ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

atsydameia en oo tossa yhteisössä..eon oo galleriassa missään mikä liittyy vauvaa.En oo ku kahelle parhaalle kamulle kertonu et yritetää vauvaa..joten jos paan "vauvakuume" yhteisön näkyvii sivuilleni niin kaikki tutut ja tuttujenki tutut arvaa et vauvaa yritetää..mahollisimman matalalla profiililla mennään..
 
ei sinne kyl pääse lukeen ilman tunnuksia... :/
mutta voi tietty laittaa jonkun muun kuvan rekisteröityessään.. vaikkakin oletuskuvan pitäis olla itsestä, mut voin sanoo ettei kaikilla ole... ja tiedot itsestään saa piiloon kyllä...
 
Siniviuhka, ei mua huono huumori haittaa pätkääkään! Sellasta mulla on itsellänikin taipumus viljellä... :p Ja tokihan meillä harjotellaan! Sängyn jouset vaan natisee B)

JJ-t, kiitos tsempityksistä :) Kyllä mäkin uskon, että oma olo tulee tässä ajan kuluessa varmemmaksi! Kuten mä tuolla aiemmin päivällä kirjottelin, niin kai se luonto ohjailee ja "koulii" jokaista. Meillä ei kyllä vielä ehkäsy ole jäänyt, kun pitää hoitaa lääkärin kanssa keskustelut ensin, mutta sen jälkeen on kyllä helppo heittää kumit nurkkaan ja puuhailla miten lystää!
 
astydameia joo voi olla kuumettakin..mut miut tunnetaan jokapaikassa "en koskaan aijo hankkia lapsia" tyyppinä..ja olen ollet viime keväälläkin vielä sitä mieltä,mutta sitten pääni rupes vaan pehemenee kun oikee mies löyty ja sisäinen kello rupes vaan tikittää niin mahotonta kyytiä.. :heart:
 
tyty86... vai niin:) no sit ehkä joo parempi pitää matalaa profiilia :) saanks mä nähdä sun kuvia? :) tai muidenkin?

asiasta toiseen, meinasin että tekisin huomenna testin, kp23. aikasta joo, mut kun tuolla kaapissa niitä testejä on vino pino... ja kun lähdetään anoppilaan, jos sattuis olee sit tuliaisiks hyviä uutisia... no tuskinpa :D
niis taisi kyl olla että voi antaa positiivisen tuloksen jo 7-10pv hedelmöittymisestä.... siis jos sellaista nyt ylipäänsä tapahtuis... :D
 
vauvahaaveita ja kaikki muutkin!! :D minä olen tampereelta ja miehen kanssa molemmat 22 vuotiaita, yritysta ollut nyt 10 kk välissä siis keskenmeno rv 10+5 ja sen jälkeen kierto ei ole löytänyt paikkaansa ja nyt sitten alotettiin mömmöjen syönti ja toiveet on korkealla :saint:

mä olin onneni kukkuroilla plussatestin tehtyäni vain yk 2, mutta näköjään niin hyvä onni ei voi mulle käydä :'( hassua, kaikki isommat etapit mun elämässä oon saavuttanut vaikeemman/epäonnistumisen kautta.. tää on vaan niin iso juttu mulle, ettei enään jaksaisi yhtään..siitä palstataukokin ollut, VAROITUS KAIKILLE: HYVIN KOUKUTTAVAA!!!

laittakaa vähän esittelyä itsestänne, jotka ette ole vielä kirjottanut! aina on kiva kuulla toisten taustaa :D
 
vauvahaaveita ne on kummia noi miehet :D ne saa aina pään pehmeeks..tuntuu tosin kyllä nyt et ajatukset pyörii liikaa vauvoissa..pitäs ruveta taas treenaamaa..koha pääsen muuttaa miehen luo ni rupeen taas podailee salill :D tullu pari kiloo ylimäärästä ku en oo pitkää aikaa jaksanu treenata..
 
tyty86 ja vauvahaaveita
mä kans kauhistelin helsingis asuessani, että nää kaverit täällä maalla väsäsivät muksuja pikavauhtia ja tosi nuorena... aattelin kauhuissani, että jos olisin tänne jäänyt, niin itsekin olisin jo suuren katraan emo :D
kenenkään eksäni kanssa ollessani ei ole tullut mieleenkään lasten hankkiminen.
nyt tämän miehen kun löysin, tiesin heti, että tuon miehen kanssa haluan lapsen. ja vähän jopa nyt harmittaa, kun tuli lähdettyä maailmalle, ois tarvinnu tehä ne lapset nuorempana, niin ois ehkä tärpänny helpommin. ja kun tuo mieskin oli silloin ihan nenän edessä, mut mua vaan kiinnosti typerä helsinki.. :(
 
toiveilija mitkä sulla on kp:t ja onko muita oireita??..jänskaättää sun puolesta, testaa huomenna niin pääsee aamulla lukemaan uutisia!! :D

sillon kun alettiin yrittäminen niin mä halusin kertoa tosi monelle juuri sen takia, kun ihmiset ehkä luuli etten aio lasta vielä ajatella..mietin etten halua että KUKAAN luulee, että meidän tuleva vaavi olisi jonkinlainen vahinko :ashamed: väärin tein kun kerroin monelle, keskenmenosta kerroin niille jotka tiesi raskaudesta ja yllättäen puskaradion kautta koko hemmetin kylä tietää :kieh:
 
JJ-t minä oon siis 21 vuotias(kesällä 22) ja mies täyttää 26 syksyllä. Ollaan vuos kulettu yhteistä polkuu ja tultu siihen tulokseen et nyt ois oikee hetki perheelle..olen nimittäin löytänyt sielunkumppanini..vaikka meillä on ollut vaikeitakin aikoja,niin silti en tosta miehestä luovu. Olen muuttamassa tässä 2kuukauden isässä miehen luo joensuuhun.Oon lähihoitaja,toiselta ammatiltani maskeeraaja.

toiveilija onpa hyvät hermot..ite oon ihan heikkona testaamiseen..kuten viime kierros sain huomata.. :headwall: nyt aattelin olla "jäitä hattuun"asenteella enempi..

astydameia laitan yv:tä
 
kuka kyselee taustoja? :)
no juu, mä oon 23 (vappuna 24) ja kihlattu täyttää kesäl 30. Nyt menos kp14... yritys alotettiin vain muutama kk sen jälkeen kun alettiin seurustella, mutta täytyy ottaa huomioon se, että ollaan tunnettu jo kauan ennen kun rakkaus roihahti.. kun jotku kavahtaa sitä, ettei oo "tarpeeks kauan" seurusteltu, kun alettiin yrittämään lasta. minkäs sille tekee, kun tietää että on varma... :)
 
JJ-t, reilun 10 minsan päästä ois kp 36 :D
Siis onhan niitä oireita... Tuli tosiaan se pystysuora viivan mahaan, yli navan, lämmöt on ollu koholla oviksesta lähtien, heti oviksesta alko päivittäinen päänsärky, on niit "kuumia aaltoja", eilen aamulla ku heräsin oli ihan tajuttoman kuuma ja hiki, mitä ei yleensä oo, röyhtäilyttää enemmän ku yleensä(niin naiselllista :D ) jne jne...
 

Yhteistyössä