ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Eilen kp 14 muutama napakka vihlaisu alavatsassa, vähän limaa.. tänään kp 15 ja selkeät limat. Kumpanakohan se on irronnut/irtoaa? Itse veikkaisin eilistä. Jännittäviä päiviä =)

Talvimamma :hug:, tuntuu varmasti todella pahalta. Jotenkin tuntuu niin hassulta ja epäoikeudenmukaiselta, miten osa ihmisistä puhuu kuinka lapsia vain "tehdään" tai miten kukaan voi saada lasta "vahingossa". Miksi ihmeessä sen täytyy olla niin vaikeaa juuri niille, jotka todella toivovat lasta?

Toivottavasti kevätaurinko toisi tänne paljon +++
 
:attn: Hei te ketkä ootte saanu noita 'apulääkityksiä' (clomit ja terot ym) niin olettekos käyny ihan terveyskeskuslääkärillä vai yksityisellä vai kuinkas..?? kun nyt alkaa pinna olla täys jo odottelua |O Menkat ollu viimeks syyskuussa kun lopetin pillerit... :headwall: Ja tämä vauvakuume kun vaan yltyy..... Mieskin on sitä mieltä että tarvis varmaan lääkäriin mennä jutskailee että sais asiaa eteenpäin.. :D
 
Santtuli: Clomeja voi määrätä vain gynekologi. Mutta lähetteen gynelle voit saada varmaan terveyskeskuksesta tai sitten mennä suoraan yksityiselle. Siellä ne hinnat vaan on aika suolaiset. Teroluteista en tiedä, mulle niitä on määrännyt gyne, mutta voi olla, että ihan tavallinenkin lääkäri pystyy ne määräämään. Mä olen käynyt YTHS:n gynellä, joka on selvästi kyllä halvempi kuin yksityinen.

Niin ja nyt niihin mun gynekuulumisiin. :) Pessimisti ei tosiaan pety, vaan yllättyy iloisesti! :D Ei siellä tosin mitään ihan superhienoa rakkulaa ollut, mutta 11,5 mm:n kuitenkin. Menen tiistaina uudestaan ultraan (siis mun gynellä on mielettömän hyvä palvelu!), jossa sitten varmistetaan, että rakkula on viikonlopun aikana kasvanut. Nyt sitten lähetän mun oikealle munasarjalle paljon positiivisia plussasäteitä, että se rakkula sieltä kasvaisi! :heart:

Jee, nyt tekee kyllä mieli vaan tanssiä ympäriinsä
, mutta ei ehdi. Pitää mennä moikkaamaan kaveria kaupungille! Soon moro!
 
Onnea Pantis Toivottavasti kasvais oikein megajohto sinne. :D
Täällä kp8 ja sain aikas selvän ovisplussan jo. Hitsi kun en pysty sitä tohon ruudulle laittamaan, että voisitte kans sitä pällistellä että näenkö harhoja vai en. :LOL: =) :D
Aamulla kun kotiin pääsin ei nipistelyltä meinannut nukutuksi saada, edelleen tuo vasenpuoli elämöi. :p Kunpa vaan sinne kasvaisi sellainen megajohto. Maanantaihin on pitkä aika ainakin tuntuu siltä.
 
Onnea Pantalaimon! Kiva, että oli hyviä uutisia kerrottavana :) Mä jännäilin sun puolesta, onneksi ei mennyt jännitykset hukkaan. Mitenköhän sekin muka olis mahdollista? :LOL:

Mä oon täällä lorvaillu koko päivän kotona. Ei tullu töihinlähtemisestä mitään, niin karmee tää flunssa parhaillaan on :/ Pitää soitella miehelle, jos se vaikka tois jotain viikonloppuherkkuja mulle, kun tulee töistä! Helpottais ainakin henkisellä puolella tää olo vähän.

Terkkuja vaan täältä nenäliinojen keskeltä vinka the räkänokalta :snotty:
 
Peesaan vinkaa ei mennyt jännitys hukkaan! :) Mua olis vitu**anut rankasti Pantzun puolesta, jos olis ollut huonoja uutisia! Jee, jee ei ollut ja aivan mahtava palveku gynellä, saa todellakin varmuuden että mitä siellä elimistössä tapahtuu! :heart:
 
Parane pian vinka :hug: Hirmuisesti onnea ja plussatuulta Pantsu! Ja loistavaa viikonloppua sitten taas kaikille muile :D

Mulle tuli siis eilen oikein tumma ovisviiva, viel hiukan jäi kontrollista :) Eli ovis joko oli juuri, tai sitten tuloillaan. Tai sit on jotain outoa meneillään, ja tää olis kuin oliskin aamupahoinvointia :eek: Taas oli meinaan ihan oksennus kurkussa aamulla, en ees kyennyt bussilla menee yliopistolle kun tiesin et oisin laatannut. :x Sit kuitenkin taas iltapäivällä olo täysin ok.
 
Apuaa.. Oon ihan toivoton. Mulla siis alkoi eilen kp 20 verinen vuoto... iltapäivästä se alkoi taas ja se on yönmustaa! Samalla mahaan särkee ihan jumalattomasti erityisesti oikealta puolelta ja oon vielä yskässä ja jokainen yskäsy tuntuu tosi kurjalta mahassa. Mitä ihmettä?! Onko se nyt niin, että jos tuolla masussa olisi jotain yrittänyt tapahtua, niin tuleeko se nyt jo tässä vaiheessa, ennen menkkoja pihalle? Viikko tarttis vielä odottaa menkkoja... Ne kpt siis nyt 21/28..ei 29 ;). Mitään oviksia en oo tikutellut niin kun monet teistä...mutta toi vuoto olis ikäänkuin alkanut 6pv mahdollisesta oviksesta.. APUA! Oon ihan neuvoton??? :ashamed:
 
Täällä kp1 ja yk 11 siis pyörähtää käyntiin.:'(
Nyt on niin paha olla. Itkettää, surettaa ja raivostuttaa ja sain vielä miehenkin kanssa riidan aikaiseksi. No se saatiin onneksi sovittua. Pelottaa ettei me saada koskaan pientä nyyttiä. Kaikki tuntuu niin epäreilulta.. Pidän nyt jonkun aikaa matalampaa profiilia ja palaan kun olen saanut taas itseni kursittua kokoon..! Koittakaahan saada komea plussapino siihen mennessä aikaiseksi!
 
Öhöm.. Tää on niiiin ennenaikaista, mut kun tekee niin peevelisti mieli testata.. Nyt menos 28/32-35 ja ei oo kaapeis ku ovistikku. Oon nyt tosi surkee mut kysynpähän kuitenkin, et voiko se ovistikku näyttää yhtään mitään noin niinkuin raskauteen viittaavaa? Nolo :ashamed: :snotty: Minäkö malttamaton, ehen :LOL:
 

Yhteistyössä