ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

No niit oireitahan on kyl joitakin... Se viiva, mikä ilmesty eilen, pissattaa useemmin ku yleensä, röyhtäilyttää useemmin ku yleensä(tosi naisellista :D ), ne "kuumat aallot", nytki naama hohkaa lämpöä, kuumottaa, vaikka tässä vaiheessa kiertoa palelee niin pirusti, nyt ei, aamulämmöt ollu koholla... Onhan näitä. Mut jotenki sitä vain on varovaisin mielin kaikkien negojen jälkeen :ashamed:
 
Kyllä varmasti on varovainen :hug: mutta huomenna sulla on jo mennyt päivän yli tuosta pienemmästä kp:stä, niin ihan hyvin voisit, tuo viiva on kyl jotain niin mahtavaa :heart: Voisit vähän niinkuin viikonlopun kunniaksi huomenna testailla :D Mutta toki jos et todella vielä halua, niin ymmärretään kyl...
 
Jos testataan kimpassa ensiviikon perjantaina?! Jaksatko sitten sinne asti odotella? Tehdään kimppa testaus :wave: Muuten en testais noin aikaseen, mutta kun mulla on ne firman juhlat missä ilmainen ruoka ja juoma tarjoilu, niin tietää sitten millä linjalla sitä siellä on!

Hyvä itse painostaa toista testaamaan ajoissa, muttei itellä ole kuitennkaan halua testaa aikasin :LOL:
 
Mä tulin tuossa illalla Helsingistä parin päivän koulutuksesta..
Oli hyvä koulutus.. Ja olisin voinut kuunnella yhtä "luennoitsijaa" vaikka koko päivän oli todella hyvä..
Nyt toivotaan, että pian tärppää meillekin se plussa testiin ja tulisi oma pieni nyytti.. Olisin silti valmis tekemään näitä liiton juttuja..

KP
 
:LOL: silloin kun kerroit siitä viivasta, oli pakko mennä duunipaikan veskiin tsiikailemaan omaa mahaa, et jos vahingossa näkyis viiva :LOL: Noh, ei näkyny, muuta kuin maha makkara. Kyl sitä on pöpi, ettii koko ajan jotain oireita... mut eikös se sulla edelleen ole näkyvillä? :saint:
 
:LOL: :LOL: tämä on todellakin vauvaKUUMEILUA pää menee ihan pyörälle tästä. Kyllä mua huvitti, kun menin töissä sinne vessaan, ajattelin että jos sattuis oleen joku piilokamera, niin jollain olis varmaan erittäin lystii :LOL:
 
Kyllä varmasti ois ollu. Mies tuli tänne makkariin kysyyn, et mikä ihme nyt tuli, ku kuulu kauhee naurunremakka :LOL: :LOL: :LOL: Mullekki ois joku saattanu tänään nauraa, ku tutkiskelin mun tissejä oikein urakalla, et onko niissä jotain muitaki muutoksii, ku pelkkä kipu, ja tuntuu, et ne painaa ainaki tonnin |O |O |O
 

Yhteistyössä