa ei mitään ihmellistä... ovista odotellessa. ensin luulin sen olleen jo! :eek: kunnes hokasin että ne eiliset kipuilut saattoi olla sitä kun siellä niitä munia valmistuu... :p eli jospa se tässä lähipäivinä olisi.En jaksa kyllä nyt tutkailla hirveesti noita omia eritteitä... (sanoo hän ja ensi vessakäynnillä kuitenkin tarkkailee... heh.) noh. Toivotaan että pikkuveitikat olis oikein vikkeliä tässä kierrossa ja kestäviä! Jospa ne löytäis sen muhkean muniksen, vai pitäisköhän niille hommata kartta ja kompassi varmuuden vuoksi? Tuonne pohjoiseen suunnataan.... :LOL:

Meillä tänään kaappien läpikäymistä, olis aikomus laittaa kirpparille kamaa ennen muuttoa!
Hauskaa päivää! :wave:
 
Jouskari-82 toivotaan, että menis firman juhlat ihan penkin alle etkä sais juoda yhtään alkoholia vaikka kuinka ilmaista olisi :D:D :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:

Kyllä mäkin niin paljon toivoisin, että plussaa tulis.. Toisaalta ens kierrossa tärppipäivät osuisivat meidän kihlapäivälle :heart: jos ne menkat nyt alkais sit huomenissa..

ElinaMaria tulehan meidänkin kaapit penkomaan (ja samalla voit siivotakin niitä :D) tarvis itekin tehdä kunnon inventaario muttakun tää kone yms hommat vetää niin puoleensa :D:D
 
Huomenia kanssasisaret :wave: Käväs aamulla mielessä, et testaanko, mut en sit kuitenkaan viel :D
ElinaMaria, niin, molemmat on kyl yhtä pahoja, menkat sekä nega :ashamed:
Sanotaanko näin, et päänsärky ja pissalla ravaaminen laitto miettiin, et josko nyt, mut sit ku huomasin ton viivan(on edelleen), sit ne toiveet kyl nousi aikas korkeelle

Aamulla ku heräsin, oli sellanen krapulainen olo, on kyl vieläkin. Vesi ei maistunut vedeltä(niin hyvältä ku kylmä vesi yleensä maistuu), oli kuitenkin nälän tunne vatsassa. Niimpä otin profeel mansikka-greippi jugurtin, josta sain suunnilleen puolet syötyä kunnes tuli oksennus |O Mut noin kävi viime kierrossakin, vai oliko sitä edellinen, kuitenkaan en ollu raskaana :ashamed:
 
Toiveilija82 sinuna jo testailisin :p on niin hyvät oireet ja vielä oksakin tuli niin ihme on jos ei plussaa tuu.. :heart:

ElinaMaria joo haastattelu käyty ja lupasvat kesäks sijaisuuksia..koha ilmotan millon oon muuttanu jne.Mut se REKRY mis oon ni nyt sijaisena ni niille hoitoalan paikoista soitetaa ja ostetaa meijät sijaiset.Eli en sais olla yhessä paikkaa vaa ku pari pv ja sit taas johkii muuhu paikkaa..vuodeosastolta aina lasten päiväkotiin..eli toisaalta inhottaa kun joutuu olee jokapaikan höylä :/ tykkäisin olla yhes paikkaa..noh mut aika näyttää mit tuleman pitää..jostai se on lähettävä..tommonen sijaistelu vaikuttaa vaan palkkaa kun ei kunnon kuukausituloja,saa rahaa vaa niistä päivistä millon duunissa..ja sit jos on kipee ni ei tuu rahaa jne. :snotty:
 
ElinaMaria joo siis jos saa jalan ovenvälii niin voihan se olla et joku pestaa pitemmäkski aikaa..ja se jos mitkä olis hyvä B) mutta toisaalta ei haittaa vaikka kesäkuussa ei oliskaa paljo duunia(haittaa se palkan puolesta) kun oltas miehen kaa lähössä lappii viikoksi tai kahdeksi moikkaa sen sukuu..en oo koskaa nähny sen sukulaisii enkä käyny lapissa..joten olen ihan innoissani jos sinne lähettäs lomailee :heart: ei oo koskaa lomat/vapaat menny nii et oltas päästy käymää miehen suvun luona siel jänghällä :D
 
Terve terve kaikki jotka aikoo plussata tästä kierrosta!!!
meillä ollaan nyt päätetty että yritetään vielä tämän kierron ja jos nyt ei tärppää niin sitten alkaa lääkekuuri ja se on sitten sen yrittämisen loppu. Alku viikosta soitan lääkärisedälle että en tulekaan tarkastuskäynnille kuukauden kuluttua, vaan sitten about vuoden kuluttua.. B) Saa setä alkaa keksii raskauden aikana kaytettäviä lääkkeitä...

Täti ei tänne tule seuraavaan yhdeksään kuukauteen, nämä mitkä nyt on päällä on ne vikat, se on nyt päätetty ja jos täti meinaa tulla niin tappelen vastaan niin kovaa kun voin!!! :kieh:
Tädin pelottelu aloitetaan jo nyt jokapäiväisellä peittojen heiluttelulla!

Plussa puhureita kaikille +++++++++++++++++ puuuuuuuh

Mun kaveri sai eilen pikku tytön ja nyt itsellä vauvakuume on kovempi kuin koskaan.!!

Mulle voi merkata kp 3/28 yk2 (ja viimeinen)
 
Päiviä vaan kaikille!

Flunssa alkaa vähitellen talttua, ei enää ole niin :snotty: -olo! Täällä onkin ollu kovasti keskustelua eilen illalla ja tänäänkin. Meni ihan riittävästi aikaa, kun päivitin tilanteen ja luin kaikki viestit :) Jännää kyllä, kun on niin vahvoja raskausoireiluja useammalla. Testatkaa nyt hyvät ihmiset! Miten niin muka malttamaton, vaikkei edes ole kyse omasta tilanteesta... B)

Meidän taloudessakin on nyt sitten vihdoin edistytty vauva-asian tiimoilla! Sain viimein eilen illalla avattua sanaisen arkkuni ja tiedusteltua mieheltä, mitä hän tykkäisi, jos alettaisiin tässä jossain vaiheessa peuhailemaan ilman välikappaleita. Ekaksi hän kysyi, että mistäs tämmönen suunnanmuutos? Mutta heti perään totesi, että kyllä hänelle sopii =) :heart: Tuolla "suunnanmuutoksella" hän taisi ajaa takaa sitä, kun mä vielä tuossa joku aika sitten olin aika varma, etten ehkä halua omaa lasta. No, näin ne ajatukset muuttuu...

Nyt sitten seuraava etappi onkin se, että saan varattua ajan hoitavalle lääkärille. Pitää päästä juttelemaan tuon mun lääkityksen tilanteesta ja vaikutuksesta mahdolliseen raskauteen. Ihan intoa piukkana oottelen jo maanantaita, että pääsen soittamaan vastaanottoaikaa! Varmaan gynelläkin pitää piipahtaa, että saa poissuljettua mahdolliset tulehdukset tms.

Hurjaa! Toisaalta oon ihan innoissani, mutta toisaalta illalla tuli pieni pakokauhu ja ahdistus... Oonko mä sittenkään valmis tähän? Mitä kaikkea vauva tuo tullessaan? Iso elämänmuutos edessä... Mutta eihän se ole sanottua, että ekasta tai edes viidennestä yrityksestä tärppää ja kai se "luonto äiti" valmistaa ihmistä vanhemmuuteen. Että kyllä tää tästä! :)

Tavallaan tekis mieli alottaa yritys nyt heti seuraavasta kierrosta, mutta pitää yrittää hillitä himonsa, kun ei voi olla varma noista lääkäriin pääsyistä ym.

Nyt tämä tyttö lähtee viettämään peli-iltaa kaveriporukan kanssa. Pitää vielä kertaalleen tänään yrittää ehtiä tänne lukemaan uudet viestit, että pysyy ajantasalla. Reipasta lauantain jatkoa kaikille ;)
 

Yhteistyössä