ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

hei, tää mun alkaa meneen jo hiukan yli tää mun törttöily:D
tein (ENNENKU luin näitä viimeisimpiä juttuja) ovistestin, kun luin muualta, että voi näyttää raskauden ja sain tosi haalean viivan.... ja mulla siis kp21, et tuskin on ihan luotettava :D
tollo kun olen :D
mutta tällaisen sivun löysin:
http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

ja siellä on 8pv oviksesta saatu ovistestillä haalea viiva ja vasta raskaustestillä 12pv oviksesta.... :eek:
 
ni sitten... tosin tuolla saitilla oli kyseinen henkilö saanut haaleamman ovistikulla ja sit myöhemmin vasta raskaustestillä:D
kyllä mä tiedän, etten voi olla raskaana, mutta hassua nähdä edes pieni viiva testitikussa, kun en ole ennen moista nähnyt :D
se vaan vahvenee... nyt on tosin mennyt jo 20min.... eikä pissakaan ollu rakos ku tunnin... :eek:
 
DaylightDancer joo ihan oikein päättelit oman ovikses =) täällä on ollu outoja nipistelyjä munasarjoissa muutamina kertoina..vähän tuntuu siltä et ovis saattas tulla aiemmin ku vasta ens lauantaina..sais kyllä tulla..vaikka torstaina :p sit olis hyvä paneksimis mahikset..
 
astydameia heitän ite ovistikut heti parin minsan jälkee roskii koska ne aina tummenee ja näyttää väärää plussaa..jos niihin uskos 20min päästä ni vois luulla et ovis oli jo..eli heti ku tulee ovisplussa ni se tumma viiva tulee 1-2min sisäs siihen testiin..ainakin miulla tullu noilla mammaksi.fi testeillä.
 
joo... kunhan leikin noilla testeillä.
en todellakaan usko olevani raskaana ovistestin perusteella. en ihan niin tyhmä ole :D
viikko vielä tai reilu, niin testaan raskaustestillä. jos on tarvetta.
en kyllä usko että koskaan raskaaksi tulisin.
 
Täällähän on testailtu ihan into piukassa! :D

Kiitokset kaikille onnitteluista! Tuli hyvä mieli niistäkin! Olette ihanan kannustavia ja mukana jännäämässä. :heart: Se on ihan mielettömän mukavaa! :hug:

ON: En tiedä johtuuko siitä, että gyne joutui sillä ultrahärvelillä sörkkimään vähän enemmän tuota oikeaa puolta, vai tapahtuuko siellä oikeasti jotain, kun nyt illalla alkoivat nippailut. Ehkä mun positiiviset ajatukset siellä kasvattelee ja kypsyttelee sitä munarakkulaa! :D

Hauskaa perjantai-iltaa kaikille! :wave:
 
Ja muistakaas sekin et ovistikkuun voi se haalea viiva tulla myös tulevien menkkojen vuoks, eli jos siihen viivaa pukkaa jonkinlaista ni se ei aina meinaa sitä et ovis ois tuloillaan tai just ollu. Ja jos pco on ni sillonhaa se viiva taitaa tulla siihi testiin joka kerta, siis semmone haalea viiva.
 
miracle: Joo, pco:ssa siihen tulee aina haalea viiva. Oliskin muuten mielenkiintoista testata menkkojen aikana, että tuleeko silloinkin! Heh, mitäs sitä ei tekisi tieteen vuoksi! :D Tosin, mä kyllä toivon, ettei niitä menkkoja enää tulis ennen ens vuotta...
 
joo no joku pco tästä vielä puuttuis!
syyskuussa olin tutkimuksissa ja sen jälkeen tikutin ovista, muttei tullut mitään viivaa mihinkään, ei ees haaleeta... mutta teinkin ne aamupissasta ku lääkäri niin neuvoi, ois pitäny lukea ohjeet :D
mut sen jälkee en oo tikuttanu ovista...
kerran sain muuten RFSU:n r-testiin hassun viivan (tais olla viallinen testi).. se oli ohuempi kuin se kontrolliviiva, mutta samanvärinen.... :eek: menkat alko kaks päivää myöhemmin....
 
No mä en halua ainaskaa ajatella heti pco:ta, johan siitä ilo lähtee koko yrityksestä ku on peloissaa kokoajan :| :ashamed: Mulla tuli oviksen aikaan tosi tosi vahva ja tumma testiviiva, et kai se sekin joku positiivinen asia on, et ei vain haleeta viivaa näyttänyt :xmas:
 
vauvahaaveita: Pitkä, epäsäännöllinen kierto, iho-ongelmat (finnit, pahimmillaan akne), hirsutismi (eli liiallinen karvankasvu), joissain tapauksissa ylipaino ja painonpudotusongelmat. Pco:hon liittyy myös alttius 2-tyypin diabetekselle. Siinä nyt joitain... Mulla oli eka oire toi pitkä kierto. Nyt myös iho-oireita.
 
noista oireista mulla ei oo mitään, sitä nyt pään sisällä miettii kaikkea mahdollista ja mahdotonta, kun kovasti lasta yrittää ja tuntuu ettei se millään tuu, hetihän sitä ajattelee pahinta :ashamed: ...Ja mä tuun oikein vihaiseksi jos menkat alkaa kuun loppupuolella :'(
Sais edes sen perhanan ovisplussan aikaseksi :D
 
vauvahaaveita: Ymmärrän kyllä. Enpä minä näitä ongelmia kellekään toivoisi, vaikka meillä tämä taitaa olla siitä lievimmästä päästä. Noi iho-ongelmat on ehkä kaikkein ärsyttävämpiä, ainakin tässä jokapäiväisessä elämässä. Toki ovulaatio- ja kierto-ongelmat on tosi tylsiä, mutta ne ei kuitenkaan tuijota takaisin peilistä! :kieh:

Plussaonnea kaikille, nyt niitä tuplaviivoja niin ovis- kuin raskaustesteihin! :D :attn:
 

Yhteistyössä