ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

hii'ohoi, nyt tämä asia onkin saanu aikas jännittävän käänteen itseensä :D =) Vaikka onkin sovittu miehen kanssa,että tässä kuussa pupuillaan kumin kanssa, niin mies kärttää koko ajan ilman...Äskettäin tuossa pupuillessa ukko ihan väkisinkin halusi ilman kumia harrastaa ja siinä sitten hetken aikaa tosiaan niin tehtiin..Jännä juttu miten on mieli muuttunu, ennen aina sanoi,ettei saa sitä kumia unohtaa ja pelleillä asialla jne.. B)
No,mitenhän lie,onkohan se tuon jättämättä käyttämisen jälkeen sama käyttääkö sitä tulevillakaan kerroilla..
 
Viimeksi ku testasin mammaksin testillä ,nii kokeilin ihan kokeilunhalusta, tota prisman testimenetelmää, eli jätin astiaan, nii tuntu ihan että se testiviiva olis ollu vahvempi ku muina kerroina(kun olin laittanu alustalle)...Oon jo ihan sekasin noitten kans, että mikä on oikee, ja mikä väärää, ja näyttääkö oikein jos tekee niin ja niin :D :D :D
 
Miracle tai joku muu tais jossain pinossa suositella noita nettikauppoja. Tilasin heti en muista mikä sen nimi nyt olikaan (www.eisemikäeiootoimittanuttuotteita.com vaan www.samaversio.fi). Hyvin tulivat perille ja jo seuraavana päivänä. Ne mitkä tilasin netistä tais maksaa n. 18?+risat ja lähetyksessä oli 5 raskaustestiä sekä 7 ovisliuskaa.

Ei mitään valittamista ajattelin vain, et vois testata niitä markettiversioitakin =)
 
:LOL: :LOL: lauantai-illan kivaa Loton lisäksi :LOL: :LOL: josta ei tälläkään kertaa tullut edes neljää oikein..

Nyt vaan tosiaan mietin,että kun äsken jo kerettiin ilman kumia yhtyä,niin oiskohan siinä ollu mahdollisuus,et ois touhu-simpat päässy liikkeelle... :eek: ja jos lasketaan sen kierron ajankohta-ovis niin sittenhän se ois näinä päivinä,tai oikeastaan maanantaina ja niinhän ne väittää et simpat eläiskin sen viis vuorokautta...hmmp...
 
ja viel tost kotitesti.fi:stä ni mu mielest tosi hyvä palvelu, kolmesti oon sielt tilannu eikä postimaksua siihi tuu ja halvimmasta päästä on :) Ja nytkii ku viimeks tilasin raskaustestei (et voi testailla millo se raskaushormoni o hävinny kropasta) ni tul het seur. pvänä vaiks luulin et olin tilauksen laittanu liia myöhää et ois ehtiny seur. pvään :p :) eli suosittelen :)
 
hellurei.. :D vai täällä on pupuiltu ja nyt mietitään et kuka miltäkii näyttää..oon talvimamman kaa kirjotellu yv:sti ja nähny netissä sen kuviakii..ja hän miun..ja kumpikii yllätty et oltii niin eri näkösii mitä oltii kuviteltu..heh..
Huomenna olis 12h duunia ja saatan lähtee miehen luo viel vikalla junalla joten voi olla et minuu ei palstalla näy enne tiistaita jos hyvä zäkä käy..jos en mee ni notkun taas tääl huomen illal..
 

Yhteistyössä